1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.
vilemx píše: Na půl stránce je vidět, kdo motorkám a motorům rozumí i po technické stránce, kdo nedá na motorku coby modlu dopustit a kdo se nechá opít rohlíkem. Prosím o napsání jiné motorky, klidně jen s Euro 4, ať ten seznam není moc dlouhý, která má také tuto príma vlastnost, že se musí relativně dost často odkalovat a v případě zanedbání začne mít nepravidelný chod. A nepište ten seznam moc dlouhý, ať nespadne m.cz sever!
Pokud má někdo problém se zasíráním hadiček, možná má moc oleje v motoru. Pokud vám v servisu naplní olej za studena podle měrky na maximum, za tepla máte 5mm nad maximem. Dá se předpokládat že se mu ty hadičky rychle zaplní protože se bude olej nadměrně odpařovat a srážet ve filtru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Naposledy editováno 26.04.2019 19:46:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Hanz.D. píše: francouz s tim najel 8500 a ani na to nessahl, servisni interval je 6000. Problemy s tim nemel zadny. Ano, pokud bych chtel stroj u ktereho se bude motor předehřívat, budu to delat. pokud by mi to vadilo, koupim si jinej, kde to nutny neni.
Pokud bude stoupat procento zákazníků, kteří budou šlendrián pokládat za ctnost, tak se obávám, že za pár let ten kahan přijde, stejně jako se možná vrátí ruční sytič, ruční přimazávání motoru, ruční nastavování předstihu
Tak fajn, pro tebe je 8.500 km bez odkalení a 6.000 km servisní interval dobrý výsledek, pro mě je už asi dvacet let servisní interval 12.000 km (bez potřeby odkalování) naprostá samozřejmost. I tohle je jeden z důvodů, proč jsem do CRF zatím nešel, přestože jsem se na ni tolik těšil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
3 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
pokud z toho nevyliju litr sajrajtu-takže by už byl v airboxu bazén a teklo by to do hrdel"karburátorů",tak to přece nemůže ničemu vadit.
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Ta odvětrávací hadice musí být průchozí. Pokud ten olej nějak ucpe tu hadici, změní se tlak ve filtru a změní celkový objem vzduchu který je přiveden k sání. To ovlivní bohatost směsi, což nemůže ŘJ poznat a dělá to problémy. Dost by pomohlo kdyby tam byl měřič hmotnosti vzduchu, ale bohužel kvůli úsporám tam není.
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Uzavřel bych to s tím, že koho to se... tak si ty hadičky prodlouží, vyvede dolů a má po starostech.
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
hadičky na odpouštění má snad každá motorka ,ale takové problémy má jen afrika.
nechat hadičku otevřenou a stáhnout ji někam pod motor silně nedoporučuju,bude to nasávat prach a nasaje ho to fest....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |