1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Utahovanie olejoveho filtra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Utahovanie olejoveho filtra
kerut píše: se-se> zse jsem tak drzej, a jaky silovy ucinky budou mit vibrace na nehmotnej nosnik (nebo teleso obecne) ?
ale vždyť přeci píšu, že vibrace je o setrvačné síle ale dávat rovnítko mezi poškození vibrací a setrvačnými silami je fakt mimo. Technicky se o totéž nejedná. To snad je zbytečné vysvětlovat ne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Utahovanie olejoveho filtra
aneb assassin napsal prakticky to same co ty, jen to napsal obecne a odborne, tak se s nim nehadej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Utahovanie olejoveho filtra
Ale spíš k věci: myslím, že problém ba mohl být v korozi toho bodového spoje. Stačí porušit lak a musí to v tom exponovaném místě začít dost intenzivně reznout, protože pro rez jsou tam všechny ideální podmínky. Pak bych skutečně věřil tomu, že se svarem muže rez v krátké době prožrat až dovnitř. Mě se to vyhýbá, protože ten chromovaný (tak nerez opravdu není) asi bude odolnější proti korozi.
2 reakcí na tento příspěvek Utahovanie olejoveho filtra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Utahovanie olejoveho filtra
se-se píše: kerut> no když se řekne odtržení setrvačnou silou, tak pod tím opravdu rozumím sílu při akceleraci či brždění a na to je hmotnost návarku nedostačující.
Ale spíš k věci: myslím, že problém ba mohl být v korozi toho bodového spoje. Stačí porušit lak a musí to v tom exponovaném místě začít dost intenzivně reznout, protože pro rez jsou tam všechny ideální podmínky. Pak bych skutečně věřil tomu, že se svarem muže rez v krátké době prožrat až dovnitř. Mě se to vyhýbá, protože ten chromovaný (tak nerez opravdu není) asi bude odolnější proti korozi.
Vůbec, žádná koroze. Špatně nabodováno a slabý materiál.
assassin píše: ja odpovidal na tohle :
a rekl bych, ze spravne...
kazdopadne pokud ma filtr na obvodu ten "mnohohran" a ctyrhran na golu je na klici na filtry... nevidim moc duvod k tomu vozit navic na filtru sestihran - zatez navic :D
Je to kvůli "jednoduššímu" povolení... Ale hlavní důvod je ten, že matka má v sobě dírku na drátek - racing
Naposledy editováno 16.10.2018 16:17:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Utahovanie olejoveho filtra
Nevím, jestli jsou nějaký jiný filtry stejně malý, který by se snadno demontovaly, zatím jsem po žádných nepátral
se-se píše: assassin> no já původně vybral tenhle filtr právě kvůli tomu šestihranu - klíčem se mezi svody dostanu snáz než s nějakým velkým nástrojem. No a zátěž navíc já zas až tak moc neřeším
Nevím, jestli jsou nějaký jiný filtry stejně malý, který by se snadno demontovaly, zatím jsem po žádných nepátral
takovejhle klic se ti tam nevejde?
co se tyka obvodovyho klice(lze na ebay za par dolaru - vime.. mame..) vs sestihranu - ja ho tam taky nedostanu(obvodovy klic), ..neni tam misto kolem svodu (samozrejme nedotyka se, ale je asi 1mm od izolacni pasky tluste cca 2mm..).. ono bezne (v polnich podminkach) se da utahnout fakt rukou(vono na tech cca <20Nm to ma prumer na chyceni rukou docela dostatecnej) a ven pouzit sroubovak (jako skrz), no neni to asi nic proti nicemu, ale to bych zasral krome sebe i vsechno okolo resp. ten svod s tou paskou hlavne..
1100Virago píše: Souhlasím, ale Soky95 má pravdu v tom, že v originálním návodu je to opravdu popsáno tak blbě:
Opravdu předepisují celé dvě otáčky a opravdu klíčem. Osobně bych to raději nedodržel, utáhnul bych to rukou a na hodnotu "přiměřeně"
1 reakcí na tento příspěvek Utahovanie olejoveho filtra
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
garáž Suzuki GSR 600 | Jankosaro | 4 | 1.12.2023 v 16:13 Juraj22 |
Řetěz [1, 2] Suzuki GSR 600 | Ebčak | 31 | 15.10.2023 v 23:32 assassin |
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N | ERINN | 4 | 31.7.2023 v 08:57 Animals21 |
Řešení pro cukání plynu , kolísání ... Suzuki GSR 600 | Blackaligator | 2 | 7.6.2023 v 10:01 Blackaligator |
Vybita baterie po týdnu stání Suzuki GSR 600 | Hunterkill | 16 | 15.5.2023 v 11:29 Hunterkill |