1 reakcí na tento příspěvek Snížení výkonu
1 reakcí na tento příspěvek Snížení výkonu
edit: z více než 50Kw na 25, no prostě můžeš řídit motorku, která byla snížena o polovinu ( a méně než polovinu )
Naposledy editováno 25.12.2018 21:20:39
Bacha při prodeji, je potřeba tento fakt uvést, aby další majitel nekupoval motocykl v dobré víře, považující ho za vozidlo skupina A2, které technicky není, i když je velmi složité to dohledat...
2 reakcí na tento příspěvek Snížení výkonu
A pak nazdar noty na dva roky a k tomu pokuta ve výši jedné výplaty.
Kohlstein píše: Fízl, i ten úplně nejblbější, řekne: To je FZ1, litrová motorka? A to jde, aby byla tak slaboučká? Prověřím to, třeba dostanu čárku!
A pak nazdar noty na dva roky a k tomu pokuta ve výši jedné výplaty.
Může to být třeba hayabusa, ale pokud už od dealera vyjede omezená na 35kW, může to řídit klidně 18 let starý řidič s čerstvým řidičákem a policista to na rozdíl od tebe dobře ví . Pokud si to ověří, uvidí to, co ty ve velkém TP, jediná šance, jak to může zjistit je podle VIN a dohledat u zastoupení té značky, s jakým výkonem byl ten konkrétní stroj prodán.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Snížení výkonu
Kohlstein píše: Fízl, i ten úplně nejblbější, řekne: To je FZ1, litrová motorka? A to jde, aby byla tak slaboučká? Prověřím to, třeba dostanu čárku!
A pak nazdar noty na dva roky a k tomu pokuta ve výši jedné výplaty.
Na silnici, ani na STK se v tom NIKDO šťourat nebude. Musí mít ale ve velkém TP jen jeden jediný údaj o výkonu - buď 25kW nebo 35kW.
Měl jsem takhle Z750 s výkonem pouhých 25kW a za celou dobu co jsem ho měl nebyl žádný problém...Jen technik na STK utrousil -taková moto a pouze 25kW? a to bylo vše za celých 7 sezon... Projeto bez problémů a s kontrolama - A, D, I, H, CH, SK, PL...
Jasně, že se v tom nikdo nebude šťourat na silnici. Stačí napsat do systému Ten-a-ten jel na Tomhle, prověřte to. Vrátím se k té FZ1. Koupíš ji v Holandsku a necháš tam udělat tu úpravu na 25kW nebo 35kW a tady to přihlásíš očištěné od původních hodnot. Jenže pak stačí zadat původní holandskou RZ a znovu se vynoří původních 110kW:
Je to tahle bazarová FZ1
Já mám hypermotard 796, který byl od dealera v IT koupen jako vyrobený s 25 kW takže žádné snižování nebylo.
Co jsem zjišťoval, je tato možnost u více výrobců motorek.
Takže pravidlo o původní výkonu padá, protože snížený výkon je již původní:)
2 reakcí na tento příspěvek Snížení výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Snížení výkonu
nokia321 píše: Buellrider> Já myslím že ta uškrcená s větším objemem, bude mít mnohem lepší kroutící moment a to taky půjde.
Co znamená " lepší krouticí moment "? Dám ti čtyři příklady, co zvolíš?
1. Kawa Ninja 400, 34kW/10.000rpm, 172kg, cena 150k peněz. Motor jede krásně plynule, je lehoučká a je radost s tím jezdit.
2. Kawa Ninja 650, 50kW/8000rpm, sníženo na 35kW, 193kg, 175k peněz. Po úpravě ti začne někde nad 5000rpm přivírat sekundární škrticí klapky a zpomalovat.
3. Kawa ZX-6R, 97kW/13500rpm, 192kg, dnes 285k peněz. Na 35kW upravit nejde, ročníky do 2013 můžou být upraveny na 25kW, ale nejdou řídit s novým A2. Konverze je většinou doraz na škrticích klapkách. Z "lepšího" krouticího momentu ti tam zbude akorát ta chcíplotina do 7000rpm.
4. Kawa Z900, normálně má 92kW, ale je i škrtitelná verze 70kW/8000rpm, 210kg, 230k peněz. Ta normální varianta dosahuje 35kW už při 4000rpm. Po úpravě ti začne někde nad 3500rpm sekundární škrticí klapky. Při 8000rpm musí být ten krouticí moment zmenšen na polovinu, aby to bylo legální.