paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

Milovníci Italských krásek

8.4.2019 v 23:21 | Nahoru | #52321
vono je to taky dost o tom, ze cim jede čék pomaleji, tim vic tech prasat potkava, sem ted zjistil:D.
Attim> tak ok. A s gumama sem s freedomem:D to je muj roadsmartovej partak tady na foru, kdyz se resej jaky gumy:D. Ale ted mam poprvy nazuty sportovni gumy a dot dokonce min jak dva roky! coz neznam.

Milovníci Italských krásek

9.4.2019 v 06:54 | Nahoru | #52322
V provozu se dá,ale spíš na těch bočních silnickach.Hlavni typu Duba sou zamrdany autama,zavodnikama a policajtama dohromady..
E tam ve finále baví vždycky radši přijet bokem od Vrutice

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

9.4.2019 v 07:46 | Nahoru | #52323
ten můj komár bude asi na Dubou moc slabej, to bych tam překážel, ale až pojedu do Sosny, tak nejspíš po ose, tak se uvidí. Jo a na ty případný sprinty se mnou taky nepočítejte

jinak co se inzerátů týče, tohle by se někomu mohlo líbit
https://www.motorkar...7-racer-1421672.html

a tohle speciálně pro Žmuldu, jestli se třeba nechceš koukat spíš timhle směrem než vyloženě naháč. a to nemyslim nutně KTM, jen že to SM-T bylo svýho času dost chválený, ale chápu, že vzhled neni pro každýho
https://www.motorkar...odel%5D=ktm-990-sm-t

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

9.4.2019 v 08:47 | Nahoru | #52324
S tím provozem je to všude čím dál horší,o víkendu je to všude masakr. Jet o víkendu na Červenohorské sedlo je způsob,jak se účastnit roadracingu bez vlastního vědomí. Ten pocit,když tě před zatáčkou dají na brzdy dva SS a ty přemýšlíš,jestli sis nezajel a nejsi v Brně na dromu

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

9.4.2019 v 09:16 | Nahoru | #52325
Zlaté jižní Čechy, tady ať odbočíš kam chceš, jsou všude pěkný silnice a zatáčky

(reakce na) Milovníci Italských krásek

9.4.2019 v 09:17 | Nahoru | #52326
JollyJoker> ja se snazim silnicim 1.tridy co nejvic vyhybat, jedine kdyz se presouvas nekam daleko...
Jen se na nich clovek vystresuje a boji se... na zapadlich cestach mezi prdelakovama si musis hlidat jen bordel na silnici, jinak je tam pohodicka...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

9.4.2019 v 09:23 | Nahoru | #52327
dakarista> jo, tady to ještě celkem jde

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

9.4.2019 v 09:38 | Nahoru | #52328
Minuly tydem jsem jel od Vrutice na Dubou (ne na benzinku ) a je to fajn svezeni, pro gso idealni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

9.4.2019 v 10:25 | Nahoru | #52329
NP> Pro GS je ideální přeci všechno Ale nic na 100%

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

9.4.2019 v 10:28 | Nahoru | #52330
Johnny83> Kamos to SM-T ma,ale jakkoli je to super motorka,tak bych si radsi asi koupil zas Benellku,jen tentokrat na 17kach,nebo tramvaj 1100,abych tam neměl chrastitko a Ivoš mel do čeho rejt.Jeste par triček Ducati mam,tak bych je aspoň užil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

9.4.2019 v 10:43 | Nahoru | #52331
zmulin> no myslel jsem jestli by to pro tebe nebylo pohodlnější než sportovní naháč... jedenáctka už nemá suchou spojku jo? tak to jsem zase o něco chytřejší. Ale HM jo ne?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

9.4.2019 v 10:47 | Nahoru | #52332

zmulin píše: NP> Pro GS je ideální přeci všechno Ale nic na 100%


To ti neda zadna motorka a protoze ja taky nejsem 100% jezdec tak mi tech 99% uplne staci

Milovníci Italských krásek

9.4.2019 v 10:48 | Nahoru | #52333
HM chrasti!

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

9.4.2019 v 10:49 | Nahoru | #52334

dejf. píše:
Na foru uz sem nacintal dost picaren, tak proc nerict i tohle. Treba si pak nekdo na me vzpomene, kdyz bude chtit lezt na bajk unavenej... A vo tom to je:)



Asi tak. Jel jsem ještě tenkrát s tramvají unavenej z noční ráno v šest domů a i když jsem věděl, že v noci byla velká letní bouřka, tak v poslední zatáčce před barákem jsem se viděl už v posteli a přestal dávat pozor. Bylo tam ze svahu nad silnicí naplavený bláto a kamení a já lehnul. Naštěstí jsem se jen doklouzal na boční panelovou cestu, když jsem chtěl zvednout motorku zjistil jsem, že mám nalomený žebra (a nějaký odřeniny) a nedám to. Tak jsem tam jen tak půl hodiny seděl, nadával si a čuměl na barák , než jel soused taky z noční z letiště a pomohl mi jí zvednout a dotlačit domů. Ponaučení mám z toho takový, že dokud v garáži nevyndám klíč z motorky, tak dávat pořád bacha. Ty jsi dopadl hůře ...já jen 14 dní spal v polosedě v křesle a nemohl zatlačit a vysrat se

Naposledy editováno 09.04.2019 11:13:31

(reakce na) Milovníci Italských krásek

9.4.2019 v 11:32 | Nahoru | #52335
Frennky> to já nespal pořádně asi tejden, každý pohnutí v noci a hned bolest jak sviň, brufeny 600 jsem baštil jak lentilky a níííc

Naposledy editováno 09.04.2019 11:34:14

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

9.4.2019 v 11:56 | Nahoru | #52336

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

9.4.2019 v 12:29 | Nahoru | #52337
Johnny83> Já právě chci zpátky toho naháče.Je to takový hravější a lehčí.Asi na tom ani nebudu rychlejší,než na Amazonce,jen si to víc užiju a na krátký tripy tam nějaká brašna na sedlo přišroubovat půjde,viď Fando
Sem si to i ověřil,když sem jel po sobě na MTS a M 1200 předloni myslim.Od KTM by mi seděl asi nejvíc ten Attimovo SD a to asi i kdyby měl "jen" 1290ku vydechlýho vzducháče.Má to takovej příjemnej posed a republika na tom nějakejma točivějšíma silnicemi projet za den taky jde.Kdo říká,že ne,tak ať si koupí už radši kabriolet..

1100ka měla mokrou snad v MTS1100,Monster Evo a Bimota DB6 pozdějc a nechci kecat,ale mam pocit,že to mělo snad o 10Ps víc?Jakože 95 a v Bimotě pak 98?Oni to taky píšou všude jinak..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

9.4.2019 v 12:37 | Nahoru | #52338
Frennky> Žebra sem měl naražený asi 3x.Z basketu kdysi,z lyží a myslim z MTB a můžu potvrdit,že smích ani kýchání není žádoucí a když se člověk potřebuje dobře vysrat,tak to doprovázej slzy štěstí...

Milovníci Italských krásek

9.4.2019 v 12:42 | Nahoru | #52339
A nejsou to zvonky stesti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

9.4.2019 v 12:43 | Nahoru | #52340
zmulin> Bimota měla jak litr, tak potom evo jedenáctikuli

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

9.4.2019 v 12:46 | Nahoru | #52341

strakon píše: Kurva, tohleto je kovadlina www.sbazar.cz/fsvmoto/detail/63091742-moto-guzzi-sport-1100



To by se mi tuze líbilo ... Jen Attim by mě zas mrdal že se na tom nesmí rychle. Starý motorky totiž rychle nikdy nejezdily

(reakce na) Milovníci Italských krásek

9.4.2019 v 12:51 | Nahoru | #52342
t_freedom> no, tak to by bylo ideální, stejně myslím, že po tom kotrmelci a pohledu na malou, teď malinko ubereš, možná jen dočasně, ale ubereš

Milovníci Italských krásek

9.4.2019 v 13:03 | Nahoru | #52343
Tak koukám, že už se doktoruAROvi povedlo udat Monstera www.motorkari.cz/motorka/

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

9.4.2019 v 13:14 | Nahoru | #52344
FiZzeR> no dyk,šuty má myslim ten litr se suchou a někdy od 2010 cca se dávaly jedenáctky a mam pocit,že sem viděl i DB6 1100 se suchou.Oni to tam taky šroubovali,jak to šáhli z regálu..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

9.4.2019 v 13:21 | Nahoru | #52345

t_freedom píše: To by se mi tuze líbilo ... Jen Attim by mě zas mrdal že se na tom nesmí rychle. Starý motorky totiž rychle nikdy nejezdily


todle už jsou motorky, se kterýma maximáně z garáže na kafe a zpátky
Mno ale když nebudeš škrt a dáš tomu nový gumy (s aktuálním DOT aby bylo jasno), tak můžeš i trochu rychlejc !

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

9.4.2019 v 13:34 | Nahoru | #52346
zmulin> DB6 vyšly jako první v roce 2006 s motorem DS 1000 se suchou (nějaký derivát motoru z S2R1000).

Potom používali motor DS 1100 s mokrou (derivát motoru z Multistrady 1100).

A poté byly ještě R-ka s motorem DS 1100 se suchou (motor z Hypermotardu naladěn přes 100 koní). Tam to označovali EVO, ale myslím, že nepoužívali motor z Monstera 1100 EVO.

Jak píšeš, dávali tam to, co bylo skladem u Ducati, nebo to, co právě bylo v tu dobu ve vzduchu nejsilnější. Stejně to potom ještě ladili přímo v Rimini.

Já mám tu DS1100 s mokrou.

Naposledy editováno 09.04.2019 13:38:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

9.4.2019 v 13:42 | Nahoru | #52347
Šuty> A jak jsi s ní spokojenej? Mně se tak moc nelíbí, až se mi vlastně docela líbí. A teď když má osmistovku brutalku každej...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

9.4.2019 v 14:27 | Nahoru | #52348
Frennky> jo to verim, ze sis zkusil. Ja se pri tom srani taky dycky dojimal:D jak sem mel rozparanej brich jak vlk po karkulce s babickou:D

(reakce na) Milovníci Italských krásek

9.4.2019 v 14:37 | Nahoru | #52349
FiZzeR> Jo, je to pěkné svezení, ovladatelnost jak na kole.Tvrdé sedlo, ale podvozek je fajn. Motor super, tak kdyby uměli naladit u Ducati jejich vlastní výtvor.
Já ji mám jako druhou motorku. Sice ji moc nevyužiji, protože málo najezdím s oběma dohromady, ale byl to pro mě takový designový protipól oproti GT. Tehdy jsem si ji koupil, protože je na ní prostě všechno tak nějak jinak. Prakticky kromě motoru a spodního odlitku vidlí není na ni jediný odlitek.

Zajímavé byla historie jejího vzniku. Kdysi jeden pán, jménem Tamburini měl svého učně. Ten se jmenoval Sergio Robbiano. Ten hleděl svému mistru pod ruce. V jejich rukou vznikly ikony jako MITO, V-Due, 916 apod. Po odchodu Tamburiniho Sergio zakládá společnost Robbiano Design. Stává se zároveň šéf designérem Bimoty. A roce 2005 vzniká jeho první dílo DB5 - následně 1. místo v soutěži Design Awards. Rok 2006 - DB6, další ceny za design. Málokdo asi ví, že stal společně s Galuzim na začátku RSV4. Dělá návrhy na přilby, boty (myslím StylMartin apod.). Bohužel v roce 2014 měl nehodu na motorce a umřel.

Je to velká škoda, protože v těch letech, z kterých ty motorky byly to mělo ten správný vyvážený design. Pěkně se to dělalo z plastelíny, prototypy. Pěkně postaru a s citem. Pak to teprve šlo do PC. Dnes už to není ono, ty designy se zkazily všude. Například Brutale dle mého byla nejhezčí na začátku, kdy to dělal ještě Tamburini. Dnes už to není tak pěkné jako dříve. I tesi 3D byla hezčí bez toho zadního držáku SPZ na kyvce (Morini, Agáty a spol, by mohly vyprávět.

V Bimotě měli jedno heslo. 750-tka s výkonem litru a ovladatelností 250tky......

Stačí si vygooglit Sergio Robbiano....nebo Robbiano Design
http://www.robbianod...elected-works/?set=2



Naposledy editováno 09.04.2019 14:47:57

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

9.4.2019 v 14:48 | Nahoru | #52350
Plastelinu pouzivaj v Aguste dodnes..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist