jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Hádat se do krve nebudu a hledat taky ne, mám to přímo od kluků, co se tím zabývají. Navíc proč by někdo kdo může vydělat 5k za překopání jednotky a přehrání ,,mapy" sbalil pěťo za napichnutí. To nedává smysl ? Na brzdě jsem byl několikrát a s dobrým pocitem odjel, ale pocitově prostě nic. U karbecu rozdíl jak kráva
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Jura46x píše: CBRdrahos> Řešili jsme to teď s kamošem. Dal komplet Akrapa na S1000RR (15) a nechtělo se mu na brzdu, tak volal přímo do BMW jestli má s tím dojet a borci mu řekli, že právě ty nový mašiny se adaptujou. Že pokud to chce akorát urychlit, tak ať se staví, že mu vymažou adaptační hodnoty a může jet. Přímo BMW to prodává jako kit a bez nutnosti doladění. Idealka u starších stříkaček to není, ale není to takovej průser, jak u karbecu, tam se s tim pak těžko domlouvá a z vlastní zkušenosti vím, že krom toho, že to výkon nezvýší, je problém nahonit pak nějakej krouťák a v průběhu jsou místama celkem velký díry. Jak píšou borci, ten laďák je hlavně o zvuku, s tím výkonem je to hlavně marketing a vždycky je lepší koupit silnější mašinu, než ty koně honit kdoví kde
Kouzelné slovo "adaptace" a výsledek nula...
Jura46x píše: Sonicek> Divej, to je přesně to, kam jsem to nechtěl směřovat. Pokud jsou seriove jendotky tak dokonale laditelné, tak se vyser na celej Ignitech, Rapid a nějakej Bazzar. U suzuki to celkem jde co vim, s Yamahou to zase tak horký není, to by tam neměl každej druhej okruhář narvanej Ignitech. Jsou asi lidi, který to k nějakýmu obrazu překopat dokážou, u toho se přít nebudu, protože Yamahu jsem na vlastní oči bez jiné jednotky odladěnou neviděl. Jestli ti tu kurvím kšeft nevim, každopádně jsme si všichni zvykli na pofiderní servisy byť jsou dražší než profíci, nebo blbá rada od nich. Ceny jsem psal s nadsázkou, tak se toho hned nechytej. A s těma koeficientama sis defakto odpověděl sám. Divej, bavime se tu o hovně, vem mašinu, co jsem se dival, tak ju máš překopanou a letí pocitově po tom jak kráva, mrdni ju beze slova na brzdu jinýmu Nemáš to daleko, tak ti dám klidně tip. A když už jsi u toho googlení, tak se mrkni na tu bramboru, ta nabízí celej kit svody + koncovku bez nutnosti úprav. Momentálně špička v elektronice a přimo v autorizáku ti řeknou že to potřeba prostě není, tak se nezlob, že z toho mám prdel, teda pokud nejsi zrovna jejich mechanik
A koruna byla nasazena! Vyhráváte zlatý řetízek!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Okruhari jsou ruzni, u nas ale vesmes vsichni jedou nakej starej kram a ladeni resi nejlevnejsi moznou cestou. Ti co prachy maji, zase nebadaji nad alternativama a proste koupi to co funguje "ve svete" tzn yamahy lidí co je netrapi penize nemaji ani flashnutou origo ecu ani powercommander ale tovarni elektroniku YEC,
Ridici jednotka bmw urcite obsahuje adaptacni hodnoty a na neco se dokaze prizpusobit, ale porad se dokaze prizpusobit jen podminkam, ktere dokaze zmerit... Je otazka co vse dokaze ta motorka merit a co vse chteli/dokazali v bmw do jednotky implementovat.
Jsou ladici co neresi smes, ale berou jako nej mapu tu pri ktere to udela top vykon pri dynamicke zkousce - to by tereticky po nejake dobe dokazala motorka s tou armadou senzoru co ma k dispozici zmerit a adaptovat se
Edit: jen jsem v rychlosti koukal co vse ty adapatace obsahuji a je tam i AFR
Naposledy editováno 05.06.2019 00:24:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: oxygen> Už jsem se dal na alternativní životní styl ale zkusím to promyslet
Jo no, můžu potvrdit, je to jedinej člověk kterýho znám, co si v restauraci objednal malou pizzu
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Naposledy editováno 05.06.2019 23:53:30
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |