paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol


Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

4.6.2019 v 20:20 | Nahoru | #7771
Sonicek> Z větší části máš pravdu. Bez měření nikdy nemáš jistotu a taky je člověk závislej na tom, jak danýho mechanika zná a jak moc se v tom orientuje. Ono neplatí, že mapa nejvyššího výkonu a nejlineárnější křivky je zárukou ideálních podmínek pro motor, většinou se to po vyjetí protokolu hodí zpátky. Koeficiety u měření dokážou taky zázraky. A kdo má prachy na to si to nechat naladit v jednom servisu a nechat pořádně odbrzdit v druhým. Zrovna BMW neni moc USERFRIENDLY abys tam flashoval mapy, když neni už ani texa a jiný diagnostiky schopny na tom vymazat blbou údržbu u novější modelů. To co jsi popisoval je princip PowerCommanderu. U ignitechu a jiných jednotek si děláš mapu na míru, ale žádná sériová jednotka tě nepustí si do toho pořádně rýpat a překopat kompletně celou mapu. Prostě z důvěryhodnýho zdroje mám, že se dá adaptovat na nový hodnoty a urychluje se to pouze jejich vymazáním a vzorkováním nových hodnot.
Hádat se do krve nebudu a hledat taky ne, mám to přímo od kluků, co se tím zabývají. Navíc proč by někdo kdo může vydělat 5k za překopání jednotky a přehrání ,,mapy" sbalil pěťo za napichnutí. To nedává smysl ? Na brzdě jsem byl několikrát a s dobrým pocitem odjel, ale pocitově prostě nic. U karbecu rozdíl jak kráva

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

4.6.2019 v 20:49 | Nahoru | #7772
Jura46x> žádná univerzální mapa vždy bude o dost horší jak to nechat odladit dle požadavků zákazníka. Co jsou u Tebe koeficienty? Jako navýšení výkonu x% ? To Ti řeknu proč se to dělá...protože vždy když měříš před a po, tak aby to mělo vypovídají hodnotu, tak musí být nastoleny stejné podmínky v kabině, jedná se o tlak, teplotu, teplotu motoru a další drobnosti, prot jednou vidíš na grafu navýšení +/- 1%, to je pouze kompnezace rozdílu podmínek v kabině. Co myslíš userfriendly? Je to jen jednotka, jak se do ní dostaneš, tak tam v podstatě můžeš naladit skoro vše co jde. Třeba jednotky co má yamaha jdou v podstatě všechny, a dá se tam dělat mnohem víc jak PC (pc je pro hrubé ladění), jinak sériová ecu dokáže i další věci, jako ovládat el.plyn, nastavit sekundární klapky, a daleko víc věcí. Nevím co myslíš pod pojmem napíchnutí, to Ti stejně za 5set nikdo neudělá a to stejné jako tam dávat mapu které je kdo ví co...takto blbě to má třeba triumph, tam se jednotka nedá vůbec nepíchnout, prostě koupíš výfuk a filtr a pak nahraješ adekvátní mapu, nic víc neuděláš...pak leda přes další jednotky (ignitech,rapid,bazzar apod.)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

4.6.2019 v 21:36 | Nahoru | #7773
Sonicek> Divej, to je přesně to, kam jsem to nechtěl směřovat. Pokud jsou seriove jendotky tak dokonale laditelné, tak se vyser na celej Ignitech, Rapid a nějakej Bazzar. U suzuki to celkem jde co vim, s Yamahou to zase tak horký není, to by tam neměl každej druhej okruhář narvanej Ignitech. Jsou asi lidi, který to k nějakýmu obrazu překopat dokážou, u toho se přít nebudu, protože Yamahu jsem na vlastní oči bez jiné jednotky odladěnou neviděl. Jestli ti tu kurvím kšeft nevim, každopádně jsme si všichni zvykli na pofiderní servisy byť jsou dražší než profíci, nebo blbá rada od nich. Ceny jsem psal s nadsázkou, tak se toho hned nechytej. A s těma koeficientama sis defakto odpověděl sám. Divej, bavime se tu o hovně, vem mašinu, co jsem se dival, tak ju máš překopanou a letí pocitově po tom jak kráva, mrdni ju beze slova na brzdu jinýmu Nemáš to daleko, tak ti dám klidně tip. A když už jsi u toho googlení, tak se mrkni na tu bramboru, ta nabízí celej kit svody + koncovku bez nutnosti úprav. Momentálně špička v elektronice a přimo v autorizáku ti řeknou že to potřeba prostě není, tak se nezlob, že z toho mám prdel, teda pokud nejsi zrovna jejich mechanik

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.6.2019 v 00:03 | Nahoru | #7774

Jura46x píše: CBRdrahos> Řešili jsme to teď s kamošem. Dal komplet Akrapa na S1000RR (15) a nechtělo se mu na brzdu, tak volal přímo do BMW jestli má s tím dojet a borci mu řekli, že právě ty nový mašiny se adaptujou. Že pokud to chce akorát urychlit, tak ať se staví, že mu vymažou adaptační hodnoty a může jet. Přímo BMW to prodává jako kit a bez nutnosti doladění. Idealka u starších stříkaček to není, ale není to takovej průser, jak u karbecu, tam se s tim pak těžko domlouvá a z vlastní zkušenosti vím, že krom toho, že to výkon nezvýší, je problém nahonit pak nějakej krouťák a v průběhu jsou místama celkem velký díry. Jak píšou borci, ten laďák je hlavně o zvuku, s tím výkonem je to hlavně marketing a vždycky je lepší koupit silnější mašinu, než ty koně honit kdoví kde


Kouzelné slovo "adaptace" a výsledek nula...

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.6.2019 v 00:12 | Nahoru | #7775

Jura46x píše: Sonicek> Divej, to je přesně to, kam jsem to nechtěl směřovat. Pokud jsou seriove jendotky tak dokonale laditelné, tak se vyser na celej Ignitech, Rapid a nějakej Bazzar. U suzuki to celkem jde co vim, s Yamahou to zase tak horký není, to by tam neměl každej druhej okruhář narvanej Ignitech. Jsou asi lidi, který to k nějakýmu obrazu překopat dokážou, u toho se přít nebudu, protože Yamahu jsem na vlastní oči bez jiné jednotky odladěnou neviděl. Jestli ti tu kurvím kšeft nevim, každopádně jsme si všichni zvykli na pofiderní servisy byť jsou dražší než profíci, nebo blbá rada od nich. Ceny jsem psal s nadsázkou, tak se toho hned nechytej. A s těma koeficientama sis defakto odpověděl sám. Divej, bavime se tu o hovně, vem mašinu, co jsem se dival, tak ju máš překopanou a letí pocitově po tom jak kráva, mrdni ju beze slova na brzdu jinýmu Nemáš to daleko, tak ti dám klidně tip. A když už jsi u toho googlení, tak se mrkni na tu bramboru, ta nabízí celej kit svody + koncovku bez nutnosti úprav. Momentálně špička v elektronice a přimo v autorizáku ti řeknou že to potřeba prostě není, tak se nezlob, že z toho mám prdel, teda pokud nejsi zrovna jejich mechanik


A koruna byla nasazena! Vyhráváte zlatý řetízek!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.6.2019 v 00:16 | Nahoru | #7776
Jura46x> Mel bys aktualizovat znalosti, tak jak to pises to platilo tak 10let zpatky, dnes kdyz jede skoro vse po datovejch sbernicich a nahrava se do jedtotky aktualizace sw kazdou chvili, neni problem s patricnym knowhow predelat cokoliv.

Okruhari jsou ruzni, u nas ale vesmes vsichni jedou nakej starej kram a ladeni resi nejlevnejsi moznou cestou. Ti co prachy maji, zase nebadaji nad alternativama a proste koupi to co funguje "ve svete" tzn yamahy lidí co je netrapi penize nemaji ani flashnutou origo ecu ani powercommander ale tovarni elektroniku YEC,

Ridici jednotka bmw urcite obsahuje adaptacni hodnoty a na neco se dokaze prizpusobit, ale porad se dokaze prizpusobit jen podminkam, ktere dokaze zmerit... Je otazka co vse dokaze ta motorka merit a co vse chteli/dokazali v bmw do jednotky implementovat.
Jsou ladici co neresi smes, ale berou jako nej mapu tu pri ktere to udela top vykon pri dynamicke zkousce - to by tereticky po nejake dobe dokazala motorka s tou armadou senzoru co ma k dispozici zmerit a adaptovat se

Edit: jen jsem v rychlosti koukal co vse ty adapatace obsahuji a je tam i AFR

Naposledy editováno 05.06.2019 00:24:39

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.6.2019 v 06:51 | Nahoru | #7777
assassin>

ZX10R je masakr nejvetsi!

5.6.2019 v 12:23 | Nahoru | #7778
Ještě že housle se dodnes ladí šroubováním jako starý karburatory a nenahráváš jim do ECU že dnes jako Vivaldiho prosím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.6.2019 v 13:01 | Nahoru | #7779
assassin> Tyvole, tak ty že nemáš čas?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.6.2019 v 14:12 | Nahoru | #7780
GRASSEL> čéče jsi náké vyhublé, od posledně, co jsem tě viděl - nechceš začít se sebou něco dělat, třeba začít aspoň trochu cvičit -?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.6.2019 v 15:27 | Nahoru | #7781
oxygen> Už jsem se dal na alternativní životní styl ale zkusím to promyslet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.6.2019 v 15:40 | Nahoru | #7782

GRASSEL píše: oxygen> Už jsem se dal na alternativní životní styl ale zkusím to promyslet



Jo no, můžu potvrdit, je to jedinej člověk kterýho znám, co si v restauraci objednal malou pizzu

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.6.2019 v 16:02 | Nahoru | #7783
FiZzeR>

ZX10R je masakr nejvetsi!

5.6.2019 v 16:42 | Nahoru | #7784
To je ok, ne? Já mám taky radši malou píčču, než ty velký

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

5.6.2019 v 23:53 | Nahoru | #7785
Hele co je s Brumbálem Bubba Bubrbákem - nevíte někdo? Nezvykle dlouho zde absentuje, je ok?

Naposledy editováno 05.06.2019 23:53:30

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

6.6.2019 v 00:26 | Nahoru | #7786
oxygen> Bubra je někde mimo čr, asi v Brně či co ... prej na 14 dní a pak dáme rejs pokud dobře počítám, měl by se teď někdy vracet.

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

6.6.2019 v 11:58 | Nahoru | #7787
Aha nojo Brno, to je jak Ugandě, daleko od cilivilivizualizace...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

6.6.2019 v 12:11 | Nahoru | #7788
oxygen> V Ugandě maj aspoň internety

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

6.6.2019 v 12:25 | Nahoru | #7789

FiZzeR píše: oxygen> V Ugandě maj aspoň internety



No vidíš! A brňácí se naseró a řeknó: vy kreténi, v Ugandě zas ale nemaj naše šaliny!

ZX10R je masakr nejvetsi!

7.6.2019 v 01:07 | Nahoru | #7790


Jsem v Maroku ještě do neděle... Tady posílám nejoblíbenější prostředky k dopravě co tu vídám, jen nevím na tom fichtlu tu televizi by měli mít vepředu jestli na ni koukají.

Naposledy editováno 07.06.2019 01:08:30

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

7.6.2019 v 01:13 | Nahoru | #7791
Internet tu stojí euro per 1GB a 3 eura simka, pohoda jen sem neměl nějak potřebu se montovat do těch tuningů, ale psal sem tu někdy 1.6. , tak neplašte

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

8.6.2019 v 00:13 | Nahoru | #7792
Bubrak-ZX10R> tvl, na tý první fotce ti to sekne jen ti tam zaclání ten v brejlích

Naposledy editováno 09.06.2019 23:07:15

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

8.6.2019 v 16:02 | Nahoru | #7793
Brejly Is what?

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

9.6.2019 v 17:31 | Nahoru | #7794
tak sem doma, asi osedlam hned Ninju na provetrani

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

9.6.2019 v 23:07 | Nahoru | #7795

Bubrak-ZX10R píše: Brejly Is what?



nebuď drzej

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

9.6.2019 v 23:08 | Nahoru | #7796

Bubrak-ZX10R píše: tak sem doma, asi osedlam hned Ninju na provetrani



Já jsem jí větral včera a super

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

11.6.2019 v 10:47 | Nahoru | #7797
Něco pro Bubraka ...

HONDA těžce zamakala

Honda POWER rekord

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

11.6.2019 v 10:50 | Nahoru | #7798
GRASSEL> To by se sekalo.....

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

11.6.2019 v 11:13 | Nahoru | #7799
SLEEPER> Jooo, taky bych tomu rozuměl

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

11.6.2019 v 16:56 | Nahoru | #7800
Tu chci - že bych už konečně měl naši 3.000 m2 zahradu seklou do 5ti minut i s pevným startem -?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist