AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Naposledy editováno 21.12.2018 16:40:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jak se tady nedávno psalo o požáru v motocentru za Kolínem,tak jsem tam dnes byl a odnesla to "jen" dílna.Prodejna jede dál.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
PetrL3 píše: kolega to absolvoval s octou nedavno, druhej rok předtím. Oni mají ale 1.9D, tam Je slabší. Naštěstí dnes už to vyjde i s prací tak do 12.000 kč. Já mám dvoulitra, tam odešel v záruce při 30.000 km, od té doby bez problému, najeto skoro 280.000 km. Vstřikovače v octě mám naštěstí bosch, ty drží.
Vstřikovače siemens? Passat, Slovensko, odtah z dálnice, výměna jednoho vadného 15.000 kč...
Stejně příjemné a drahé jak ty ventily na hyundajích. V Německu pak za dalších 3 x 6000 kč preventivně vyměněny zbylé tři, takže od té doby 100.000 km klid. Mění se prý za vstřikovače s vyšším indexem.
Já to absolvoval teď - vstřikovač na 1. válci, 83tis najeto, čepováno jen u Benziny a Čepra + VIF. Nový ve Škodě 17tis (pro mě cca 15tis.), mimo cca 8tis. Repasují se pouze mechanické části - loni to teprve uvolnili, piezo člen, který právě odejde k repasi uvolněný není. Nakonec jsem vzal repasovanou celou sadu 4ks z Německa za 500Eur, namontil, vymazal chyby a v pondělí jsem byl na emisích a STK. Kouřivost 0, jen jak jsem najel jenom asi do 50km, tak ještě nebyly zapsaný všechny hodnoty v rediness kodu, ale po dvou prošlápnutích navíc proti standartu se přepsaly a bylo to. Na STK potom bez problému se slovy - tady není co řešit, 723 + 640,-Kč. Tak teď jen řeším jestli si Octu nechám nebo prodám, většinou jezdím sám, max. ve dvou s manželkou na dovču děti už mají svůj život. Za letošek jsem najezdil ani ne 4tis km, přes léto motky, a část cest s Fabií 1,2, kterou jsem kupoval pro manželku loni, ale zatím ji honím spíš já. Kdybych si býval nechal přehrát dieselgate sw, tak jsem měl celou sadu nových vstřikovačů zadarmo - Škodovka to v rámci dieselgate platí - vstřikovače, EGR ventil apod.
Béďa17 píše: kehaj> Panečku to je pašák.
Jak se tady nedávno psalo o požáru v motocentru za Kolínem,tak jsem tam dnes byl a odnesla to "jen" dílna.Prodejna jede dál.
Tvoje auto je jako nové, asi by byla škoda se ho zbavovat. Anebo jen za velmi pěkné peníze. Podobně, jako jsem já prodal Stylku.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Jde o to, že nemá cenu sušit doma něco, co nemá využití a hypotetický růst hodnoty nezaplatí ani udržovací náklady...
Aby auto stálo pod ořechem s tím, že návratnost poslední opravy bude +-40000km... tak by ho musel držet deset let
(mezitím se zase něco vyjebe, nebo to shnije) aby byl na nule a to pod podmínkou že bude stát fábie...
Takže je načase pro udržení ekonomické smysluplnosti s tím autem počítat na deset let a vystřelit fábii z baráku,když
se sní stejně jezdí s povinnosti místo octávie a nebo vystřelit octávii aby se někdo chytil těch nových vstřiků jako výhody za
rozumné peníze a mít ty peníze alespoň částečně zpět hned, a ne rozpuštěné do deseti let s velkým otazníkem....
Proto jsem vystřelil čízu, navzdory hrubému opovržení sběratelů a fanoušků z ryze praktických důvodů. po těch 45 letech se z toho prostě
stal vylítaný sráč, který vyžadoval čím dál častější opravy, které jsem sice schopen udělat sám, ale díly jsou nahovno a přesto nejsou zadarmo,
na to navíc já čas nemám, v původním stavu to stejně nebylo takže nějaká historická hodnota toho že to byla úplně první série s posilube je
ztracená. Nadával mi i bratranec, že jsem to měl prodat jemu, řekl jsem mu že jsem to schávlně prodal cizímu, protože on si to spravit neumí a
věčně by to tu oxidovalo a opravoval bych to stejně já, což neřeší ten problém... Bez využití, pryč z baráku, nemá to cenu držet...
Proto přemýšlím i o tom, že vystřelím do světa Roudstra... ujedu na něm někdy 500, někdy víc, někdy míň a to je to většinou 1 vejlet = 300-500km.
Velká motorka jeho práci zastane ve ěvtšině ohledů líp, v těch ostatních stejně... Nemá to využití, sen jsem si splnil, měl jsem roudstra, ale
aby to stálo v koutě garáže a prášilo se na to, to nemá cenu.... Víc najezdím na smolíku, objedu pár akcí za rok a nějaká ta tisícovka nebo půl druhé přibude...
Mno a na Hondě 5-7000km v pohodlí, s dostatkem výkonu a jízdní stabilitě...
Že máš populára chápu, máš rád atmosféru té doby, máš věc co se moc nevidí... stodvacítka k běžnému ježdění by možná dávala smysl někde u lišek co
dávají dobrou noc, pokud by si neměl další auto, modernější, pohodlnější, bezpečnější... Ty ho máš... A Rapid? no to je úlet non plus ultra, z toho je dneska
pro jeho desítky odlišností akorát krumpl na starosti....
Na tvé místě bych se rozhodl jestli tam moc milueš stodvacítku nebo ne a podle toho vystřelil ji, dokud po tom lidi touží a nestihla shnít, nebo astru, pokud se
ti s ní jezdí líp... A rapida bych vystřelil každopádně... Motorky tím skladováním tolik netrpí, ale na pionýry bych se taky vysral...
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
U aut, pokud to není nějaký youngtimer to nemá cenu řešit vůbec. Je to jen sentiment. Auto má topit, má mít dost místa a rozumná spotřeba/náklady. A nebát se to vyměnit...
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Kolega z práce se zbláznil, furt jen kupuje starý motorky, doklady... Jak je toho moc, tak je člověk otrokem těm veteránů.
Naposledy editováno 22.12.2018 08:37:48
Petr: být otrokem není dobré. At' už jde o auta, motorky nebo třeba sbírku pendlovek. Když je to ale koníček, je to něco jiného. Mně možná proto, že jsem prodavač potravin a celý život se věnuju obchodu či potravinám, baví vrtat se v autě, motorce. Ale jen ve starším. Na těch nových bych prý už nic neudělal. Kolega z učení, taky prodavač, ode mně koupil Jawu. Tedy předválečné auto. Docela se do toho zbláznil, udržuje ji, leští, nedá na ni dopustit. Nic jiného nechce. Jde o to, říci si dost. Mně se to nějak nedaří. Stíhám ale i jiné věci než jen auto/moto.
I já mám známého, který jen kupuje. Aut má plnou garáž, zahradu, stodolu. Buduje sbírku škodovek od 60. do 90. let. Má spartaka, 1000 MB, 110 R, ale i asi osm aut 105/120 - různé modifikace, roky výroby. Vše se SPZ. Všechno mu jezdí, vše má STK, ale té práce...nic jiného nestíhá. Baví ho to, ale tady je otázkou, není-li tím otrokem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Bimbam píše: Když ono se na těch padesátkách tak srandovně jezdí. Já Milana úplně chápu že chce jet občas vrrrrr vrrr čtyřicítkou na fichtlu. Já to mám stejně. Někdy jedu na dospělé motorce a někdy holt na fichtlovi.
Tady v kopcích a pro velkého chlapa je to zcela nepoužitelné, je to především hračka pro patnáctileté kluky, nikoli seriozní dopravní prostředek. Dneska mají
mladí místo toho tablety, matlafóny a playstation...
Nepřijde mi srandovní jezdit na werku, u kterýho mám strach zda mne do kopce vyveze a z kopce jestli to ubrzdím, na kterém by mi po 20km upadla prdel a jsem
na tom namačkanej jak sardinky do krabičky, když zatočím opře se mi řidítko o koleno.... Sifl už byl lepší, že se na to dalo relativně normálně sedět, podvozek líp fungoval i když to jinak jelo skoro stejně nahovno... Nicméně proč se omezovat restrikcemi které platily kdysi dneska už neplatí a může si kdokoli lezdit na nějakém skůtru tronásobného výkonu, který je ergonomicky dělán i pro dospělé lidi a uveze dva bez toho aby musel ten druhý ve velkých kopcích slejzat... Na rovinách kolem Svinibrodu je těch problémů půlka, ale i tak je masochismem se trápit s takovým werkem...
Čmoud píše: Kdyby byli všichni tak krásně rozumní a racionálně praktický, tak by na Světě byla celkem nuda, protože všichni veteráni by už byly dávno sešmelcovaný, protože se vždy najde něco lepšího a novějšího a pro život výhodnějšího
Ale nebyly... Každý může mít svoji hračku někdo rybářský prut,někdo hudební nástroj, někdo nějaký starý sráč. Ale když už máš jako hračku starý sráč, měl by jezdit.
Jinak to není hračka, ale krám na starosti a překážení... Tzn. Kdžy budu mít Hondu jako aktuální stroj na ježdění, co najede nějaké ty tisíce km za rok a k tomu Smolíka, co najede 1-2 dává to smysl, ale Roadster, který najede hovno a ještě z povinnosti aby jakože nestál, to smysl nedává... jak werk stojí, žere ještě více peněz na údržbu než když jezdí a ty peníze se bez ježdění nezužitkují....
Píšete že by kdyby byli na světě jen takoví jako já, byly by všechny staré sráče sešrotované - ale nebyly, mám doma také starý sráč, ale nechci jich mít doma 5 jako Milan a jemu podobní, když stejně akorát stojí ve stodole a chátrají. To už je lepší to prodat někomu, kdo s tím bude jezdit a bude mu to dělat radost...
S přístupem těchto lidí vziklo to, že kamkoli se vrtnu, je tam 384ks bezcenných, plevelných kejchaček a každý z nich vypráví jak je ta jeho jedinečný unikát - leda hovno, je to plíva která se i dnes válí v každé druhé stodole, jezdí to dost nahovno atd... za Roudstra a Smolíka se dá pořídit například čtyřválcová cizí motorka řádově lepších parametrů ze stejných let, nebo i to Káčko a vlastně cokoliv.... Tak to asi i dopadne.. Stejné je to s Feliciemi - každá akce -20 felicií - jsemna ně alergický, ano je to kabriolet, je to starý werk, ale jezdí to úplně nahovno, líné jak veš, podvozek nesedí, sice se to spoustě lidí designově líbí, ale je to auto dost nahovno... Navíc když se dá
za její cenu pořídit anglický nebo italský ekvivalent s dvouvačkovým nebo dvoulitrovým motorem....
Na předposledním srazu jsem měl valekou radsot z toho, že se zůčastnila Praga S5T, Autobus RTO-LUX, a třeba francouzký hasičský speciál ze 60 let, a pár skutečně zajímavých kousků nejen historií ale i parametry....
Milanovi se skutečně nědaří říci si dost... A jeho karád to umí, má starý werk, jeden, a hraje si... Kdežto ten druhý ne... Nemá cenu mít sbírku aut... Zvlášť těch běžných, pokud si necche vybudovat muzeum... POkud bych toužil mít zase škondůru, tak bych sháněl nějakou Top verzi jako GL/GLS užovku, ty byly nejhezčí.. ale už k tomu nemusíš mít základní 105S nejrozšířenější 105/120L atd... Je otrokem svojí sbírky obyčejných aut, a když to nekomu řekne... hele mám doma spartaka, oktávku, stejšna litrovku, kilovku 4 užovky a dvě emka... tak jako a co.... Nic....
Naposledy editováno 22.12.2018 09:31:48
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Nikdy jsem nic nesbíral od 15 let to byla muzika, po 50 tce mě to začalo opouštět a teď už hud. nástroje visí na hřebíku. Občas sundám kytaru když chce vnučka zahrát prší, prší. Teď mě baví jezdit se vším co má motor, nic šlapacího. Klidně můžu bejt na cestě celej den. Takže ano, bejt všichni stejný? Děsná představa.
Zrovna dneska by to šlo ale hlídáme vnučku, tak možná zítra nebude-li pršet.
Jináč všem hezké svátky, hodně pohody v příštím roce a kolama dolů.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
I proto taky rád jezdím na pionýrech...ne po dálnici, ale po našich okreskách a jezedáckých cestách.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Zkusím to popsat lépe na konkrétním případu. U něj mi zkrátka vadí te nářek nad tím že je Astra sráč co žere peníze i když skoro nejezdí, že
je velký problém servis 40 let starých škodovek, protože to skoro nikdo dělat nechce a ten jeho kámík co to dělá to pořádně neumí....
V tom je právě rozdíl mezi zálibou a otroctvím pro ní. Pokud ten starý werk miluji natolik, že mu odpustím, to že jede akorát za úplňku nejbližžšího k letnímu slunovratu a zbytek roku toho není schopen, budiž, ať si hraje, ale ať nebrečí... S Popularem to i u něj zhruba takto je, když brečí, ať se toho zbaví...
Naposledy editováno 22.12.2018 12:33:06
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Naposledy editováno 22.12.2018 13:43:05
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 7 | 26.4.2024 v 09:54 cmiral |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 9 | 23.4.2024 v 21:06 rg250 |
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka | alexch | 2 | 9.4.2024 v 21:22 Dolin |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka | Mario853 | 7 | 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA |