kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
V základu to seženeš někde kolem 330tCZK
- uber tomu 20kg
- vyměň tomu Tokika za Bremba
- dej tomu komplet pancéř hadice (tedy nevím, nemá-li to už)
- postav to na lepší podvozek
no a jsi v tom za kilo … jestliže se dá modelovej r.2018 Tuhona koupit kolem 400tCZK...tak zase jako není moc o čem...
Mel jsem i rozepsany,ze 2019 s qs,akrapem a 00km nebude za 330,ale sel jsem s kmotrou do Duny na obed a blbe koukala
Mne se libi,vubec jsem o tom nevedel,ze ji delaj a loni jsem o to zakop na dilne a zustal jsem zirat.Na novyho diavela proste nejsou volny prachy
carlos38 píše: No, to jsem četl taky.... Jak říkáš, všechno to mělo malý nájezdy a všechny motorky byly v záruce... Jinak znám lidi, co na tom maji přes 30t a vše OK.
E:nic,pardon,musim obcas cist 2x,aby mi docvaklo,o cem je rec
Naposledy editováno 10.06.2019 13:16:39
PETARDAK píše: Kuwa napřed se ty "Italské krásky" zvrhávají do oranžova , teď už to má i šikmý vočí ... a pokračovat to bude bramborama??!
Ještě že tam má ty smajlíky, protože není nikdo z tohole fóra, komy by ty Italky zoranžověly víc
t_freedom píše: PETARDAK> nekoukal, ale tohle je zjevně 18ka … hele, neslintám nad tím …
V základu to seženeš někde kolem 330tCZK
- uber tomu 20kg
- vyměň tomu Tokika za Bremba
- dej tomu komplet pancéř hadice (tedy nevím, nemá-li to už)
- postav to na lepší podvozek
no a jsi v tom za kilo … jestliže se dá modelovej r.2018 Tuhona koupit kolem 400tCZK...tak zase jako není moc o čem...
Tvl, to je moderní motorka, to brzdí, tlumí, zatáčí už že série Max ty pancíře na brzdy, což je hlavně o pocitu že začátku a na silnici se vozíš královsky (i když trochu nudně
Tak zly to nebude. Vcera jsem potkal Ducati 350, kolem roku 1970 a asi to chci.. kolik bude porizovacka?
Pan asi 70 let.. prej dokud to nakopnu, tak budu jezdit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: PETARDAK> nekoukal, ale tohle je zjevně 18ka … hele, neslintám nad tím …
V základu to seženeš někde kolem 330tCZK
- uber tomu 20kg
- vyměň tomu Tokika za Bremba
- dej tomu komplet pancéř hadice (tedy nevím, nemá-li to už)
- postav to na lepší podvozek
no a jsi v tom za kilo … jestliže se dá modelovej r.2018 Tuhona koupit kolem 400tCZK...tak zase jako není moc o čem...
Pneumatiky mit top nemusi, protoze to je PR, ale brzdy jsou napicu kdyz na nich neni napis brembo a podvozek kdyz neni ohlins to same.
Ja jsem si zadnejch zazracnejch vlastnosti podvozku u italskejch motorek nejak nevsiml. A “prkno” jde pomerne snadno udelat z kazdeho podvozku...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
assassin píše: Pneumatiky mit top nemusi, protoze to je PR, ale brzdy jsou napicu kdyz na nich neni napis brembo a podvozek kdyz neni ohlins to same.
Ja jsem si zadnejch zazracnejch vlastnosti podvozku u italskejch motorek nejak nevsiml. A “prkno” jde pomerne snadno udelat z kazdeho podvozku...
nechápu proč to musíš furt rvát do hrany … ? … já jen popsal rozdíly komponentů v cca. řádu rozdílu finální ceny …
Já jsem ten co psal, že bych Vöhlins od sachsu nepoznal a že to jen vypadá líp a já měl supr slevu na nákup S4RS oproti S4R … brzdy myslím poznám a pancíře taky...
A gumy ? Běžně kupuju na sport M5 interact ...což je de facto stará Rosso Corsa … nevím přesně kam míříš...
PETARDAK píše: Kuwa napřed se ty "Italské krásky" zvrhávají do oranžova , teď už to má i šikmý vočí ... a pokračovat to bude bramborama??!
2freedom: nenakoukls, na toho akrapa? To už je taky ten na-cimpr-campr, svařenej? že DB-killer nevyndáš? u KTM ještě u 18te, jsi vyvrtal manipulační otvor, utrhnul zabodovaný šroubek a měls DB-K vyndavací/nandavací... a u 19ek jse to komplet svařené
To je teď u všech Euro4
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
http://www.autoforum...e-obvykly-podezrely/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
sejrac píše: Šuty> No to je zajímavé. Zmiňují tam i řadu TSI, to je děs ten muj typ CDAA. Bohužel mě to v záruce nežralo tolik aby mě vyměnili 'motor' a teď se z toho stala past a cesta vede asi na šrotiště. Když mě to žralo 1l na cca 2500km, tak to byla ještě paráda.
tak to je tedy mazec!...a aktuální čísla jsou jaká ?
Šuty píše: Zajímavý článek proč nové motory mají větší spotřebu oleje...
http://www.autoforum...y-podezrely/ [/quote]
Tak tady vítr vane u té Multice s DVT motory
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Pak si kup nový, moderní, ekologický auto
Naposledy editováno 10.06.2019 15:20:30
sejrac píše: Aktuální čísla jsou totální průser je to litr co pětset km. Auto na odstavení a to má cca 135tis. km. Známej problém s pístními kroužky. Ale nový písty udělali s větším čepem, tak musí jít i ojnice. Nebo jít cestou jiných pístů, ale tady u mě už je v prdeli i vše ostatní. A cena opravy motoru takřka převyšuje cenu auta a jiný motor nevíš na co narazíš ikdyž bude udělaný repas. Cesta je to zahodit. Norma pro Škodovku je 0,5/1000km a to se v záruce nepotvrdilo.
tenhle problém nám popisoval známej od AZNP … v Rusku si benz. malý TSFI motory kupovali i taxikáři ...a díky soft co dostával rafičku teploty nahoru do pole "pro zákazníka dobrý", měl za následek že ty auta jezdila tim poskakovacím pomalým tempem neustále "podchlazený" … tedy i tolerance na kruzích.
Taxikáři šli hromadně do protestů že litr na 1000km je prej trochu moc... u novejch aut ...škoda s tím měla velkej průser
Naposledy editováno 10.06.2019 15:21:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
sejrac píše: Aktuální čísla jsou totální průser je to litr co pětset km. Auto na odstavení a to má cca 135tis. km. Známej problém s pístními kroužky. Ale nový písty udělali s větším čepem, tak musí jít i ojnice. Nebo jít cestou jiných pístů, ale tady u mě už je v prdeli i vše ostatní. A cena opravy motoru takřka převyšuje cenu auta a jiný motor nevíš na co narazíš ikdyž bude udělaný repas. Cesta je to zahodit. Norma pro Škodovku je 0,5/1000km a to se v záruce nepotvrdilo.
A já mám na Feldě 205 tisíc, 99% najeto po městě, olej si na 10.000km neveme žádnej, všechny podvozkový díly jsou původní a za celou dobu se měnil jednou altík, výfuk a spojka. Jak píšeš, pojedu jí do mrtva, ale myslím, že dřív schnije, než aby se tam něco rozbilo. Měl jsem BMW 330xi E91 a znám všechny servisy na jihu čech... Už nikdy víc...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Ty krávo Co je to za rok?
Pak si kup nový, moderní, ekologický auto
no zvlast kdyz ty stary jsou uplne to samy co