Co hledám: jednonápravový, nebržděný, do 750kg, dělka plochy alespoň 230cm aby se tam vešla moto, kola asi mimo ložnou plochu, cena klasicky co nejmenší. Nebráním se použitému.
Co budu vozit: úplně všechno, motorky, věci kolem domu, takže jak sypké materiály tak kusy
Vozík bude stát venku., Rychlost chci 130km/h
A teď co? V-oj? odpružený? sklopny? bočnice - jak vysoké, material? výrobce?
dík za rady
S vozíkem jedu 1x2 do roka a taky už to není takový jak když jsem s tím jezdil 14 dní v kuse..
Naposledy editováno 21.11.2017 20:35:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěsný vozík za auto
Díky tomuto fóru mám jasno v těchto otázkách:
- šířka vozíku 125 nebo více (né méně)
- délka min. 235 až 250 (260 cm je už moc)
- přední čelo sklopné (nejlépe všechny strany)
- plachta vyšší (aby se vlezly kola)
- výrobce mám taky vybrané (Sacher, Marz, Thule, Autovia, Brenderup, né Agados, Vezeko??)
Díky moc všem za případné podněty, srovnání.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěsný vozík za auto
1 reakcí na tento příspěvek Přívěsný vozík za auto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěsný vozík za auto
VáclavBandit píše: A kdyby někdo uvažoval o trochu větším vozíku, tak mohu nabidnout Agados VZ33, celková váha 2500Kg
je to ještě aktuální?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěsný vozík za auto
2 reakcí na tento příspěvek Přívěsný vozík za auto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěsný vozík za auto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěsný vozík za auto
Nicméně vozík je poměrně dost bytelně udělanej. Celej rám je svařenec, obvod jekl 50x50mm, uprostřed výztuha přes celou délku+dvě příčný výztuhy-vše navařeno. Bočnice z pozink plechu 1mm nejtovaný na rámu z jeklu, takže jim jen tak něco neublíží. Papírově 750kg, sám má 290kg. Náprava na 1500kg, zesílený listový pera, žehlička na 1400kg, velký kola 14" s C pneu, trojitá V oj. Přední a zadní čela sklopný a sundavací. Ložná plocha 245x125cm. Dodělal jsem akorád oka na podlahu. Jediný co se mi nelíbí je deska na podlaze, je jen asi 8mm silná (slabá). Ale stejně je děravá, takže půjde pryč a dám pořádnou.
1 reakcí na tento příspěvek Přívěsný vozík za auto
Souhlasím. Tento vozík je vyroben opravdu dost bytelně a klidně jej mohu doporučit...............zvládne slušné přetížení, když je nutnost, díky listovým pérům. Nemá sice tlumiče, ale "houpačky" jsou stažené pod určitým momentem a tím mají vlastní tlumící účinek. Podlaha by opravdu mohla být ze silnější překližky, ale zatím drží. Upravil jsem jen světla - když jsou schované, nemohu je utrhnout.
1 reakcí na tento příspěvek Přívěsný vozík za auto
ten strk bude tiez tak 800+
tomu teda celkom davate som si teda lajzol tiez, ale z tymi z pozicovni a vzdy som dufal ze ma nezastavia benga. Raz to bolo naknap, siel som s 1t betonu na voziku s nosnostou 590kg a nevsimol si ze v betonarke mi zatiekli zadne svetla, To by sa tie pokuty nakopili
Naposledy editováno 14.11.2022 07:51:47
1 reakcí na tento příspěvek Přívěsný vozík za auto
ja som par krat tahal 1 az 1,6t (az na vynimku co som pisal ked mi nalozili moc betonu vzdy brzdeny) a jazdilo sa s tym celkom dobre aj s Accentom 1,5 CRDI (81kW), samozrejme treba dost predvidat (radenie, brzdenie). Obdivujem ludi, ktori za podobnymi autami napr tahaju 1,2t karavan na 1000km ceste
2 reakcí na tento příspěvek Přívěsný vozík za auto
Ono když to vyvážíš a dáš něco do auta do kufru, tak tu tunu skoro nepoznáš.. Aspoň u mě Chce to totiž použít hlavu
Stál dvacku a už na něm byly aj dvě a půl tuny štěrku.. Nakrátko mezi vesnicema. S těma ztracenejma bedničákama se dá jet 80 uplně vklidu, jen to nezastaviš tak rychle.. Auto C3 Picasso s HDičkem..
Ta zámkovka toho pána nademnou má minimálně tunu a půl
Jinak ty vozejky to chce dycky širší jak auto, abys na něj viděl, jinak se a tym nedá couvnout rovně
Karavan je uplně něco jinyho, obrovska plocha, dlouhy, těžiště vysoko.. Ten ti rozkmita i RAMa..
Pokud mužu poradit, nechal sem si svařit plachtu, jak na kamionu, ovladatelnost uplně jinde, vubec jak to máš velký..
Naposledy editováno 14.11.2022 11:28:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěsný vozík za auto
Tady byla informace o slušně vyrobeném vozíku. Tuto informaci jsem potvrdil a doložil fotodokumentací. Jiný uživatel jiného vozíku poskytl informaci, že lze pořídit přepravník ve slušné cenové relaci, který zvládne převézt i dvě a půl tuny štěrku. A to jsou informace pro lidi, který vozík užívají - nechtějí si pořizovat "hrachovinu", která se jim při prvním nákladu rozsype. A o tom je to vlákno - O VOZÍKU.
Není to o tom, jestli je dobré jezdit s přeloženým vozíkem - to si musí každý rozhodnout sám.
Dospěl jsi ale k názoru, že Prouza88 je nerozumný - vezl ztracené bednění na vozíku otypovaném na 750kg a vozík nebyl bržděný.......to ty by jsi nikdy neudělal. Co kdyby mu do cesty vběhlo dítě.............napsal ten, kdo si stěžoval na pokutu za rychlou jízdu. Máš rozum, co kdyby tě tam vběhlo dítě. Prostě jsi jel tak, aby jsi měl stroj pod kontrolou..........no a stejně jede i člověk s přeloženým vozíkem - jede tak, aby měl jízdu pod kontrolou.
To, že je na vozíku povolená 130km/h přeci neznamená, že s naloženým někdo takhle rychle jezdí. Jede prostě bezpečně - a asi to tak bude, protože jsou všichni zdrávi a spokojeně převezli vše, co bylo třeba.
Jinak tedy s beznym autem 1.5t se da IMO 1.5t nebrzdenyho privesu ubrzdit celkem slusne. Kdyz se me vyhraly brzdy od privesu 3.5t a brzdil jsem to jen 4 ma brzdama 2.5t auta na prasny okresce v MNE to byla jina kava , pravda brzdil jsem i ocima a mamynku s kocarkem bych tam potkat nechtel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěsný vozík za auto
Brůča. píše:
Souhlasím. Tento vozík je vyroben opravdu dost bytelně a klidně jej mohu doporučit...............zvládne slušné přetížení, když je nutnost, díky listovým pérům. Nemá sice tlumiče, ale "houpačky" jsou stažené pod určitým momentem a tím mají vlastní tlumící účinek. Podlaha by opravdu mohla být ze silnější překližky, ale zatím drží. Upravil jsem jen světla - když jsou schované, nemohu je utrhnout.
Jak máš řešený oka v podlaze? Mě přijde, že tohle nemaj moc vymyšlený. Viděl jsem, že dávaj jen jednoduchý oka na jedem šroub M6 skrz rám, což se mi nelíbí, mám rád jistotu a jistou míry předimenzování. Oka používám 750kg misky na dva M6 šrouby viz foto. Nicméne je problém je dostat do rámu kdekoliv si vzpomenu. Na výztužných příčkách pod podlahou je to v pohodě. Ale mám ještě v každým rohu jedno oko, a tam byl problém, že druhý šroub nebylo do čeho vrtat, protože rám je úzký. Musel jsem tedy přišroubovat pomocný kus L profilu a do toho teprv šroubovat oko.
Naposledy editováno 14.11.2022 19:55:10