Téma: Nekonečná záhada s dobíjením
Začátkem roku mi začalo nsr strašně přebíjet ( 16+ V) zničilo to baterii a tudíž se kupoval nový regulátor s baterií s tím že měření cívek se dělalo jen odporově a ok, hned po nasazení jiného regulátoru ( origo Honda ) se motorka dobíjela jen s jedním světlem a za 2000 otáček + ... Pokud jsem stál na semaforu nestíhal regulátor nebo altik dobíjet baterii, musel jsem tudíž vypínat svetla... Dnes jsme si přivezl ignitech a zapojil ... Okamžitě po zapojení stejné údaje jako při druhém regulátoru, pokud stojím s světlý a motorem, napětí na baterii klesá a klesá musím přidat plyn aby jsem dosáhl 13.4V+. Nějaký nápady jak tohle konečně uzavřít a vyřešit ? Děkuji za rady PS. Světla jsou měněna ale moto na ně jezdila 2 roky a nic + byl odstraněn omezovač na 80 km/ h ( ne jako u ostatních pouze přestřižen ale opravdu demontován ). Děkuji

(reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením

8.5.2019 v 18:17 | Nahoru | #31
Ajty_3> tak byla připojena jedná H4 a voltmetr mi na volnoběh ulazoval 6V-7V při 2000 otáčkách 10-11 V

1 reakcí na tento příspěvek Nekonečná záhada s dobíjením

8.5.2019 v 20:49 | Nahoru | #32
Je to špatně ukostřený!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením

8.5.2019 v 21:08 | Nahoru | #33
Jurap> proběhla kontrola všech ukostření v moto a OK + jsem měl zapojeny reg i přímo vývody přes jiné kabely na baterii a stejný problém

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením

9.5.2019 v 11:20 | Nahoru | #34
Ajty_3> teď jen co to znamená když mám při jedné žárovce 7 V

(reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením

9.5.2019 v 16:29 | Nahoru | #35
Ajty_3> asi to znamená že ten alternátor nemá téměř žádný výkon, pokud máš kostry OK pošli ho na opravu jak ti radí, jinak ti z toho brzy jebne

já řešil svoji hondu tam je 14.2 a přidáš plyn a 13.5V přijdu za elektrikářem a že to dělá každá honda a je to normální

Naposledy editováno 09.05.2019 16:31:13

(reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením

9.5.2019 v 16:38 | Nahoru | #36

Ajty_3 píše: Při vyšších otáčkách zhruba těch 30-38 max volt mezi sebou( 4000-5000 otáček )

To je malo. Pri techhle otackach by tam melo byt radove 100V (klidne 150 i vic - cim vic, tim lip).
10 -30V musi mit uz na volnobeh.

Pokud jsi si jisty, ze to meris dobre (stridavy rozsah, odpojeny regulator, ciste kontakty, dobre pripojeny merak) je asi alternator v hajzlu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením

9.5.2019 v 16:44 | Nahoru | #37

Ajty_3 píše: Tak při volnoběhu bylo mezi fazemi bez regulátoru naměřeno u všech cca 13 V střídavého a 7 ohmů

7 ohmu mezi fazema? Na jedne civce? To je moc. Nekde mas nejaky spatny kontakt.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením

9.5.2019 v 17:07 | Nahoru | #38
Medved> 0.7 ohmů sekl jsem se ?

1 reakcí na tento příspěvek Nekonečná záhada s dobíjením

9.5.2019 v 17:43 | Nahoru | #39
Pokud je takhle slabý znamená to nové vinutí ??

(reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením

9.5.2019 v 19:56 | Nahoru | #40
Ajty_3> asi bude pro tebe těžké se stím smířit přotože to není za pár korun

Nekonečná záhada s dobíjením

9.5.2019 v 20:16 | Nahoru | #41
alternator musi davat na volnobeh co je zhruba 700 ot/m 14,4 V bez ohladu na to aky je odber pretoze moto ma dvojokruhovy system bateriovy a alternatorovy nahodenim motoru sa bateriovy vypina a bateria sa iba dobija a kedze nedokaze ani dobijat bateriu tak co riesis odpaleny regulator ti znicil nielen bateriu ale aj alternator prepalene vinutie cez obal nevidis treba ho vymenit

Nekonečná záhada s dobíjením

9.5.2019 v 20:21 | Nahoru | #42
Něco podobného jsem řešil na Aprilia pegaso. Tam je to častá závada. Vyvari baterie a shoří kable k regulátoru. Po výměně to samé. Problém je s tím, že vývod regulátoru je napojen přes spínací skříňku, vznikne tam odpor a regulátor má za to, že ma baterie podpětí tak ji prebiji dokud to dají kabely. Druhý den přijdeš, nastartujes a zase to jakože nedobiji. Záleží jak se to vyspí. Takže si myslím že tam budeš mít něco podobného.

Naposledy editováno 09.05.2019 20:22:12

1 reakcí na tento příspěvek Nekonečná záhada s dobíjením

9.5.2019 v 20:24 | Nahoru | #43
Dá se to lehce vyzkoušet, vytáhni oba kabely co vedou z regulátoru a spoj je dohromady. Pokud to bude dobijet jak má, tak jsi našel příčinu.

(reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením

9.5.2019 v 20:28 | Nahoru | #44
countryf> pěkný

Nekonečná záhada s dobíjením

9.5.2019 v 20:30 | Nahoru | #45

A tohle by nemohl být problém slabého dobíjení. ? ... Právě ozkoušeno s 3 žárovkami na 35 W a altik mezi fazemi + žárovky dával 6.5 V cca všechny

Nekonečná záhada s dobíjením

9.5.2019 v 20:34 | Nahoru | #46
Máš špatný alternátor, 13V střídavých na volnoběh je málo, stejně tak 30 až 38V kolem 5000 otáček je málo. Na volnoběh musí alternátor dávat aspoň 20V střídavých, jinak to se zapnutými světly atd. dobíjet nebude, kolem těch 5000 otáček to může být různě podle výrobce. Teď jsem to řešil na FZR600, tam bylo na volnoběh 22V a na cca 4000 otáček 68V, naštěstí byl alternátor v pohodě, jen regulátor odešel už druhý. První se spálil, přebíjelo to a odešla i baterka. Druhý zase nedobíjel. Originál je umístěný úplně blbě pod levou podsedlovou kapotou a špatně se chladí. Dali jsme Vape a je klid, ani se moc nehřeje.

Naposledy editováno 09.05.2019 20:37:06

Nekonečná záhada s dobíjením

9.5.2019 v 23:44 | Nahoru | #47
Ještě než to nechám převinout, neni možné podle fotky co jsem přiložil výš že to způsobují ty plíšky osoupane ? Dík

Nekonečná záhada s dobíjením

10.5.2019 v 08:49 | Nahoru | #48
ošoupanej plíšek je spíš že to máš šikmo usazené. To na funkci nemá vliv, jde o magnetismus.

(reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením

10.5.2019 v 09:48 | Nahoru | #49

Ajty_3 píše: Medved> 0.7 ohmů sekl jsem se ?

to by uz slo

Nekonečná záhada s dobíjením

10.5.2019 v 17:27 | Nahoru | #50
.

Naposledy editováno 26.11.2020 22:44:04

1 reakcí na tento příspěvek Nekonečná záhada s dobíjením

11.5.2019 v 12:51 | Nahoru | #51
Stator je právě na převinuti a snad večer budu mít v rukou hotový snad stavím i test+ bylo mi řečeno že na cívkách nebyla žádná viditelná zavada. Tak uvidím

Nekonečná záhada s dobíjením

11.5.2019 v 13:34 | Nahoru | #52
V.

Naposledy editováno 26.11.2020 22:44:17

1 reakcí na tento příspěvek Nekonečná záhada s dobíjením

12.5.2019 v 14:18 | Nahoru | #53
Tak právě jsem otestoval převinutý altik a bez zátěže dává místo 13V -- dává 16 V ale pouze dám zátěž jsem zpět na 7 V ... S reg dobíjí i světlý do baterie 11.9 V

(reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením

12.5.2019 v 14:48 | Nahoru | #54
Ajty_3> právě jsem vyměnil H4 za staré žárovky a napětí úplně stejné, tak si říkám jestli nsr prostě nenabíjí jen za jízdy jinak mě nic nenapadá ?

1 reakcí na tento příspěvek Nekonečná záhada s dobíjením

Skvělá odpověď, děkuji! 12.5.2019 v 15:08 | Nahoru | #55
T

Naposledy editováno 26.11.2020 22:44:33

(reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením

12.5.2019 v 15:12 | Nahoru | #56
HMS> teď je tam podle origa 2x 35 a na ty H 4 jsem jezdil přes rok

Nekonečná záhada s dobíjením

12.5.2019 v 15:29 | Nahoru | #57
Baterie nabitá, ještě mi napadlo zkusit test ze světlem, pripojil jsem 1xH4 a už svítí tak 5 min a napětí na baterii je 9 V což je sakra málo podle mě a neustále klesá ( H4 zatím nemění sílu světla

1 reakcí na tento příspěvek Nekonečná záhada s dobíjením

12.5.2019 v 15:36 | Nahoru | #58
V

Naposledy editováno 26.11.2020 22:44:52

(reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením

12.5.2019 v 15:38 | Nahoru | #59
HMS> a je možné kdyby byla v háji baterie že budou naměřené hodnoty tolik kolik mám ? 11.9 z reg

1 reakcí na tento příspěvek Nekonečná záhada s dobíjením

12.5.2019 v 15:46 | Nahoru | #60
?

Naposledy editováno 26.11.2020 22:45:08
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zvýšení výkonu nsr 125 Honda NSR 125R, Honda NSR 125 Mikeš011 20 29.9.2024 v 19:27 kokoška.
Honda nsr 125 Honda NSR 125 Dominik07 6 29.9.2024 v 17:31 Dominik07
Honda nsr 125 r rjednotka prívery ... Honda NSR 125R Jawa1967 2 5.9.2024 v 11:51 čeplin
Nsr nejdou nastavit otáčky Honda NSR 125R Vdi 3 6.6.2024 v 15:00 ja1
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 12 2.6.2024 v 14:01 Martin03CZ

TOPlist