globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Africa nebo KTM
Přátelé jedné stopy! Můj kámoš se konečně rozhodl prodat XJR a koupit cenduro. Rozhoduje se mezi Ktm 1290 a Afrikou adv.sports. Nešlo by lehce zrecenzovat jmenované stroje? Díky!
Nemyslím, že by měl hodně zkušeností s cendurama ale vyježděnej je, to jo..


Naposledy editováno 24.09.2018 18:10:02

(reakce na) Africa nebo KTM

29.10.2018 v 22:41 | Nahoru | #1081
foxdive> No "svíráš" evokuje asi velkou sílu. Máš tedy kolena opřená o nádrž. Tedy nikdy jsem nejezdil na trialu. Tam je to jinak. Pokud máš jiný "jízdní" styl, je to jen na Tobě.

1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM

29.10.2018 v 22:47 | Nahoru | #1082
Tak pokud si ve stupackach a jedeš terénem tak ty kolena mají minimální kontakt s nádrží

1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM

29.10.2018 v 22:47 | Nahoru | #1083

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

29.10.2018 v 22:59 | Nahoru | #1084
foxdive> Jedna z prvních pouček, když jsem chytal rozumy v Rudé hvězdě (už je to fakt dlouho) byla, že motorka se vede koleny. A pamatuju si, že když jsme cestou domů sjížděli po turistické sjezdovce bez motoru, která byla docela skopce, samá prudká zatáčka a s různými nerovnostmi i klesáním, můj "učitel" jel dolů celou dobu ve stupačkách, ruce v bok a bez toho, aby se dotknul řidítek. Dělal to tak vždy. Čím asi tu motorku vedl?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

29.10.2018 v 23:09 | Nahoru | #1085
JohnnyS08> Děkuji MOC za ten graf. Z toho jasně vyplývá , že KTM 1090 dokonce Sport Mode a AT jsou na tom do cca 6000 ot/min podobně. Dokonce první moment 2200 - 2600 ot. má AT výrazně vyšší nárůst krouťáku. KTM 1190 a 1290 pojede nepochybně víc, ale otázkou je o kolik to bude při 2500 - 5000 ot/min.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

29.10.2018 v 23:16 | Nahoru | #1086

NemaLbc píše: foxdive> Jedna z prvních pouček, když jsem chytal rozumy v Rudé hvězdě (už je to fakt dlouho) byla, že motorka se vede koleny. A pamatuju si, že když jsme cestou domů sjížděli po turistické sjezdovce bez motoru, která byla docela skopce, samá prudká zatáčka a s různými nerovnostmi i klesáním, můj "učitel" jel dolů celou dobu ve stupačkách, ruce v bok a bez toho, aby se dotknul řidítek. Dělal to tak vždy. Čím asi tu motorku vedl?


Ještě jsem pohledal tohle:

Čas 4:27, ale stojí to za to vidět celé.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

29.10.2018 v 23:17 | Nahoru | #1087

NemaLbc píše: foxdive> Jedna z prvních pouček, když jsem chytal rozumy v Rudé hvězdě (už je to fakt dlouho) byla, že motorka se vede koleny. A pamatuju si, že když jsme cestou domů sjížděli po turistické sjezdovce bez motoru, která byla docela skopce, samá prudká zatáčka a s různými nerovnostmi i klesáním, můj "učitel" jel dolů celou dobu ve stupačkách, ruce v bok a bez toho, aby se dotknul řidítek. Dělal to tak vždy. Čím asi tu motorku vedl?

nevím, to musel být asi Chuck Norris

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

29.10.2018 v 23:18 | Nahoru | #1088

foxdive píše: nevím, to musel být asi Chuck Norris

taky si rikam... naprosto nechapu, jak je mozny, ze mu ani jednou neustrelili riditka nekam do zadele. asi lepsi oddil... :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

29.10.2018 v 23:24 | Nahoru | #1089

NemaLbc píše: Ještě jsem pohledal tohle:

Čas 4:27, ale stojí to za to vidět celé.

to je jízda v sede ale dívej bez se zítra projet někam na louku stoupni si a jed rovně a uvidíš kde ty kolena budeš mít, navíc tělo pořád posouvas dopředu dozadu podle terénu atp

1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM

29.10.2018 v 23:26 | Nahoru | #1090
Na YT je spousta videí jak se má nebo nemá jezdit. Třeba tohle je prima kanál https://www.youtube...EKY8vTEJPJg/featured

(reakce na) Africa nebo KTM

29.10.2018 v 23:29 | Nahoru | #1091
Eso_Rimmer> No zkoušel jsem to za ním, ale musel jsem si občas pomoct (chytit řidítka). Hlavně když se to zhouplo dolů a zadní brzda nestíhala - zastavovalo se kolo. Jeli jsme vlastně co "nejpomaleji" to šlo.

(reakce na) Africa nebo KTM

29.10.2018 v 23:33 | Nahoru | #1092
foxdive> Slyšel jsi Kuklíka, jak vysvětluje posaz? Proto jsem Ti tam dal ten čas.
Nechci se Tě dotknout, závodil jsi někdy v terénu? Myslím s licencí....

Africa nebo KTM

29.10.2018 v 23:38 | Nahoru | #1093
Kouka se na to hezky, to jo. Ale spousta veci je na ctvrttunove motorky proste neprenosna. Ale zase je proto pro spoustu lidi s mastodontem v tezsim terenu “vetsi” legrace.

1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM

29.10.2018 v 23:39 | Nahoru | #1094
S licencí ne ikdyz nechápu co s tím má společnýho, jo slyšel jsem co říká a to říkal na jízdu v sedle, herdek chlape zkus si to zítra, ale jak říkáš každý má jiný styl

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

29.10.2018 v 23:44 | Nahoru | #1095
_zdenda_> Tak jelikož jsem přesedlal na AT, a není mi 20, tak už to nechci ani náznakem pokoušet. Ale když jsem letos přijel ze Španělska do Andorry přes hory (2300 n/m) a předjížděl jsem dva kluky na nějakých endurech 600-750ccm, kteří se upachtění odráželi nohama, nebyl to špatný pocit. Moc toho nenastojím, ale ani o zem se nemusím moc odrážet.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

29.10.2018 v 23:50 | Nahoru | #1096
foxdive> No dříve to bez licence nešlo. Dnes se pořádají různé závody pro veřejnost a závodníci mívají různou úroveň. Jsou mezi nimi opravdu střelci, ale i kochači. Kdysi jsem se několikrát svezl. Ale přijde mi opravdu úsměvné mi vysvětlovat, kde mám kolena na motorce při jízdě v terénu ve stupačkách.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

29.10.2018 v 23:52 | Nahoru | #1097
NemaLbc> Nejsem kdovíjaký jezdec a jezdím chvíli, ale když jsem na rally před dvěma roky na lc8 proháněl lehčí motorky (exc, 690) a po pěti dnech jsem byl v cíli v polovině výsledkové tabulky, tak mi to udělalo obrovskou radost. Takže tě chápu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

29.10.2018 v 23:59 | Nahoru | #1098

NemaLbc píše: ...Moc toho nenastojím, ale ani o zem se nemusím moc odrážet.


Tak to na tom budeme podobne. Take zastavam nazor, ze fura veci se da v klidku aktivne prosedet s nohana a casti vahy na stupackackach nez to za kazdou cenu prostat nebo v sede propadlovat

Naposledy editováno 30.10.2018 00:01:29

(reakce na) Africa nebo KTM

30.10.2018 v 00:02 | Nahoru | #1099
_zdenda_> Řeším dilema. Obout pořádné špalky a svést se i v blátě.... Ale 1. Jsem líný přezouvat. 2. Najel bych toho minimálně. 3. Nechce se mi to rozbít a "ošoupat". Takže jsem to obul na silniční a sucho a šotolina ještě jde. Jezdím pro radost a každému ji přeji.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

30.10.2018 v 00:02 | Nahoru | #1100

NemaLbc píše: foxdive> No dříve to bez licence nešlo. Dnes se pořádají různé závody pro veřejnost a závodníci mívají různou úroveň. Jsou mezi nimi opravdu střelci, ale i kochači. Kdysi jsem se několikrát svezl. Ale přijde mi opravdu úsměvné mi vysvětlovat, kde mám kolena na motorce při jízdě v terénu ve stupačkách.

mě zas přijde úsměvné že máš kolena na nádrží při jízdě ve stupackach možná to blbě formulujes nebo blbě chápu ale je to jedno hlavně že to funguje

(reakce na) Africa nebo KTM

30.10.2018 v 00:07 | Nahoru | #1101
vilemx> Trefa. Tedy jelikož měřím 184, což není zrovna motocross výška, vždy jsem si pomáhal přisedáváním. Taky jsem jezdil hlavně soutěže a tam to bylo vcelku běžné.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

30.10.2018 v 00:16 | Nahoru | #1102
foxdive> nedáš pokoj. tak se to pokusím uvést přesněji. 1. Nevím, jak dlouhé máš nohy a jak vysoko sedlo. Možná Ti kolena trčí nad sedlo i nádrž. Při akceleraci jde zadek dopředu a při normálních poměrech se kolena dotýkají nádrže. Při brzdění máš zadek až nad zadním blatníkem a kolena se dotýkají sedla. A mezi tímto se pohybují po části kružnice o poloměru = vzdálenosti stupačka-koleno .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

30.10.2018 v 00:51 | Nahoru | #1103

foxdive píše: mě zas přijde úsměvné že máš kolena na nádrží při jízdě ve stupackach možná to blbě formulujes nebo blbě chápu ale je to jedno hlavně že to funguje



mozna se chytas moc toho slova "nadrz" protoze v pripade gs650 by to znamenalo, ze kolenama drzis zadni cas motorky .... pri jizde ve stoje se kolenama sviraj boky motorky. no nedalo to zas az tak moc prace vymyslet co tim bylo mysleno

(reakce na) Africa nebo KTM

30.10.2018 v 07:50 | Nahoru | #1104
foxdive> tak už chápu, proč někomu na nové motorce rezne nádrž....tu metalízu z plechu si jízdou ve stupačkách ošoupal...když má přezkáče po kolena a kolena na nádrži...a nedokáže si tam nalepit nějaké ochranné slidery...místo toho píše že motorka je děvka...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

30.10.2018 v 08:15 | Nahoru | #1105

NemaLbc píše: JohnnyS08> Děkuji MOC za ten graf. Z toho jasně vyplývá , že KTM 1090 dokonce Sport Mode a AT jsou na tom do cca 6000 ot/min podobně. Dokonce první moment 2200 - 2600 ot. má AT výrazně vyšší nárůst krouťáku. KTM 1190 a 1290 pojede nepochybně víc, ale otázkou je o kolik to bude při 2500 - 5000 ot/min.



to máš pravdu,do 6000 je to +- stejné,jenže pak afrika zdechne,kdeždo kačena se teprve nadechne a táhne dál a dál....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

30.10.2018 v 08:22 | Nahoru | #1106

NemaLbc píše: foxdive> nedáš pokoj. tak se to pokusím uvést přesněji. 1. Nevím, jak dlouhé máš nohy a jak vysoko sedlo. Možná Ti kolena trčí nad sedlo i nádrž. Při akceleraci jde zadek dopředu a při normálních poměrech se kolena dotýkají nádrže. Při brzdění máš zadek až nad zadním blatníkem a kolena se dotýkají sedla. A mezi tímto se pohybují po části kružnice o poloměru = vzdálenosti stupačka-koleno .

při akceleraci jde zadek dopředu aha už bych to ukončil

(reakce na) Africa nebo KTM

30.10.2018 v 08:24 | Nahoru | #1107

assassin píše: mozna se chytas moc toho slova "nadrz" protoze v pripade gs650 by to znamenalo, ze kolenama drzis zadni cas motorky .... pri jizde ve stoje se kolenama sviraj boky motorky. no nedalo to zas az tak moc prace vymyslet co tim bylo mysleno

boky motorky tak to beru ano u ktm 690 sem měl taky nádrž vzadu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

30.10.2018 v 08:43 | Nahoru | #1108
Dolph-cz> A teď upřímně kolik procent z najetých km máš motor nad 6000 ot/min? Já se přiznám, že mimo asfalt asi nikdy a na asfaltě je to spíš vyjimečně. Spíš se mi líbí, že se dá předjíždět i vyšším kvaltem a nemusíš jako u čtyřválce 600 ccm "tři dolů". Chápu, že to vědomí, že je tam ta rezerva je příjemné. A rčení, že AT nemá koule je asi dané tím, že ten motor má velice jemný a hlavně čitelný zátah. Tím si mě právě získala. GS 800 mě několikrát vyučila třeba na slizkém kruháči. I když jsem plynem nijak zvlášť neotočil, znenadání se zadní kolo protočilo a moc se mu nechtělo se zase chytit. AT 2017 proklouzne, ale ne tolik. Ubráním se to dá snadno ovládat. Kontrola trakce se chová nesmyslně, tak ji pokaždé vypínám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

30.10.2018 v 08:50 | Nahoru | #1109

foxdive píše: při akceleraci jde zadek dopředu aha už bych to ukončil


Asi takhle?

(reakce na) Africa nebo KTM

30.10.2018 v 08:52 | Nahoru | #1110

assassin píše: mozna se chytas moc toho slova "nadrz" protoze v pripade gs650 by to znamenalo, ze kolenama drzis zadni cas motorky .... pri jizde ve stoje se kolenama sviraj boky motorky. no nedalo to zas az tak moc prace vymyslet co tim bylo mysleno


Dík
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Maroko - květen 2024 Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports tomas_brno 21 8.6.2024 v 11:01 Kohlstein
crf 1000 2019 s ABS odvzdušnění Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports smrzak 0 26.5.2024 v 18:53 smrzak
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... KubaLC8 67 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8
Výška jezdce pro KTM 1290 SAR KTM 1290 Super Adventure R Drak-09 3 5.4.2024 v 08:11 slabak2
CRF1000 kódy poruchy - diagnostika Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports Mayk 4 1.4.2024 v 10:30 Mayk


TOPlist