paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 10:23 | Nahoru | #52891
assassin> prostě to taloši ošidili s tím, že to stejně nikdo nepozná. Problém je, že asi i pozná...na okruhu ta V4 prej pořád kroutí zadkem a jde do powerslidu a celkově je hodně "vrtkavá". Asi je to jedno s druhým, ten jejich "polorám" nefungoval už od první panigale...Stará ducna sice nezatáčela, ale alespoň měla nějaký jízdní vlastnosti. Dneska to všechno dělají aby to bylo ovladatelný, ale pak to nefunguje...Možná jsem ale až moc negativní

4-5cm na zadku to už je fakt hodně Problémy s předkem je obecně potřeba řešit právě vepředu, než to dohánět zadkem...To jsi měl štelovací tlumič nebo dělal vymezovací podložky (nevím jak to tele má) ?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 10:49 | Nahoru | #52892

Kocandak píše: assassin> Problémy s předkem je obecně potřeba řešit právě vepředu, než to dohánět zadkem...



No ale s tema duknama se neresi "problemy predku", ale vlastnost - relativne liny uhel rizeni. Zvednutim zadku to muzes posefovat (aniz bys drel stupnama, jako v pripade popusteni predku). A nevim, jak ta Assassinovo TL, ale moje S4 ma v zakladu ten zadek a sedlo hodne dole. Vychazi to z cestaku ST4. Nastesti ale maj obe prave to stelovatelne tahlo, kterym se to da zvednout.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 10:49 | Nahoru | #52893
Kocandak> na panigale prepakovani zachovali - takze asi i oni si mysli, ze k necemu je... jen teda neni potreba na "levnych" motorkach bohuzel mi prijde u tech novejch duc dost veci "konstrukcne" osizenych ... tedy krom top superbiku, panigale je stale bez tehle uspornejch vylepseni.

u me je to s tim podvozkem delsi story - moje moto je po zensky co s ni jezdila na okruhu - mela zadni bitubo "na miru" - s mekci pruzinou a (seriove tele nema moznost menit geo) - takze jsem ten zadek zvedl aby to melo svetlou vysku jako "normalni" tele. No a pak jsem koupil nove bitubo s origo silnejsi pruzinou + jsem dal novy kola i s novyma pneu - 190/55 ...takze najednou ta prdel vylezla o dost vyse, vypadalo to ok, ale padalo to do zatacek... takze tim, ze jsem to spustil o 4-5cm jsem vlastne kompenzoval ty predchozi upravy.

mohlo by to vic "zehlit" na nekvalitnim povrchu - ale i tak jsem ted s podvozkem poprve snad po 15ti letech spokojenej...

coz mi pripomina, ze tu 999 musim zvednout taky

Naposledy editováno 15.04.2019 10:52:22

Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 10:54 | Nahoru | #52894
Kucí vy to ladíte jak piána Ty Vaš dvojkolky.
Já se přiznám že poznám asi prdlajs. Protože Monstřík je na mě hodnej nezáludnej a taky mě pojezdí kde kdo

A asi mít supersport tak jsem na švestce, nebo v nějaký zatáčce, páč bych neodolal to zkoušel. Ale to je i o pohledu jak si to chce na moto člověk užít. Pro mě by připadal supersport asi jen na okruh a na to nemám tolik lowe, protože to není jediný životní koníček, tedy Duaktíček

Laďte zkoušejte a jezděte s otevřenou hlavou ať těch pomníčků u silnic nepřibývá.
Kolama dolu a super letošní sezonu a nejen tu.

A brzké uzdravení těm co se léčí!!!!!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 10:57 | Nahoru | #52895

assassin píše: DrDNA01> Ja jsem v minulosti udelal s TL presne to co mas v planu a do zatáčky to padalo az moc, musel jsem to tahat ven s pocitem ztráty předního kola, ted jsem to spustil asi o 4-5cm a ok.
999 proti TL taky nezataci jede rovne a visis z toho jak opice a snazis se to zlomit



Ja to planuju zvedat po centimetru a zkouset. Nemam tlumic rizeni a nechci dostat naliskano riditkama. Jinak u devitek jsem si myslel, ze to maji posefovany, ale je fakt ze ta motorka uz na pohled vypada docela dlouha a to te agilite asi neprida.

assassin píše: Jo a ten postup co ted používá duc je”vsevypovidajici” - udela se to “úsporne”, protoze pokud nejezdite jako rossi tak nic nepoznáte... me to smrdi rozpoctovkou a uz bych to nechtel (aspon si nemusim myslet na hypermotarda)



Na druhou stranu to je fakt mozna spis o pocitu. To moje SSo si taky stopu nakonec udrzi, jen ten pocit je z toho takovej vrtkavej. Tak se mozna za par let dockame reklamnich sloganu o tom, ze prepakovani zpusobovalo nedostatek citu k zadnimu kolu a jedine "moderni" single pivot da pilotovi dostatek zpetne vazby..

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 11:01 | Nahoru | #52896
P_B: me vic bavi se v tom vrtat nez jezdit... ostatne mi to jezdeni ani moc nejde...

u tech sportu je to spis o prizpusobovani motorky co je stavena na okruh pro provoz na silnici a nekym kdo nejede tak rychle jako okruhovi strelci - motorky ala monster tak obvykle funguji uz z tovarny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 11:03 | Nahoru | #52897
assassin> Co s tou agustou, nenapadá tě něco? Sag s jezdcem vpředu lze nastavit v rozmezí cca 60-50mm (patnáct otoček na štelováku pružiny, defaul je 5 z povoleného), ale vypadá to, že tam jsou progresivní (??) Když je utáhnu, tak mi to přijde už hrozně tvrdý a na výjezdech jakoby ztrácí přední kolo, ale to může být tím, že rebound nedělá prakticky nic (utaženo nadoraz, stejně je to houpačka). Napadlo mě nalejt tam 10W místo 7.5W, ale zas nevím jestli si tím nerozhodím ten hi-speed okruh, pokud tam teda něco takovýho vůbec je.
Zadek taky neúměrně tvrdej, místama mi to přijde jak hardtail, hádám že taky asi přitvrdit rebound, když ta motorka ve dvou funguje líp než v jednom, co?

Ten podvozek mě strašně mrdá, na hrbolech je to tvrdší než sport, ale v zatáčkách to jako sport nefunguje ani zdaleka

Naposledy editováno 15.04.2019 11:07:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 11:07 | Nahoru | #52898
DrDNA01> Assassin už to trochu nakous, co tam máš za gumy? co pro začátek zkusit jen vyšší profil než začneš laborovat s geometrií podvozku?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 11:08 | Nahoru | #52899

DrDNA01 píše: Na druhou stranu to je fakt mozna spis o pocitu. To moje SSo si taky stopu nakonec udrzi, jen ten pocit je z toho takovej vrtkavej. Tak se mozna za par let dockame reklamnich sloganu o tom, ze prepakovani zpusobovalo nedostatek citu k zadnimu kolu a jedine "moderni" single pivot da pilotovi dostatek zpetne vazby..



on je to docela slozitej system a soudit jestli za tu vrtkavost muze tlumic na primo bych si nedovolil - kazdopadne pokud nema tlumic naprimo chodit po dorazech, tak bude mit docela tuhou pruzinu a citlivost ze zacatku chodu bude dost o nicem ... tzn skakava koza nekteri lide, ale maji pocit kontroly az kdyz se motorka skoro nehne a je tvrda jak prkno - takze nepochybuju, ze by to slo marketingove spravne uchopit.

KTM ma u tlumicu naprimo pridane dodatecne tlumeni ke konci zdvihu - prave z toho duvodu. (PDS) - i tak je to uz bastl, protoze to aby nesel podvozek nadoraz neresi pruzina, ale dodatecne tlumeni.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 11:15 | Nahoru | #52900

FiZzeR píše: assassin> Co s tou agustou, nenapadá tě něco? Sag s jezdcem vpředu lze nastavit v rozmezí cca 60-50mm (patnáct otoček na štelováku pružiny, defaul je 5 z povoleného), ale vypadá to, že tam jsou progresivní (??) Když je utáhnu, tak mi to přijde už hrozně tvrdý a na výjezdech jakoby ztrácí přední kolo, ale to může být tím, že rebound nedělá prakticky nic (utaženo nadoraz, stejně je to houpačka). Napadlo mě nalejt tam 10W místo 7.5W, ale zas nevím jestli si tím nerozhodím ten hi-speed okruh, pokud tam teda něco takovýho vůbec je.
Zadek taky neúměrně tvrdej, místama mi to přijde jak hardtail, hádám že taky asi přitvrdit rebound, když ta motorka ve dvou funguje líp než v jednom, co?

Ten podvozek mě strašně mrdá, na hrbolech je to tvrdší než sport, ale v zatáčkách to jako sport nefunguje ani zdaleka



agustu jsem jeste otevrenou nemel, kazdopadne sag je dobrej ukazatel toho jestli je dobre zvolena pruzina... tzn doladis sag bez pilota predpetim na nejakou smysluplnou hodnotu a sednes si na to - kdyz je sag s pilotem spatne, chce to jinou pruzinu. nebo predpetim nakroutis nejakej "kompromis".
tlumeni resit az nasledne. moznost jak to resit - bud se okopiruje reseni nekoho kdo to umi, nebo pokus/omyl...
osobne mi reseni s hustejsim olejem neprijde uplne top, takze bych radsi "poladil" vnitrnosti... hmm asi budu muset na to shock dyno nasetrit no

jestli se s tim chces zabyvat, tak ti s tim pomuzu... muzu napsat do ktechu, jestli maji pro agustu vyzkousene nastaveni a kdyby ne tak Garethovi do Reactive suspension, docela ochotne poskytuje "podporu" i po absolvovani kurzu - no a posledni moznost je pustit se do ladeni pokus/omyl

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 11:19 | Nahoru | #52901

assassin píše: P_B: me vic bavi se v tom vrtat nez jezdit... ostatne mi to jezdeni ani moc nejde...

u tech sportu je to spis o prizpusobovani motorky co je stavena na okruh pro provoz na silnici a nekym kdo nejede tak rychle jako okruhovi strelci - motorky ala monster tak obvykle funguji uz z tovarny



2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 11:22 | Nahoru | #52902
Místí kresliči - už jste tu psali.

V čem kreslíte a modelujete????? Dá se to nějak podloudně sehnat a používat? Případně PM

Umím jen kreslit a modelovat v AutoCaDu.

Předem díky za každé info.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 11:28 | Nahoru | #52903

P_B píše: Místí kresliči - už jste tu psali.

V čem kreslíte a modelujete????? Dá se to nějak podloudně sehnat a používat? Případně PM

Umím jen kreslit a modelovat v AutoCaDu.

Předem díky za každé info.



Taky umím jen v Autocadu ve 2D. Pokud ti to stačí, dá se zdarma stáhnout DraftSight.

Naposledy jsem si nakreslil a vyrobil konferenční stolek do obýváku.


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 11:29 | Nahoru | #52904
assassin> Tak aspoň že tak, já pochopil že i panigale to má přímo na kyvku jak na starým hornetu
Jak píšeš o tý KTM, něco podobnýho má tuším i cbr600...takže okruháři pak dělají do cartridge větší ďoury aby se toho "hydraulickýho dorazu" zbavili...a jako bonus to vlastně i přidá kus zdvihu. Na druhou stranu chápu proč to výrobce dělá...a příjde mi to ještě jako docela dobrý řešení.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 11:29 | Nahoru | #52905

P_B píše: Místí kresliči - už jste tu psali.

V čem kreslíte a modelujete????? Dá se to nějak podloudně sehnat a používat? Případně PM

Umím jen kreslit a modelovat v AutoCaDu.

Předem díky za každé info.



cracknuty verze sezenes temer od cehokoliv - jsou ale i free SW ktere docela funguji.
pri stahovani cracknutych verzi bych byl opatrny - treba torrent neni tak uplne "anonymni" a vysledovat v tech milionech stazeni nejakeho filmu konkretniho cloveka neni easy, ale najit tech 5 co stahli posledni verzi unigraphicsu..... ale treba jsem jen paranoidni...

ja profesionalne delam v Catii, ale pokud se to ma clovek naucit "sam doma" neni to nejlepsi volba. Asi bych pro uceni zvolil z tehle "profi" systemu solidworks.
v pripade free softu tak treba fusion360 od autodesku je docela popularni - ja jeste nemel cas vyzkouset.

jinak u tech poseldnich verzi tehle SW muze byt problem s tim, ze uz pro to neexistuje, ze by sis koupil licenci, ale vse je formou predpaltneho - a to uz asi nebude snadne obejit nejakym crackem, nevim, nezkoumal jsem... ale plati to treba u inventoru, tusim, ze i u solidworks...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 11:32 | Nahoru | #52906

assassin píše: agustu jsem jeste otevrenou nemel, kazdopadne sag je dobrej ukazatel toho jestli je dobre zvolena pruzina... tzn doladis sag bez pilota predpetim na nejakou smysluplnou hodnotu a sednes si na to - kdyz je sag s pilotem spatne, chce to jinou pruzinu. nebo predpetim nakroutis nejakej "kompromis".
tlumeni resit az nasledne. moznost jak to resit - bud se okopiruje reseni nekoho kdo to umi, nebo pokus/omyl...
osobne mi reseni s hustejsim olejem neprijde uplne top, takze bych radsi "poladil" vnitrnosti... hmm asi budu muset na to shock dyno nasetrit no

jestli se s tim chces zabyvat, tak ti s tim pomuzu... muzu napsat do ktechu, jestli maji pro agustu vyzkousene nastaveni a kdyby ne tak Garethovi do Reactive suspension, docela ochotne poskytuje "podporu" i po absolvovani kurzu - no a posledni moznost je pustit se do ladeni pokus/omyl



Ta pružina je právě divná, i když ji utáhnu nadoraz, ten sag je furt stejně mizernej, ale ta vidle nechodí v celým rozsahu a to ani ve dvou (asi velká progrese pružiny?)
Ten olej je asi nejlevnější způsob, jak tam zkusit něco poškádlit, zjevně je tam něco blbě už z fabriky, když krouťátka na kompresi i odskok něco málo dělají až na poslední půlce otáčky

Koukal jsem, že hyperpro dělá kit pružin, ale najít k tomu nějaký hodnoty se mi nepodařilo. No a matris dělá celý vnitřky, ale to už je takovej ranec, že se mi to obětovat nechce.
Pokud by se dalo najít nějakej rozumnej kompromis cena/výkon, tak bych se do toho pustil, je třeba ale zohlednit moje jezdecké kvality, asi úplně nepotřebuju top spec věci na mrdání se po dubé Spíš za co nejmíň peněz dostat co nejvíc ze stávajících komponent + zvyknout si

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 11:33 | Nahoru | #52907

Kocandak píše: assassin> Tak aspoň že tak, já pochopil že i panigale to má přímo na kyvku jak na starým hornetu
Jak píšeš o tý KTM, něco podobnýho má tuším i cbr600...takže okruháři pak dělají do cartridge větší ďoury aby se toho "hydraulickýho dorazu" zbavili...a jako bonus to vlastně i přidá kus zdvihu. Na druhou stranu chápu proč to výrobce dělá...a příjde mi to ještě jako docela dobrý řešení.



ta KTM ma regulerni tlumici okruh,polohove citlivej - prituhuje cim vic k dorazu.
hydraulickej doraz je snad ve vsech vidlicich co jsem videl, to je pomerne jednoduchej kuzel pripevnenej na pistnici co zajede ke konci zdvihu do "mysky" ... uprava s odstranenim pri okruhovem jezdeni je pomerne rozsirena. Na silnici se to nedoporucuje... ja to ala u sebe jeste vyndam, tech 10-15mm navic bych klidne uzil :D
(ten hydraulickej doraz ma ten problem, ze funguje v obou smerech, tzn sice zabrani pri prejeti nerovnosti tvrdemu razu, ale pri reboundu to nejdriv hodne brzdi... coz zas neni uplne to co potrebujes)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 11:34 | Nahoru | #52908
assassin> právě to předplatný mě pěkně sere, asi jsem halt starej na dnešní dobu

V garfice mi taky udělali od Adobe předplatný kokosové.

Na druhý straně to jako chápu, když platí každý měsíc víš co ti cca přijde a možná je to lepší než prodat krabicák.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 11:36 | Nahoru | #52909
carlos38> pěkný, ale neměl by mít stolek nohy?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 11:39 | Nahoru | #52910

Johnny83 píše: carlos38> pěkný, ale neměl by mít stolek nohy?



to je beznohej stolek

jináč mám rád třínohý skříňky - páč jsou jediný který případně na podlaze zákazníka nepajdají

Naposledy editováno 15.04.2019 11:44:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 11:41 | Nahoru | #52911
P_B> asi, jinak se taky přikláním k solidworksu, jen teda nevim jak to teď funguje s těma licencema, kdysi jsem měl klasicky cracknutej...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 11:42 | Nahoru | #52912

FiZzeR píše: Ta pružina je právě divná, i když ji utáhnu nadoraz, ten sag je furt stejně mizernej, ale ta vidle nechodí v celým rozsahu a to ani ve dvou (asi velká progrese pružiny?)
Ten olej je asi nejlevnější způsob, jak tam zkusit něco poškádlit, zjevně je tam něco blbě už z fabriky, když krouťátka na kompresi i odskok něco málo dělají až na poslední půlce otáčky

Koukal jsem, že hyperpro dělá kit pružin, ale najít k tomu nějaký hodnoty se mi nepodařilo. No a matris dělá celý vnitřky, ale to už je takovej ranec, že se mi to obětovat nechce.
Pokud by se dalo najít nějakej rozumnej kompromis cena/výkon, tak bych se do toho pustil, je třeba ale zohlednit moje jezdecké kvality, asi úplně nepotřebuju top spec věci na mrdání se po dubé Spíš za co nejmíň peněz dostat co nejvíc ze stávajících komponent + zvyknout si



pokud predpeti nedela co ma, asi by to chtelo kouknout dovnitr...
pruziny bysme mohli zkusit najit od jinyho dodavatele - ja tam mam Ktech (mam tam i nejaky lepsi ceny + support, muj motomechanik je ofiko ktech partner ). hyperpro dela vesmes vse progresivni - tam je docela tezky se dopatrat spravny "springrate" beznyma zpusobama - ale ten typek co to u hyperpro vymejsli neni zadnej blbec a je za progresivni pruzinou i pro okruhove jezdeni zajimava teorie (ze s ni je mozne dosahnout linearnejsiho prubehu odpruzeni - to je asi na delsi vypraveni)

hustejsi olej je problem prave v tom, ze treba diky nemu dosahnes spravne funkce rebound stelovatka, ale muze to byt uz moc tvrde pri kompresi... atd..
taky ma vyssi citlivost na teplotu - tzn vyjedes v 10C a vidle se ani nehne :D - to mam aktualne ja a to tam mam ridkej ohlins ....

ze ty stelovatka funguji prvnich pul otacky, otacku a pak uz ne - to je z principu jehla/tryska ... jsou firmy co delaji jehly se specialnim tvarem co ten stelovak udela "teoreticky" linearnejsi... ale v praxi to taky neni takova hitparada...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 11:42 | Nahoru | #52913
carlos38> z pohledu řemeslníka - to máš hezký, já teda lamino nenávidím a už z něj nedělám. Masiv je masiv a to je ještě řemeslo. Lamino si dělá každej kutil už i doma a podle toho vydají i dnešní ceny a výrobky.

Ale opravdu to takhle vypadá pěkný, jen bych měl strach pokud by si tam křehnul prcek hlavou.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 11:43 | Nahoru | #52914

Johnny83 píše: carlos38> pěkný, ale neměl by mít stolek nohy?



Dobrá poznámka. Přítelkyně taťka říkal, že si nemá kam dát nohy, tak jsem mu řekl, ať je dá dovnitř. Má to jen soklík. Je to konferenční stolek, ne jídelní.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 11:45 | Nahoru | #52915
carlos38> tak zní to líp než konferenční bobek ale tak stejně to nesedí uplně na břiše a máš v rozích nějaký špunty ne ?

Naposledy editováno 15.04.2019 11:46:37

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 11:45 | Nahoru | #52916

P_B píše: assassin> právě to předplatný mě pěkně sere, asi jsem halt starej na dnešní dobu

V garfice mi taky udělali od Adobe předplatný kokosové.

Na druhý straně to jako chápu, když platí každý měsíc víš co ti cca přijde a možná je to lepší než prodat krabicák.



kdyz to pouzivas profi, tak to neni takova tragedie - pro hobby uzivatele je to spatny, ale to tyhle firmy nezajima, prachy maji z profiku (me "predplatne" Catie vychazi na 400k rocne )

u SW co pouzivam "pro zabavu" me to stve taky, kdyby to stalo x tis tak to koupim, ale 600 mesicne za CAD pro ipad, kterej pouziju jednou za cas v nouzi? pritom pracovat se na ipadu neda, je to tak jako tak pro zabavu ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 11:47 | Nahoru | #52917

carlos38 píše: Dobrá poznámka. Přítelkyně taťka říkal, že si nemá kam dát nohy, tak jsem mu řekl, ať je dá dovnitř. Má to jen soklík. Je to konferenční stolek, ne jídelní.



Jinak jsem zažil když se na to položí/posadí holka že ty konferenčáky z lamina nic moc nevydrží pravda že konferenčák by měl udržet šest kafí, bábovku a nějaký pivo a asi nic víc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 11:50 | Nahoru | #52918

Johnny83 píše: P_B> asi, jinak se taky přikláním k solidworksu, jen teda nevim jak to teď funguje s těma licencema, kdysi jsem měl klasicky cracknutej...



vetsinou tam byva moznost nejakeho offline overeni - tzn ze ti bezi nejaka lic na licencnim serveru - tzn se nainstaluje na stejnej komp (nebo jinej v siti) licencni server kde je ta fejkova licence a Solid nebo podobnej SW se pripojuje k tomu.. ale nebejva to uz tak snadny to vse nainstalovat a poladit... nastaveni firewallu atd...

pro vlastni potrebu bych klidne pouzil nejakou starsi verzi SW - oni jsou ty principy modelovani beztak +- stejne napric vsema CADama

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 11:51 | Nahoru | #52919

P_B píše: Jinak jsem zažil když se na to položí/posadí holka že ty konferenčáky z lamina nic moc nevydrží pravda že konferenčák by měl udržet šest kafí, bábovku a nějaký pivo a asi nic víc



no ten "tvuj" evidentne babofku neudrzel

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 11:51 | Nahoru | #52920

P_B píše: carlos38> z pohledu řemeslníka - to máš hezký, já teda lamino nenávidím a už z něj nedělám. Masiv je masiv a to je ještě řemeslo. Lamino si dělá každej kutil už i doma a podle toho vydají i dnešní ceny a výrobky.

Ale opravdu to takhle vypadá pěkný, jen bych měl strach pokud by si tam křehnul prcek hlavou.



Děkuju. Masiv je masiv, to je jasný. Já jsem ten kutil, jak píšeš a potřeboval jsem se přes zimu nějak zabavit, tak se učím.

Ještě jsem si vyráběl poličku na vinylový desky a přítelkyni na pár knížek. To je taková moje další nemoc, krom motorek - gramofon. taky to leze brutálně do peněz.

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist