Vím že už je to asi nuda pořád odpovídat na ty stejně trapné otázky co si koupit za motorku...
Ale chtěl bych odpověď přímo šitou mě na míru
Motorku bych chtěl pořídit na zlomku zima-jaro-jaro
Limit je cca 100tis. Kč, čím míň tím líp. V garáži už mám 5 motorek....
Tak jsem se vykecal a teď, to kvůli čemu píšu...
Chtěl bych motorku na cestování, ideálně 2V, nejdůležitější je aby se s ní jezdilo dobře ve 2 lidech a aby zvládla polňačku (rumunsko atd. nikdy jsem tam nebyl takže nevím jaké jsou tam polňačky ) V terénu si nic dokazovat nepotřebuju na to mám ostrou moto
Dík za každou plodnou radu... Moje typy na adepty dám do ankety.
P.S. XT už funí ve 2 lidech ale taky se dá
1 reakcí na tento příspěvek Rozšíření enduro parku o cestovní enduro pro dva
Capornod se mi moc líbí ale nemám v tu motorku nějak důvěru A to stejné k Tigeru, ikdyž ten Caponord by byl asi schůdnější...
Transalpa jsem nepsal záměrně páč mi přijde malej a ve dvou mi to nepřijde o moc větší posun oproti XT.
Asi bych chtěl, něco co už trošku jede a má pohodlné sedlo
Jsou všechny 650 výkonově cca stejné jako Transalp? Nebo je tam nějaká změna?
vstromem 650 chybu neudelas, posun oproti jednobuchu bude obrovskej, ve dvou cestovka klidne 140 - 150, vic uz to bude o premlouvani motorky.
Caponord je trosku choulostivejsi, ale kdybys sehnal kus s dobrou peci... (Odstranene detske bolistky, pravidelnej servis, ladaky a palivova mapa...) bylo by to paradni pojezdeni :)
1 reakcí na tento příspěvek Rozšíření enduro parku o cestovní enduro pro dva
XTZ i XRV, natoz Transalp jsou dynamikou a podvozkem uplne jinde nez DL1000, Varadero nebo Caponord. Vybirat mezi nimi je preskakovani mezi dvema svety. Zbytek je tak nejak mezi.
1 reakcí na tento příspěvek Rozšíření enduro parku o cestovní enduro pro dva
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozšíření enduro parku o cestovní enduro pro dva
vilemx píše: V te ankete vidim tri, mozna dve, katagorie motorek:
XTZ i XRV, natoz Transalp jsou dynamikou a podvozkem uplne jinde nez DL1000, Varadero nebo Caponord. Vybirat mezi nimi je preskakovani mezi dvema svety. Zbytek je tak nejak mezi.
Nerozvedl by jsi to? V těchto endurech se vůbec nevyznám... Do teď jsem dělal jen do ostrých endur
GL1 píše: Odhlasoval jsem TDM, ale pokud nelpis na 2V, priklonil bych se k uz vyse zminenemu Tigrovi 955i
Tiger je 3válec? Je mi asi jedno kolik válců ale určitě víc jak jeden
1 reakcí na tento příspěvek Rozšíření enduro parku o cestovní enduro pro dva
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozšíření enduro parku o cestovní enduro pro dva
Jinak samozřejmě souhlasím, že TDM je z výše uvedeného výběru k hlasování asi nejméně teréní, pro potřeby (v celkovém kontextu ) zadavatele mi přišla ale nejvhodnější.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozšíření enduro parku o cestovní enduro pro dva
oldbajker píše: Řešil jsem cestovní enduro letos na jaře. Potřeboval jsem vysokou motorku. Favoritem byl velkej strom, ale po shlédnutí dvou kusů jsem ho zavrhl. Prostě mne zklamal. Hlavně chováním motoru v nízkých otáčkách. Pak jsem zkusil Varadero a hned jsem ho koupil. Odjeta letošní sezona a spokojenost. Sice je dost těžký, ale dá se zvyknout. Při jízdě váha nevadí, jen při manipulaci na místě. A terén nejezdím.
Neber to jako osočení, nemám nic proti tomu, aby každý jezdil na motorce, kterou chce, ale pokud nejezdíš off, proč si pořizuješ cenduro?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozšíření enduro parku o cestovní enduro pro dva
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozšíření enduro parku o cestovní enduro pro dva
oldbajker píše: Mr.Dreamer> přečti si znovu můj příspěvek. Potřeboval jsem vysokou motorku. To kvůli posazu.
Jj, ale vysoké jsou i mnohé cesťáky...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozšíření enduro parku o cestovní enduro pro dva
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozšíření enduro parku o cestovní enduro pro dva
na VFR 750 strašně braly zápěstí ,( ale to může být tím, že jsem je měl v mládí obě zlomené ) prdel a nohy v pohodě. No ale na cenduru je to úplně jiná pohoda, a na lehký terén ideál