Nanytoval přes díry plechy, jenže to není 100% utesneni, při volnovehu, motor celkem řve ???
Poradíte jak to utěsnit?
Chci si koupit časem laděný výfuk, ale vrtat do vyfuku by mě určitě nenapadlo
Ale abych jen nekecal, tak rozhodující je, kde a v čem ta díra je. Ona totiž pracovní teplota katu je někde okolo 900 °C apod., proto se často dává hodně blízko motoru a je to taky trochu nechtěný důvod, proč se dnes na výfuky více používá nerez (bláto by to dlouhodobě nevydrželo).
Přesně proto se divím, že někdo dělá díry do katu, protože tou dírou mu můžou utíkat spaliny o vysokých teplotách a teď je otázka, kterým směrem toto teplo pouští a co to způsobuje, stejně jako je rozhodující, kde ta díra je a v jakém materiálu (bo zda to jde nějak rozumně zavařit apod.).
Howgh!
1 reakcí na tento příspěvek Díra v katalyzátoru
1 reakcí na tento příspěvek Díra v katalyzátoru
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
H4 x LED Kawasaki Vulcan S (EN 650) | rob456 | 30 | 28.8.2024 v 19:11 Borntobewild |
nefunkční Power outlet, 12V Kawasaki Vulcan S (EN 650) | Honza1911 | 3 | 30.6.2024 v 21:38 Johny_Servis |
Dovoz motorky z Asie [1, 2] Kawasaki Vulcan S (EN 650) | mrpcz | 40 | 3.2.2024 v 07:52 NUTELIER |
Pneu pro Kawasaki Vulcan S Kawasaki Vulcan S (EN 650) | Oldie | 2 | 28.7.2023 v 03:20 pacholik_2008 |
Výběr spojky k řetězu Kawasaki Vulcan S (EN 650) | Sk1X1 | 7 | 23.6.2023 v 13:44 Zet. |