Ale muzu ti určitě doporučit tohle https://m.motoobcho...se-aid-cerna-p15033/
Hodně to zápěstí uleví
1 reakcí na tento příspěvek Moto a karpální tunel
1 reakcí na tento příspěvek Moto a karpální tunel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto a karpální tunel
OndraCB píše: Na aliexpresu to pořídíš za euro. Už bez toho nejezdim a to mám na moto plnohodnotnej tempomat
Souhlas, já koupil rychle od Oxfordu a do zásoby si nechal poslat 2 z aloše taky jsem si na to rychle zvykl, protože je neskutecna úleva jet s nataženou dlani
Naposledy editováno 22.02.2019 09:44:10
1 reakcí na tento příspěvek Moto a karpální tunel
1 reakcí na tento příspěvek Moto a karpální tunel
Jinak taky miluju doktory, co řeknou změnit práci. Ale jak a kde, to už neporadí. Trošku jste mi vlili naději, že by to možná stálo za pokus ještě s jinou motkou s jiným posedem a úhly. Možná to někdo nepochopí, ale mně je skoro jedno, jakou moto, jen bych se ještě rád občas povozil na něčem, co jede a vrčí. A slyšel jsem názor, že prý problém s karpálem mají snad všichni, co sedlají brambory. Tak jsem z toho nějak odvodil ty vibrace.
Jo a tempomat z Aliho jsem už objednal, ještě jestli ho bude na co dát
2 reakcí na tento příspěvek Moto a karpální tunel
Ale má to poměrně jednoduché řešení: Myš musí být půl metru od hrany stolu, tzn. skoro až u monitoru, nikoli v úrovni klávesnice, židle výškově nastavená zhruba tak, aby pupík člověka byl výškově v úrovni hrany stolu, LOKET MUSÍ LEŽET NA STOLE a celá ruka od ramene po zápěstí musí být naprosto uvolněná. Dělám to tak 18 let a nebolí mě to.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto a karpální tunel
WildOne píše: Největší zabiják karpálního tunelu je odjakživa počítačová myš. Zejména u lidí, kteří pracují na počítači 8 hodin denně.
Ale má to poměrně jednoduché řešení: Myš musí být půl metru od hrany stolu, tzn. skoro až u monitoru, nikoli v úrovni klávesnice, židle výškově nastavená zhruba tak, aby pupík člověka byl výškově v úrovni hrany stolu, LOKET MUSÍ LEŽET NA STOLE a celá ruka od ramene po zápěstí musí být naprosto uvolněná. Dělám to tak 18 let a nebolí mě to.
tuhle blbost rekni lidem ktery jsou v invalidnim duchodu protoze celej zivot delali se sbijeckou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto a karpální tunel
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto a karpální tunel
Monty12 píše: Já to mám taky,na to si časem zvykneš, můj brácha s tím byl a stejně se to vrátí,taky záleží co děláš za práci.Je to jedno z druhým.Mě to dělá víc levá ruka.Doktoři to řeší tím že mám změnit práci.Rada nad zlato
Až to budeš mít tak že od bolesti budeš brečet a chodit málem po čtyřech po stropě tak tu práci změníš během sekundy a ani nepípneš. To si nikdo ani neumí představit co to je za bolest, neměl jsem karpál ale entezopatii, což je zánět šlachového úponu v zápěstí. Pár let před tím jsem si ještě v Thajsku na Phuketu půjčil Hondu CBR, která má řidítka ještě níž než prdel na sedadle a během půl hodiny jízdy městem, řazení a rozjezdy na křižovatkách jsem nebyl schopen zmáčknout spojku, ta ruka tak ztuhla že se ani nehla jsem ji musel vždycky protřepat abych v ní měl vůbec cit. Takže řidítka jednoznačně nahoru a spojka maximálně hydraulika a žádné lanka. Zatím jezdím na Burgmanovi kde nemusím řadit tak mi to až tak nevadí ale už by to chtělo něco silnějšího po těch 180 tisících kilometrech, no uvidím s čím příjdou, já tak můžu jít bud' do silnějšího skútra nebo do FJR 1300 AS která má řazení tlačítkem na řidítkách nebo možná GT 1600 která má dost pružný motor a nemusí se často řadit.
WildOne píše: wegas> Ale v zásadě říkáš to samá co já. Podepřenej loket - to je to podstatný.
ja tedy vetsinou loket podeprenej nemam. Nadruhou stranu je fakt ze kdyz clovek neni tupon, tak se nauci zpusob jak pouzivani mysi omezit na minimum. Je to i rychlejsi.