po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.
3 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Nebo mas jeste jinej tip cim to krmit?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Tady u elfu dobry ale budes pro to muset jet nekdy mozna na nej i cekat atd.
Cela dvoutaktni Anglie jezdi na Avgas a strasne si to chvali. Stephen mi psal ze na NSR 500 V2 udela Avgas oproti 95 naturalu na brzde 15 koni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
DRN. píše: Co je na tech svicich racing? Ten rozmer nebo nejaka spesl elektroda?
Nehledal jsem si, co je přesně tohle za svíčky, ale závodní svíčky mají jinou elektrodu (nemají ten "spodní čudlík"), tady třeba...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
DRN. píše: BlackSabbath> No, na podobný jsem narazil onehda i u Brisku.
Ty jsem jezdil v TL1000R, bohužel životnost v provozu cca 4000 km, ale šlapaly bezchybně, a jednou z ničeho nic už jsem nenastartoval, normálně se chovaly do poslední chvíle, pak jsem zastavil, dal kafe a konec, ani ťuk, vyměnil jsem za AR10S a hned zas šlapalo ...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Milanos píše: Tak jsou doma. 2x Malossi 180 cc pro NSR 125. Je na nich prace jako na kostele, ale budou pasovat.
V tom případě bych nechal píst a čep Malossi a místo jehlové klece 15x19 nasypal volné jehly o průměru 1,5mm.
DRN. píše: Co je na tech svicich racing? Ten rozmer nebo nejaka spesl elektroda?
Myslím, že mají tu tenkou stredovou iridioviu elektrodu. Ta pewna bude asi wolframová.
Budou stejné konstrukce jako např. Denso Iw01-31.
A krátká je proto, protože spodní válec "leze" do předního kola.
Naposledy editováno 10.11.2018 08:12:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Milanos píše: gorkin> No to prave nechci, stoji to hroznej randal. Avgas stoji 40 korun a maj ho na kazdym modelarskym letisti. U me jo to otazka cca 5-ti km a mam to tam uz dohodnuty ze mi natankujou kolik chci.
Tady u elfu dobry ale budes pro to muset jet nekdy mozna na nej i cekat atd.
Cela dvoutaktni Anglie jezdi na Avgas a strasne si to chvali. Stephen mi psal ze na NSR 500 V2 udela Avgas oproti 95 naturalu na brzde 15 koni.
No nevím, ale za 40 oči to asi nebude.
Já ho kupuju na letišti za 60.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
spalovac píše: No nevím, ale za 40 oči to asi nebude.
Já ho kupuju na letišti za 60.
jaký máš s tím zkušenosti ? oproti Vervě či OMV okt ? v čem je to lepší ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Milanos píše: Tak jsou doma. 2x Malossi 180 cc pro NSR 125. Je na nich prace jako na kostele, ale budou pasovat.
Nejdriv prijdou zakazkove pisty, pak se budou ladit kanaly a pasovat valce na spodek, tomu se musi o kousek zvetsit prumer aby se tam valce vesly. Slicovat. Snizit hlavu aby to jezdilo na Avgas a sehnat vyfukove privery, vyvarit je a znovu vyfrezovat na novy prumer pistu. No mam pres zimu co delat.
Máš to pěkný
Nechci ti brát vítr z plachet, ale to co děláš, je z tvojí hlavy, a nebo už to někdo odzkoušel?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
gorkin píše: jaký máš s tím zkušenosti ? oproti Vervě či OMV okt ? v čem je to lepší ?
Jinak zkušenosti mám.Musi se to odzkoušet. Já se třeba vratil k naturalu. Na mojí motorce to nefunguje. Jedna věc je hezké číslo na brzdě a druhá věc je funkčnost v závodě.... takže asi tak.
Naposledy editováno 10.11.2018 16:14:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Podle me kdyz zvysis kompresi a prenastavis karburator tak to musi normalne fungovat jako kazdej zavodni benzin.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Milanos píše: spalovac> Vis proc to nefungovalo nebo jsi to jen zkusil, neslo a vic ses s tim nezabyval?
Podle me kdyz zvysis kompresi a prenastavis karburator tak to musi normalne fungovat jako kazdej zavodni benzin.
Tak musíš předělat spalak , předstih, trysky. Dokonce prej i výfuk
Možná se k tomu ještě někdy vrátím.
A proč mě to nefungovalo? Ani nevím Neměl jsem čas to řešit.
Nejlepší by bylo to nadělit někomu, kdo s tím má bohaté zkušenosti než se trápit sám metodou pokus omyl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Kdyz uz totiz stavim takovou vec tak rozhodne nechci metodou pokus omyl dojit k zaveru ze neco nejde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Milanos píše: spalovac> No a to je prave to co udelam. Poslu to borcum v Anglii kteri delaj primarne Hondu, napasujou mi tam hrnce na spodek a vse naladej na avgas a na objem 360 cc.
Kdyz uz totiz stavim takovou vec tak rozhodne nechci metodou pokus omyl dojit k zaveru ze neco nejde.
a ty máš udělaný výfuky od TYGA na 360 ccm ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Tyga nedela 360 cc laufy. Respektive nikdo to nedela.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Naposledy editováno 13.11.2018 21:57:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Me by v podstate stacilo nasimulovat design a pak uz to s brachou stocime a svarime z titanu.
Diky
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Milanos píše: gorkin>Me by v podstate stacilo nasimulovat design a pak uz to s brachou stocime a svarime z titanu...
Jak to myslíš s tím nasimulovat? Ptám se, protože při počítání tvaru výfuku jsem se s tímto výrazem ještě nesetkal.
gorkin píše: Milanos> neuvažoval jsi nad J Lomasovi ? dělá laufy na zakázku a je to v čr.. konzultace eassy a mužeš mu koukat pod ruce
Mrknul jsem k nim na web https://www.jl-exhausts.com/
Pokud třeba tohle má být jeden z jejich lepších kousků (APRILIA RS250 STAINLESS STEEL), tak nic moc