kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Nějak nechápu...
Protože jsi Špinavý Vlas
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
e: ono ve vrcholnym motorsportu se ty špičkový materiály už nějakou dobu jedou, jen se to postupně stává dostupnější a pomalu se to rozšiřuje i mezi normání smrtelníky. maximální grip asi nikdy nebyl úplně problém, ale spíš ten kompromis skloubení s rozumnou výdrží pro normální provoz. navíc firmy rádi používaj fráze typu "technologie z formule 1", ale taky asi nikdo nevěří tomu, že dnešní silniční Pirelli P Zero maj grip jako formule 1 v roce 2000...
Naposledy editováno 18.06.2019 09:38:58
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Mimochodem ty vaše středně propeceny Micheliny připravily jednu sezonu Rossiho o 10tej titul,kdy mu v rozhodujícím zavode odešly,přestože je na gumy celkem hospodář
Johnny83 píše: FiZzeR> s tvejma zkušenostma si myslim že bys měl bejt vděčnej že ti přijde to co sis objednal a neřešit detaily
Za ty prachy co to stojí bych rád aby byly ještě teplý z formy
Nějak to motorkaření začíná lézt do peněz, asi zase oživím kontakty na sběrače a přeprodávače ojetých šlupek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
suspensionschool.com/course-details.htm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: assassin> předpokládám že to děláš hlavně kvůli zdejším sporům, abys měl případně dostatek střeliva v zásobě kdyby náhodou
kvůli zdejším sporům ? blbost... každej tě tu smázne "jeho" překladem z italského originálu, nebo argumentem " podle mě... (libovolná lež)" … nebo " Máňa co uklízí na byťáku, říkala že to není směroplatný… " ...na to není potřeba studovat
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: no kdyby to nekdo s tim studiem pneumatik myslel vazne, tak tohle asi bude dobra sance jak prijit k informacim co se bezne nesezenou... ja o tom docela premyslim (uz jsem absolvoval jejichj beznej suspension course)
suspensionschool.com/course-details.htm
A to děláš jen pro svoje potěšení a sebevzdělávání, nebo to know-how hodláš v budoucnu zpeněžit?
t_freedom píše: kvůli zdejším sporům ? blbost... každej tě tu smázne "jeho" překladem z italského originálu, nebo argumentem " podle mě... (libovolná lež)" … nebo " Máňa co uklízí na byťáku, říkala že to není směroplatný… " ...na to není potřeba studovat
presne jak rikas, uz me to studium stalo hodne penez a jeste vic casu a pak me kazdej smazne.... dal uz to znas
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: A to děláš jen pro svoje potěšení a sebevzdělávání, nebo to know-how hodláš v budoucnu zpeněžit?
odpoved i pro johnyho - zcasti protoze me to zajima, zcasti i jako plan B pro svoji obzivu - spolupracuju s kamaradem co ma servis a cim dal vic se specializuje na tlumice - k beznymu servisu a ladeni bysme chteli postupne ziskavat zkusenosti s ladenim zavodnich stroju. Beznej servis a upravy me moc nebavi, takze bych chtel zacit s telemetrii, shock dyno atd... takovy vic "speciality" ... zatim je to ve fazi ziskavani zkusenosti a pokusu na vlastnich strojich...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: odpoved i pro johnyho - zcasti protoze me to zajima, zcasti i jako plan B pro svoji obzivu - spolupracuju s kamaradem co ma servis a cim dal vic se specializuje na tlumice - k beznymu servisu a ladeni bysme chteli postupne ziskavat zkusenosti s ladenim zavodnich stroju. Beznej servis a upravy me moc nebavi, takze bych chtel zacit s telemetrii, shock dyno atd... takovy vic "speciality" ... zatim je to ve fazi ziskavani zkusenosti a pokusu na vlastnich strojich...
Já fakt vidím do budoucnosti...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Já fakt vidím do budoucnosti...
ty a yoshboy ale vubec neposlouchate moje zivotoblahodarne rady takze s vama to nebude lehky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Nějak nechápu...
Ty jsi neviděl plnohodnotný film Rrrrrrrr......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: ty a yoshboy ale vubec neposlouchate moje zivotoblahodarne rady takze s vama to nebude lehky
Tak ty u většiny nápadů řekneš (aspoň u mě) - to je zbytečný na silnici, já bych to tam nedával... Ale díky tomu, že tě tak dlouho otravuju, tak začneš přemýšlet nad tím, jak to udělat... A díky tomu budeš mít to vzácné know-how, potřebné pro tvůj budoucí směr...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
miki83 píše: Ty jsi neviděl plnohodnotný film Rrrrrrrr......
Obávám se, že ne...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: odpoved i pro johnyho - zcasti protoze me to zajima, zcasti i jako plan B pro svoji obzivu - spolupracuju s kamaradem co ma servis a cim dal vic se specializuje na tlumice - k beznymu servisu a ladeni bysme chteli postupne ziskavat zkusenosti s ladenim zavodnich stroju. Beznej servis a upravy me moc nebavi, takze bych chtel zacit s telemetrii, shock dyno atd... takovy vic "speciality" ... zatim je to ve fazi ziskavani zkusenosti a pokusu na vlastnich strojich...
fandím, já jsem na to moc blbej a línej
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Tak ty u většiny nápadů řekneš (aspoň u mě) - to je zbytečný na silnici, já bych to tam nedával... Ale díky tomu, že tě tak dlouho otravuju, tak začneš přemýšlet nad tím, jak to udělat... A díky tomu budeš mít to vzácné know-how, potřebné pro tvůj budoucí směr...
problem u tech top-level podvozkovych komponentu je, ze jsou zkonstruovany na opravdu rychlou jizdu a casto se ani upravama vnitrku nedaji dostat na uroven aby to fungovalo pomalemu pilotovi (coz jsou ti nejrychlejsi z nas). Je to takovej dost zazitej omyl, ze kdyz si clovek da na motorku neco z SBK tak najednou ma motorku co funguje a casy pujdou dolu, opak je pravdou a ten podvozek funguje casto hur nez serie... do te doby nez jedes tak rychle jako oni...
assassin píše: odpoved i pro johnyho - zcasti protoze me to zajima, zcasti i jako plan B pro svoji obzivu - spolupracuju s kamaradem co ma servis a cim dal vic se specializuje na tlumice - k beznymu servisu a ladeni bysme chteli postupne ziskavat zkusenosti s ladenim zavodnich stroju. Beznej servis a upravy me moc nebavi, takze bych chtel zacit s telemetrii, shock dyno atd... takovy vic "speciality" ... zatim je to ve fazi ziskavani zkusenosti a pokusu na vlastnich strojich...
jo to zní dobře
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: problem u tech top-level podvozkovych komponentu je, ze jsou zkonstruovany na opravdu rychlou jizdu a casto se ani upravama vnitrku nedaji dostat na uroven aby to fungovalo pomalemu pilotovi (coz jsou ti nejrychlejsi z nas). Je to takovej dost zazitej omyl, ze kdyz si clovek da na motorku neco z SBK tak najednou ma motorku co funguje a casy pujdou dolu, opak je pravdou a ten podvozek funguje casto hur nez serie... do te doby nez jedes tak rychle jako oni...
Tak si myslím, že budeš ještě potřebovat nějakého dobrého obchodníka - s takovým přístupem nevyladíš nikomu nic a tudíž obživou bych to nenazýval
FiZzeR píše: fandím, já jsem na to moc blbej a línej
ja jsem linej taky, ale prevazne linej pracovat.... co se tyce zabavy, tak to jeste celkem jde... proto to stale drzim na urovni zabavy, bojim se, ze kdybych se tomu zacal venovat profesionalne stane se to v mych ocich praci a je konec
nejvetsi problem je cas a v druhe rade finance. poridit slusny vybaveni je fakt velkej balik penez
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: problem u tech top-level podvozkovych komponentu je, ze jsou zkonstruovany na opravdu rychlou jizdu a casto se ani upravama vnitrku nedaji dostat na uroven aby to fungovalo pomalemu pilotovi (coz jsou ti nejrychlejsi z nas). Je to takovej dost zazitej omyl, ze kdyz si clovek da na motorku neco z SBK tak najednou ma motorku co funguje a casy pujdou dolu, opak je pravdou a ten podvozek funguje casto hur nez serie... do te doby nez jedes tak rychle jako oni...
Já to chápu. Ale je to jako Kofola - Když to miluješ, není co řešit... Mám to podobně s mechanikem. Vždy se ho zeptám na názor - Mám to tam dát, bude to fungovat? I když mi to nedoporučí, tak se už mnohokrát stalo, že pak otravuju tebe, jestli by to byl fakt problém a nakonec to jde. Však to znáš...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
v týdnu jsem byl u právníka, hodinku jsme pokecali nad návrhy smluv k nemovitostem (dlužno říct že mu tam stála Edna rv. 93, černá) … posledních 5min o SSech … já předal 1500... a bylo...
Toho bych se jednou chtěl dožít … ale obávánm se že s mým vzděláním to bude těžký...snad to nahradím zkušenostmi