1 reakcí na tento příspěvek Výměna regulátoru
1:Typ (jednofázový/třífázový,typ alternátoru)
2.Výkon regulátoru
3.Počet drátů
Pokud máš v tomhle jasno,je úplně jedno z jaké motorky regulátor použiješ.Podle prvního obrázku co mi vyblil Gůgl,máš klasický zkratový jednofázový alternátor s permanentními magnety jaký má většina motorek.Takže stačí zjistit výkon alternátoru a podle toho vybírat.Moje KLR jezdí s regulátorem snad ze ZR7 a Elefant ho má z Aprilie shiver.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nsr nejdou nastavit otáčky Honda NSR 125R | Vdi | 3 | Včera v 15:00 ja1 |
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | MourisonCZ | 12 | 2.6.2024 v 14:01 Martin03CZ |
Seřízení karburátoru Honda NSR 125 | Ajty_3 | 14 | 11.5.2024 v 21:41 Vojtěch270 |
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R | Karlusus | 20 | 17.3.2024 v 17:20 čeplin |
CDI 589B Honda NSR 125 | čeplin | 0 | 10.3.2024 v 16:18 čeplin |