Téma: Nekonečná záhada s dobíjením
6.5.2019 v 21:09
Začátkem roku mi začalo nsr strašně přebíjet ( 16+ V) zničilo to baterii a tudíž se kupoval nový regulátor s baterií s tím že měření cívek se dělalo jen odporově a ok, hned po nasazení jiného regulátoru ( origo Honda ) se motorka dobíjela jen s jedním světlem a za 2000 otáček + ... Pokud jsem stál na semaforu nestíhal regulátor nebo altik dobíjet baterii, musel jsem tudíž vypínat svetla... Dnes jsme si přivezl ignitech a zapojil ... Okamžitě po zapojení stejné údaje jako při druhém regulátoru, pokud stojím s světlý a motorem, napětí na baterii klesá a klesá musím přidat plyn aby jsem dosáhl 13.4V+. Nějaký nápady jak tohle konečně uzavřít a vyřešit ? Děkuji za rady PS. Světla jsou měněna ale moto na ně jezdila 2 roky a nic + byl odstraněn omezovač na 80 km/ h ( ne jako u ostatních pouze přestřižen ale opravdu demontován ). Děkuji
1 reakcí na tento příspěvek Nekonečná záhada s dobíjením
Je to špatně ukostřený!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením
Jurap> proběhla kontrola všech ukostření v moto a OK + jsem měl zapojeny reg i přímo vývody přes jiné kabely na baterii a stejný problém
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením
Ajty_3> teď jen co to znamená když mám při jedné žárovce 7 V
Ajty_3> asi to znamená že ten alternátor nemá téměř žádný výkon, pokud máš kostry OK pošli ho na opravu jak ti radí, jinak ti z toho brzy jebne
já řešil svoji hondu tam je 14.2 a přidáš plyn a 13.5V přijdu za elektrikářem a že to dělá každá honda a je to normální
Naposledy editováno 09.05.2019 16:31:13
já řešil svoji hondu tam je 14.2 a přidáš plyn a 13.5V přijdu za elektrikářem a že to dělá každá honda a je to normální
Naposledy editováno 09.05.2019 16:31:13
Ajty_3 píše: Při vyšších otáčkách zhruba těch 30-38 max volt mezi sebou( 4000-5000 otáček )
To je malo. Pri techhle otackach by tam melo byt radove 100V (klidne 150 i vic - cim vic, tim lip).10 -30V musi mit uz na volnobeh.
Pokud jsi si jisty, ze to meris dobre (stridavy rozsah, odpojeny regulator, ciste kontakty, dobre pripojeny merak) je asi alternator v hajzlu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením
Ajty_3 píše: Tak při volnoběhu bylo mezi fazemi bez regulátoru naměřeno u všech cca 13 V střídavého a 7 ohmů
7 ohmu mezi fazema? Na jedne civce? To je moc. Nekde mas nejaky spatny kontakt.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením
Medved> 0.7 ohmů sekl jsem se ?
1 reakcí na tento příspěvek Nekonečná záhada s dobíjením
Pokud je takhle slabý znamená to nové vinutí ??
alternator musi davat na volnobeh co je zhruba 700 ot/m 14,4 V bez ohladu na to aky je odber pretoze moto ma dvojokruhovy system bateriovy a alternatorovy nahodenim motoru sa bateriovy vypina a bateria sa iba dobija a kedze nedokaze ani dobijat bateriu tak co riesis odpaleny regulator ti znicil nielen bateriu ale aj alternator prepalene vinutie cez obal nevidis treba ho vymenit
Něco podobného jsem řešil na Aprilia pegaso. Tam je to častá závada. Vyvari baterie a shoří kable k regulátoru. Po výměně to samé. Problém je s tím, že vývod regulátoru je napojen přes spínací skříňku, vznikne tam odpor a regulátor má za to, že ma baterie podpětí tak ji prebiji dokud to dají kabely. Druhý den přijdeš, nastartujes a zase to jakože nedobiji. Záleží jak se to vyspí. Takže si myslím že tam budeš mít něco podobného.
Naposledy editováno 09.05.2019 20:22:12
Naposledy editováno 09.05.2019 20:22:12
1 reakcí na tento příspěvek Nekonečná záhada s dobíjením
Dá se to lehce vyzkoušet, vytáhni oba kabely co vedou z regulátoru a spoj je dohromady. Pokud to bude dobijet jak má, tak jsi našel příčinu.
Máš špatný alternátor, 13V střídavých na volnoběh je málo, stejně tak 30 až 38V kolem 5000 otáček je málo. Na volnoběh musí alternátor dávat aspoň 20V střídavých, jinak to se zapnutými světly atd. dobíjet nebude, kolem těch 5000 otáček to může být různě podle výrobce. Teď jsem to řešil na FZR600, tam bylo na volnoběh 22V a na cca 4000 otáček 68V, naštěstí byl alternátor v pohodě, jen regulátor odešel už druhý. První se spálil, přebíjelo to a odešla i baterka. Druhý zase nedobíjel. Originál je umístěný úplně blbě pod levou podsedlovou kapotou a špatně se chladí. Dali jsme Vape a je klid, ani se moc nehřeje.
Naposledy editováno 09.05.2019 20:37:06
Naposledy editováno 09.05.2019 20:37:06
1 reakcí na tento příspěvek Nekonečná záhada s dobíjením
Stator je právě na převinuti a snad večer budu mít v rukou hotový snad stavím i test+ bylo mi řečeno že na cívkách nebyla žádná viditelná zavada. Tak uvidím
1 reakcí na tento příspěvek Nekonečná záhada s dobíjením
Tak právě jsem otestoval převinutý altik a bez zátěže dává místo 13V -- dává 16 V ale pouze dám zátěž jsem zpět na 7 V ... S reg dobíjí i světlý do baterie 11.9 V
1 reakcí na tento příspěvek Nekonečná záhada s dobíjením
T
Naposledy editováno 26.11.2020 22:44:33
Naposledy editováno 26.11.2020 22:44:33
1 reakcí na tento příspěvek Nekonečná záhada s dobíjením
V
Naposledy editováno 26.11.2020 22:44:52
Naposledy editováno 26.11.2020 22:44:52
1 reakcí na tento příspěvek Nekonečná záhada s dobíjením
?
Naposledy editováno 26.11.2020 22:45:08
Naposledy editováno 26.11.2020 22:45:08
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zvýšení výkonu nsr 125 Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | Mikeš011 | 20 | 29.9.2024 v 19:27 kokoška. |
Honda nsr 125 Honda NSR 125 | Dominik07 | 6 | 29.9.2024 v 17:31 Dominik07 |
Honda nsr 125 r rjednotka prívery ... Honda NSR 125R | Jawa1967 | 2 | 5.9.2024 v 11:51 čeplin |
Nsr nejdou nastavit otáčky Honda NSR 125R | Vdi | 3 | 6.6.2024 v 15:00 ja1 |
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | MourisonCZ | 12 | 2.6.2024 v 14:01 Martin03CZ |