Nicméně k věci, měl jsem kdysi normální bezpečný vysoký boty ale už se časem rozpadly a já teď řešim co si koupim ale vůbec nemám představu o ostatních typech.
Pro přehlednost bavíme se o těchto typech (jen typ, model a značka atd. to už si vyřešim sám)
Typ A
TYP B
TYP C
Asi takto, já jsem vždycky měl problém s tím že mám (měl sem) TYP C, naprosto mi lezlo na nervy, že prostě zvětšujou mojí nohu, tudíž sem u převodovky musel hledat trošku víc místa mezi stupačkou a převodovkou při řazení nahoru, taky mi lezlo na nervy že mám tak pevnou a vysokou podrážku, že na ní nemám cit "tudíž jsem občas kopal dolu o trošku dřív, protože moje noha byla o cenťák vyšší jak dole tak nahoře a bylo to hrozně nepřirozený pro mě. A především, jsem ten typ co si jako záminku projet se na motorce najde i důvody jako "dneska bych si zajel na dobrý jídlo a pak jinde nakoupit pár věci" a takže fakt, že se v tom hrozně chodí mi už vůbec nepomáhal.
Nicméně, zajímá mě jestli má někdo zkušenosti ohledně Typu A a B , z estetickýho hlediska bych se nebál jít do A ale vážně pochybuju o jejich šanci zachránit kotník , i když prodejce mi řekne že jsou v pohodě. A jak se v tom chodí , protože někdy strávim víc času na nohou, než na silnici (když třeba jdu nakupovat a pak pokecat s kámošem nebo tak)
A áno, nahoře je označeno R1 k tomu je jasný že chceš TYP 3, jenže to jsou představy o tom, že 80% mýho ježdění je pod plynem, po dálnici, pokládání do zatáček a to celý v rychlostech 100-200, ale zkrátka NE není, žiju v praze a na tady těch "rádoby" silnicích jsou jen blbci, takže né není to tak dokud nemám v plánu zabít celej den nějakým výletem.
A jo vim, že si to můžu vyzkoušet v obchodě, ale to taky prd poznám jak se to dlouhodobě bude chovat, až je trošku opotřebuju
PS: Nejlíp se mi prostě jezdí v teniskách o tom není pochyb ale to už jsem si se silným strojem rozmyslel, na dváce jsem to tak neřešil (a paradoxně, jsem doslova nakopnul auto a noha to přežila i bez operace a šroubů )
Naposledy editováno 08.05.2019 21:41:37
Když jede na tu zmrzlinu,tak má boty typ B a když jedem na dovolenou,nebo jede někam dál,tak si obouvá typ C.
Klidně jezdi v teniskách,jak výše píšeš-na dobrý jídlo a něco nakoupit....ale buď si toho vědom a přizpůsob tomu jízdu. A když si pojedeš zakravit na koleno,tak měj hadry a obuv tomu úměrnou. A pro případné moralisty jen připomínám,že pokud sebou jebne ve 160km/hod v zatáčce,tak v 99% případů bude úplně jedno jaké má boty,hadry a helmu.
Naposledy editováno 08.05.2019 21:49:55
1 reakcí na tento příspěvek Typy bot a jejich bezp funkčnost
Acko bych vzal treba na naplavku nebo na cesto prace a celodenni pobyt v ni, kdybych si nemohl sbalit tenisky do batohu.. Nebo na skutr, kdybych na tom jezdil.
Jinak, jo to B asi vypadá jako zlatej střed, pokuď si s tím jak píšeš vyšlapal i hrad, tak to asi nebude na chůzi špatný.
Naposledy editováno 08.05.2019 21:59:17
1 reakcí na tento příspěvek Typy bot a jejich bezp funkčnost
1 reakcí na tento příspěvek Typy bot a jejich bezp funkčnost
Kluk taky jezdi v létě občas kratasy a lehkou bundu ale je mi divny ze si nepamatuje jak lehnul v tricku a na ten štěrk v lokti
Carcharot píše: Kdo chce kam, sám sobě si Protože je Praha plná blbců (jak sám píšeš) naučil bych se jezdit v ,,C", ona poloha řadičky se dá jednoduše upravit, stačí se k tomu na chvíli ohnout. Nevěřím tomu, že kdybys to nedej bůh složil i ve městě v těch 50 Km/h, že by Ti tady ty ,,A"+,,B" nějak výrazněji pomohly.
Kluk má ty kotníčkové typ B,tuším že Alpiny a mají vyztužené kotníky. Takže při lehčím pádu asi budou funkční.
Na druhej strane po pádoch sú najviac zodreté mieste na šľapke nohy plus klipsne (ktoré trčia), takže si nie som celkom istý, do akej miery na ochrane nad kotníkmi záleží.
Naposledy editováno 09.05.2019 16:33:13
prizdisrac píše: Na vylety s komboskou mam C, na jezdeni do prace v kevlarech B. B jsou pohodlny i na mensi vyslapy na hrad, jidlo apod. Takze do mesta urco B. Myslim, ze A uz nemuzou byt o moc pohodlnejsi, ale muzou byt o dost min safe. Kazdopadne se to ale odviji spis od konkretni boty, myslim.
Acko bych vzal treba na naplavku nebo na cesto prace a celodenni pobyt v ni, kdybych si nemohl sbalit tenisky do batohu.. Nebo na skutr, kdybych na tom jezdil.
Naprostý souhlas. Typ A jsem měl, nahradil jsem typem B, a jsou na chůzi možná ještě pohodlnější, než A.
1 reakcí na tento příspěvek Typy bot a jejich bezp funkčnost
Jinak souhlasím s Dafikkem že je nesmysl jezdit za každou cenu v "plné zbroji". Sám vím že pokud je mi vedro tak se na tu jízdu nesoustředím zdaleka tolik jak bych měl a chtěl - vždy ty myšlenky sklouznou k tomu dostat se rychle z města na volnou cestu a trochu to rozjet. Samozřejmě že C je v případě nehody bezpečnější ale ještě bezpečnější bude zůstat doma.
Naposledy editováno 09.05.2019 15:07:38
Jak jsou na tom s ochranou při pádu netuším, nicméně turistický motoboty ala gumáky mi přišly ještě horší.
Výhoda oproti teniskám je, že do nich tak nefouká, půl hodiny v dešti jsem s nima zvládl v suchu a pro řazení jsou přece jen pevnější
stráťa píše: Jinak souhlasím s Dafikkem že je nesmysl jezdit za každou cenu v "plné zbroji". Sám vím že pokud je mi vedro tak se na tu jízdu nesoustředím zdaleka tolik jak bych měl a chtěl - vždy ty myšlenky sklouznou k tomu dostat se rychle z města na volnou cestu a trochu to rozjet. Samozřejmě že C je v případě nehody bezpečnější ale ještě bezpečnější bude zůstat doma.
"Plná zbroj" na léto vypadá nějak takto: Kevlarové džíny, letní textilní prodyšná motobunda (obojí s chrániči), perforované klokaní rukavice bez goretexu, helma a boty typu C. V tom ti vedro nebude.
Naposledy editováno 10.05.2019 16:51:26
A vzhledem k tomu, že stojí stejně jak normální značkové tenisky, tak nevím co řešit.
1 reakcí na tento příspěvek Typy bot a jejich bezp funkčnost
Takze bych asi rozdelil boty takto:
1) ochrana pred mestskym skluzem - trekove boty, A, B
2) ochrana pred skluzem ve vyssi rychlosti nebo s motorkou na noze C
3) ochrana kotniku pred zlomenim MX boty
Naposledy editováno 13.05.2019 14:34:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Typy bot a jejich bezp funkčnost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Typy bot a jejich bezp funkčnost
WildOne píše: DrDNA01> Do které kategorie bys řadil Dainese Course?
Ty DC jsem v ruce nikdy nemel. Ale vypada to jako lepsi C..
Jen si je treba uvedomit, ze 200kg stupacka, ktera si poskoci na kotniku potrebuje hodne silny protektor, aby to nedopadlo frakturou kotniku. I mezi MX botama nejdes takovy, ktery to nesplnuji.
na normální ježdění mám boty typu C (ale na silniční motorce poslední roky skoro nejezdím)
na cestování mám tyhle
a do terénu tyhle
v botech s ochranou, co je na tvých druzích bot A a B, jsem si zlomil kotník čistě tím, že mi motorka po nárazu v cca 30 km/h spadla na nohu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1198, 1199] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35950 | Dnes v 12:29 Kubik19 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 1 | 8.6.2024 v 19:47 Blacky94 |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |