No já vím, už aby bylo jaro
Jedinou výhodu tohoto řešení bych viděl v usměrnění plynu a k jeho zchladnutí (zmenšení odporu jen jako bonus s možným negativem v podobě kondenzace plynu)
Naposledy jsem něco podobného řešil při stavbě výfuku na závodní 2T motor.............tam se řešilo postupné urychlení, ustálení a vytvoření odporu............zkoušel jsem to zadat k propočtům na katedru univerzity........no, dopadlo to nakonec tak, že jsem se postupně dostal k člověku, který ty výfuky dělal doma dle praxí osvědčených zkoušek a dokázal to naladit na brzdě i bez jakékoli teoretické průpravy. Urychlení měl již vychytané - dělal jen tyto motory - ustálení (buď zcela vynechal, nebo vsazoval délku dle potřeby) a zúžení pro odpor bylo také již stejné pro všechny typy výfuku. Takže jsme měli několik výfuků a měnily se podle trati - rychlá zcela bez ustálení - jen urychlení s odporem........až po technickou trať s potřebou většího krouťáku pro výjezdy ze zatáček.......takže zvoleno nejdelší ustálení (zklidnění). Laborování zdar - je to nikdy nekončící boj, ale kdo si hraje, nezlobí. Nechápu, kde na to bereš čas.........já mám problém dodělat rozdělané projekty, takže poslouchám vrčící bábu a jen se hrozím toho, až jí rupne v bedně a vyhází mě to všechno do šrotu a nebo sběrného dvora
1 reakcí na tento příspěvek ejektor na výfuk
Sese+Bruca> lavalka vam pojede az pro pkrit, coz si troufam tvrdit ze ve vyfuku neudelate,... jinak bude k hovnu, navic lavalka nic nevysava, jen se rozsiruje aby se neucpala razovkou cimz paradoxne podporuje expnzi (protoze se bavime o M>1)..
ohledne odporu spalin, do nejakych otacek je protitlak naopak dulezity k plneni, resit odpor ve vyfuku ma smysl od desitek tisic vejs (ujeceny dvoutakt pracujici v oblasti Nmax.. modely kolem pylonu napr.).. nemluve o tom ze absence odporu v potrubi povede k tomu ze to v nizkejch otackach nepotahne (ale vyssich to dosahno, to jo,.. fous..).. coz je defacto klasickej problem "ladenych" koncovek, resi se to tu furt..
jinac kdyby to melo k necemu vest, nebyl by az takovy problem zprevodovat z kliky kompresor a plyny jim odsavat.. stejne jako se pouziva kompresor z kliky pro sani (u vozidel teda mocne, ma to snad jen mercedes,.. ale letadla to mivala bezneuz za WW2, spolu s primovstrikem to zvysuje litrovej vykon solidne..).. a to ze se to nepouziva, je troufam si tvrdit prakticky dukaz teoretickeho tvrzeni ze by to nicemu nepomohlo
E: jinak jeste k plynum, ono je pro tepelnej stroj idealni vyexpandovat spaliny na teplotu a rychlost okoli - ale to samozrejme nejde ani u plynove turbiny, je to proste nemozne.. takze vzdycky zbude nejaka ast energie ktera nam utece ve spalinach (teplo+rychlost) do okoli.. a u moto/auta jsme presne v te oblasti, ktera uz moc vyuzit nejde (zvyfuku nam utece presne to, co uz nevyuzije ani proudovy letadlo).. jedine turbem ale to je takovy sporny, protoze to nezvysuje "tah"(vykon) nybrz ucinnost.. tzn sice spaliny vyuzije, ale jinym zpusobem nez bychom my chteli (kdyz pominu majitele hond NC co jezdi prakticky jen na vzduch )
Naposledy editováno 17.02.2019 10:59:44
1 reakcí na tento příspěvek ejektor na výfuk
2 reakcí na tento příspěvek ejektor na výfuk
kerut píše: no kdyz uz ale resite tu rotaci, docela zajimava uloha by bylo pozkouset co to udela s vnejsi aerodynamikou - ruzny nasmerovani a roztoceni proudu z vyfuku tak aby to treba zklidnilo uplav za zadnim kolem, a za motorkou .. i kdyz to spis u sportu, nez u SeSeho stroje..
U F1 se to presne takhle používalo, ale postupne se to ruzne omezovalo pravidly
Bruca: je mozny, ze tam maj neco omezeného pravidly taky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
Vím, že toho máš na motorce hodně, ale zadní kamera (natož dvě), to mě fakt chytlo nepřipravenýho. To je hardcore.
1 reakcí na tento příspěvek ejektor na výfuk
Bozo> nahodou, zadni kemare misto zrcatek nemusi bejt na skodu.. a pri plnym zalehnuti by se mozna hodila i predni, aby si clovek neukroutil krk
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
Já osobně z toho mám hrozně smíšený pocity. Motorka je už podle mě úplně nepojízdná kvůli váze. Zase ale ta SE-SEho píle a zapálení, to je naprosto neuvěřitelný a obdivuhodný. Na motorce jedna píčovina za druhou, ale čas od času se tam objeví nějaký geniální nápad, který nevidíš ani na nejdražších cesťácích co existujou (jo koukám na BMW K1600 za bratru 650 tisíc a žádný kamery tam nejsou).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
ale ta predni kamera me napadla uz dyl, aby clovek nemusel kroutit krk a tocit oci v sloup aby pres ten stitek aspon trosku videl..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
kerut píše: Bozo> prave, u SeSe stroje bych se ani nedivil kdyby do zrcatek ani nevidel pres vsechny ty palubni desky
ale ta predni kamera me napadla uz dyl, aby clovek nemusel kroutit krk a tocit oci v sloup aby pres ten stitek aspon trosku videl..
pritom staci nekaj lepsi stitek, za kterym se nemusis bradou dotykat nadrze
Bozo píše: se-se> ty voe. ... přemístěny obě zadní kamery ... WTF
Vím, že toho máš na motorce hodně, ale zadní kamera (natož dvě), to mě fakt chytlo nepřipravenýho. To je hardcore.
co je na tom? jedna Go pro hero 5 nahrává a druhá, Čína Wifi, je napojena na jeden z tabletů na tankbagu a jen kouká dozadu
Jo a do bvšech 6ti zrcátek je perfektně vidě a stejně tak na všechny přístroje. Štítek je samozřejmě nastavitelný a vidím přes něj bezvadně - to proto že mám řidítka zvýšená o 6 - 7 cm
Naposledy editováno 18.02.2019 17:43:43
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
Bozo píše: kerut> Místo zrcátek říkáš? Tak to určitě dává větší smysl než kdyby měly být na parkování, jak jsem si to představoval
Já osobně z toho mám hrozně smíšený pocity. Motorka je už podle mě úplně nepojízdná kvůli váze. Zase ale ta SE-SEho píle a zapálení, to je naprosto neuvěřitelný a obdivuhodný. Na motorce jedna píčovina za druhou, ale čas od času se tam objeví nějaký geniální nápad, který nevidíš ani na nejdražších cesťácích co existujou (jo koukám na BMW K1600 za bratru 650 tisíc a žádný kamery tam nejsou).
Já jsem nevěděl že je nepojízdná, tak jsem s ní omylem najezdil 33 tisíc, tak pardon no
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
se-se píše: Já jsem nevěděl že je nepojízdná, tak jsem s ní omylem najezdil 33 tisíc, tak pardon no
A to už jsi po tak málo km měnil spojku?
Bozo píše: Do teď jsem tě měl za člověka, kterej žije rejpáním se v motorce aniž by jí nějak zásadně využíval. Takže ty si překopal i podvozek,...
to si nas pletes, to jsem prosim ja
nebejt brexitu asi bych se v ni zatim ani nerejpal,.. ..ale zrovna podvozek jsem prekopal, to jo, kdyz uz teda uvedeni do zpusobileho/prihlasitelneho stavu, tak se vsim vsudy rovnou
Bozo píše: se-se> Teď jsem opravdu překvapenej, že na tom i jezdíš. Do teď jsem tě měl za člověka, kterej žije rejpáním se v motorce aniž by jí nějak zásadně využíval. Takže ty si překopal i podvozek, aby to tu váhu trochu zvládalo?
pružení a tlumeni je přizpůsobené, převod do pomala, vyšší huštění, vyztužené držáky zadních stupaček protože nesou kufry, zcela změněná plotna horního kufru, prodloužený a vyhtužený boční stojan, zesílené kosti
Naposledy editováno 18.02.2019 22:57:28
1 reakcí na tento příspěvek ejektor na výfuk
Držím palce, co záložní bezpečnostní katapult s padákem, to tě ještě nenapadlo? Dávám do placu.
1 reakcí na tento příspěvek ejektor na výfuk
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 20 | 12.4.2024 v 14:49 Piwell |
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 3.4.2024 v 12:46 Neeno |
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 24.5.2023 v 18:36 Pedl |
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 16 | 20.5.2023 v 12:02 crestik |
řízení Suzuki GSX 1250 FA | rteprapšak | 12 | 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid |