Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
assassin píše: To bude chyba - ta hodnota kroutaku je prepoctena na motor
Kdyby to bylo namereno na kole, musel bys vedet na jakej kvalt to bylo zmereno
Na 5ku by to bylo kolem 120, na sestku by to bylo 140. A na jednicku treba 40Nm
Aha, takže jsem ve výsledku měl pravdu, dá se říct...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
FiZzeR píše: Kdyby to bylo v DK, tak je tam 120, 150 by tam bylo až by ti prodali čepičky ventilků za 20 tis
Kdysi jsem zjišťoval, jestli se prodávají ventilky a čepičky Marchesini a nějak jsem to nedohledal...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Sonicek píše: BlackSabbath> já viděl na ali takové granáty na ventilky, to by sedělo celkově do konceptu
Že bych dal první čínskou věc na moto?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
BlackSabbath píše: No to mě zarazilo právě. 120 Nm na kole, to je kolik na motoru? 140 od oka? Dnešní litry mají většinou do 120 Nm. U nich jde teda hlavně o max. výkon v úplně jiných otáčkách, ale i tak...Zajímavé, jestli to tenkrát dostali z V2 litra. Navíc je to u Murkina. Kdyby to bylo třeba v DK, tak je tam minimálně 150...
Dělalo to 119,45 Nm a 146,85Ps na kole.Doběhová zkouška ukázala 127,67Nm a 162,05Ps na spojce.
Převod který tam byl,tak měl na 6rs 572Nm
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Jako zda on to mel naladeny jestye vyse a tenhle vykon u ty soucasny g2 co Jindrej prodava je dosazenej snaze cili vetsi vydrz... Nebo zda je to informacni sum..
Pac tu prvni generaci co mel kolda o ktery se rikalo viz vyse ze ma 152k a chuda smes a zere pisty...tu mam ja..a az se to presklada a posklada..tak se k Tobe chystam..i ldyz kdo vi zda to letos bude...
Diky za info
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Mileek píše: SPIJKER> informační šum... o pístech nic nevím, konkrétně u tvojeho praskl kartr, tak tam máš jednu půlku z G2
Obcas mi neco zustane v pameti presne a ty cisla jsou z koldovyho profilu...spis co mi vrta hlavou je to ze ta koldova se provozovala na chudsi smes a ze to zralo pisty..ja pet koni asi klidne ozelim...ale vrta mi to hlavou, uz ciste ze zvedavosti... Kolda pise na profilu historicky toto:
Další info budu průběžně doplňovat. Motocykl již po úpravě, výkon 152 HP na zadním kole, krouťák 128 Nm. Jede to opravdu moc. Z dalších úprav-přepáčko od SBK, Quickshifter Dynojet, laptimer, ukazatel zařazené rychlosti, komplet Akrap, radiální pumpa Brembo.
koldovo puvodni RSV s amannem v jeho profilu
...šum nešum... Stejne by me zajimalo..kdyby Murkin tuto precetl a odpovedel..co tam bylo jinak..nebo jakto ze z toho koldova tahal tolik..nebo zda to bylo s vedomim, ze se budou muset pri repasi pisty menit apod..myslim ze to s praskajicima pistama mi rikal David Ourada...kdyz jsem dumal zacal..ze od Jindreje koupim Ten motor
Naposledy editováno 07.06.2019 09:39:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Mileek píše: SPIJKER> informační šum... o pístech nic nevím, konkrétně u tvojeho praskl kartr, tak tam máš jednu půlku z G2
Jak se zda, stejne to bude kompletne otevrena otazka...a vsechno se ukaze az to u murkina bude..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
tzn z brzdy k tomu "chudemu" motoru muze byt graf kde je rovna AFR 13.1 v celem rozsahu .... driv se tak ladilo, dneska uz to neni tak uplne pravda, ze nejlepsi je mit krasne rovnejch AFR13.1 - to by byli ladici k nicemu, protoze tohle presne dokazi ty autotune moduly...
Nevin..takhle jsem to nejak slysel..treba jsem neco uz spatne reprodukoval. Murkin rikal ze pisty muzou horet i zvysenim komprese a muze to vypadat na pohled jako chudy... Chuj znajet...
Ted je to asi fuck.. Uvidime az to bude vrcet co pujde
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
www.motorkari.cz/tema/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Posli tu tvoji hatapku ze skaly.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
FiZzeR píše: No, tady to má někdo už v sérii, takže na co amann
www.motorkari.cz/tema/
To je ale vykon na spojce a ne na kole.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
oioi01 píše: FiZzeR> nezavid, co dokaze stary poctivy rotax...
Posli tu tvoji hatapku ze skaly.....
Nemůžu, mám v ní teď tak čtyři jindrovy amanny
Naposledy editováno 11.06.2019 09:34:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 0 | 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie |