Jo ve sprintu to jede úplně stejně jako Africa Twin 750. Pégo má silnější spodek, Afra zase vršek. Jo a WR 250 se na silnici nechytá. Jinak nevím jak bych ti to popsal :D
3 reakcí na tento příspěvek 660 a 650 jednovál
Každá motorka je k něčemu určena!
A pokud někdo tvrdí, že XT660 a FMX nejede, tak já zase tvrdím, že Yamaha R1 a Kawasaki Z1000 jsou mrdky, protože nic neujedou na motokrosové dráze!
Naposledy editováno 20.10.2018 14:00:03
Pokud bereš FMX nebo XT X jako motárda, tak fakt nejede - s porovnáním s jinými motárdy, které mají skoro dvojnásobný výkon a nějaké ty desítky kg dole. Pokud to bereš jako jednoválcovou 600 ccm motorku pro běžné cestování, tak jede tak nějak normálně.
Jinak na vkusu každého z nás.Pro majitele KTM 1290 je zdechlina i stokoňová afrika,při přechodu ze stopětadvácy nebo jawičky má člověk oči jak tenisáky,Někomu to stačí doživotně,jiný po nějaké době přesedlává na silnější...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 660 a 650 jednovál
vilemx píše: storeman> Navíc to, že jsi dokázal na malém Dakárkovi držet krok s litry při celodenním ježdění po vedlejších okreskách zase tak moc o dynamice motorky neříká. Máš jistotu, že jeli se stejným nasazením a rizikem jako ty? Že museli motorky ždímat jako ty? Na těchto silničkách vyhrává ten, kdo to buďto má hodně v ruce nebo nebo naopak málo v hlavě, případně kombinace obojího
Tak to teď napsals hodně pěkně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 660 a 650 jednovál
vilemx píše: storeman> Navíc to, že jsi dokázal na malém Dakárkovi držet krok s litry při celodenním ježdění.....
Musím to tedy objasnit:
1. Jel jsem první, oni neznali cestu!
2. Byla po pohodová sobotní vyjížďka z cílem podívat se na jedno konkrétní místo. Nebyl to závod!
3. Mám v nádrži Vervu100 = prokazatelně vyšší výkon!
4. V obcích jsme jeli max. 50 km, mimo obec 90 km/hod!
Stačí?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 660 a 650 jednovál
VlaHa píše: storeman> Hlavně ten 3tí bod je dúležitej ,
Myslím, že zakladateli tématu jsme odpověděli, tak mohu trochu odbočit:
Tak mohu potvrdit, že ten bod 3 je pravdivý!
Vervu100 jsme měl v garáži, protože ji leji do Freeride350 a na té nyní nejezdím, tak jsem ji nalil do Dakara.
A změnu jsem pocítil ihned!
A to především při akceleraci. Třeba když vyjíždím ze zatáčky a mám asi 2500 otáček a přidám plyn, tak motorka jde znatelně do otáček.
Motorku mám rok a půl a je 14 let stará. Možná měla už nějak zasrané vstřikování, protože i první start byl až na třetí pokus a i toto se zlepšilo.
Možná právě u takto slabé motorky (50 koní) se vlastnost Vervy100 projeví nejlépe.
A tak jsem ji dotankoval znovu. Při spotřebě 4 L a moc toho nenajezdím, tak mě ani ta cena nebolí.
A ještě dodám: A cit pro motorku myslím mám dobrý, protože Dakar je za posledních 15 let již 11-ctá motorka na které jezdím (společně se synem.)
Naposledy editováno 22.10.2018 20:56:30
storeman píše: po vedlejších silnicích asi 260 km a myslím, že kluci za mnou se moc nenudili.
když jsi doplnil toto:
storeman píše:
1. Jel jsem první, oni neznali cestu!
2. Byla po pohodová sobotní vyjížďka z cílem podívat se na jedno konkrétní místo. Nebyl to závod!
3. Mám v nádrži Vervu100 = prokazatelně vyšší výkon!
4. V obcích jsme jeli max. 50 km, mimo obec 90 km/hod!
A co se tématu týče, tak už to tu bylo řečeno. Záleží, co od toho očekáváš, ale jako motard jsou obě dvě težké. Taky hodně záleží, z čeho na ni přejdeš. Pamatuju si, jak mě FMX uchvátilo, když jsem se na něm prvně projel, ale taky si pamatuju, jak mi potom přišlo slabé, když jsem zkusil KTM. U FMX jsi holt bez problémů schopný se dostat na hranici možností motorky
1 reakcí na tento příspěvek 660 a 650 jednovál
Leccos se dá doladit, ale jsi na ilegální půdě a stojí to prachy navíc.
takže výkonovej ohňostroj není a přitom to žere přes šest litrů i při klidný jízdě. Ok, nejsem lakomej, ale nádrž na 11litrů má v sobě rezervu 4l, Takže ujedeš sto kiláků a musíš přepnout kohout na rezervu. Samozřejmě to poznáš, až když to začne škytat, bo není ani palivoměr, ani hladový oko.
k tomu olej po 3tis, rozměr zadní gumy nedává moc širokej výběr...
když jsem jí dovezl do bazaru, chlapík jen říká: Jo, FMXo, na to musí mít člověk speciální náturu :D
1 reakcí na tento příspěvek 660 a 650 jednovál
To prostě Honda někdy po roce 2000 rozhodla, že už bude vyrábět jen moderní vodou chlazené motory, dvou a čtyřválce pro řady CB, CBR... a...najednou zjistili, že jim ve skladech leží ještě mnoho starších vzduchem chlazených jednoválců a tak co s tím?
Udělali inventuru jaké komponenty jsou již vyrobeny a leží ve skladech a postavili z toho "novou" motorku: FMX !
A ono se to celkem chytlo a tak těchto strojů ještě dosud dost a dost jezdí!
A to si nedělám srandu! Opravdu se to tenkrát psalo, že takto FMXo vzniklo!
Naposledy editováno 30.11.2018 09:02:17
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XT 660 X - cukání a vynechavani mot... Yamaha XT 660 X | Wintrez | 5 | 17.5.2024 v 10:26 Milan1963 |
Yamaha XT660X Resetování tachometru... Yamaha XT 660 X | Lingos | 7 | 15.5.2024 v 16:10 ja1 |
XT 660 r - kryt motoru. Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 X | sniper931 | 5 | 13.5.2024 v 09:08 svobodik |
Alternativa Brembo SC Yamaha XT 660 X | Ghost-CBR1000rr | 11 | 29.4.2024 v 17:06 Ghost-CBR1000rr |
Svody xt660 yamaha 2004 Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 X | johan6 | 0 | 20.12.2023 v 09:21 johan6 |