globalmoto_unor




paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Utahovanie olejoveho filtra
15.10.2018 v 17:00
Ahoj mam otazku.menil som olej a filter ale nastala taka sranda ze v prirucke k moto (GSR600) je pisane ze filter sa ma nakrutit rukov a akonahle sa tesnenie opre dosadzacej plochy tak od toho bodu sa ma utiahnut dve otacky a ide o to ze som si spravil rysku ale spravil som jednu otacku a uz som.citil.ze to.je dost ze uz to idem dojit tak by ma zaujimalo ako to je je dost mozne ze som tu jednu otacku prehladol ale to si nemyslim diks
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Utahovanie olejoveho filtra

16.10.2018 v 13:04 | Nahoru | #31
se-se> zse jsem tak drzej, a jaky silovy ucinky budou mit vibrace na nehmotnej nosnik (nebo teleso obecne) ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Utahovanie olejoveho filtra

16.10.2018 v 13:20 | Nahoru | #32

kerut píše: se-se> zse jsem tak drzej, a jaky silovy ucinky budou mit vibrace na nehmotnej nosnik (nebo teleso obecne) ?


ale vždyť přeci píšu, že vibrace je o setrvačné síle ale dávat rovnítko mezi poškození vibrací a setrvačnými silami je fakt mimo. Technicky se o totéž nejedná. To snad je zbytečné vysvětlovat ne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Utahovanie olejoveho filtra

16.10.2018 v 13:26 | Nahoru | #33
se-se> OK, dobre - a do jake frekvence/amplitudy je to teda jeste prejeti kanalu a od jake frekvence/amplitudy uz je to vybrace ?
aneb assassin napsal prakticky to same co ty, jen to napsal obecne a odborne, tak se s nim nehadej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Utahovanie olejoveho filtra

16.10.2018 v 15:29 | Nahoru | #34
kerut> no když se řekne odtržení setrvačnou silou, tak pod tím opravdu rozumím sílu při akceleraci či brždění a na to je hmotnost návarku nedostačující.
Ale spíš k věci: myslím, že problém ba mohl být v korozi toho bodového spoje. Stačí porušit lak a musí to v tom exponovaném místě začít dost intenzivně reznout, protože pro rez jsou tam všechny ideální podmínky. Pak bych skutečně věřil tomu, že se svarem muže rez v krátké době prožrat až dovnitř. Mě se to vyhýbá, protože ten chromovaný (tak nerez opravdu není) asi bude odolnější proti korozi.

2 reakcí na tento příspěvek Utahovanie olejoveho filtra

16.10.2018 v 15:46 | Nahoru | #35
ja odpovidal na tohle :

a rekl bych, ze spravne...

kazdopadne pokud ma filtr na obvodu ten "mnohohran" a ctyrhran na golu je na klici na filtry... nevidim moc duvod k tomu vozit navic na filtru sestihran - zatez navic :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Utahovanie olejoveho filtra

16.10.2018 v 15:53 | Nahoru | #36

se-se píše: kerut> no když se řekne odtržení setrvačnou silou, tak pod tím opravdu rozumím sílu při akceleraci či brždění a na to je hmotnost návarku nedostačující.
Ale spíš k věci: myslím, že problém ba mohl být v korozi toho bodového spoje. Stačí porušit lak a musí to v tom exponovaném místě začít dost intenzivně reznout, protože pro rez jsou tam všechny ideální podmínky. Pak bych skutečně věřil tomu, že se svarem muže rez v krátké době prožrat až dovnitř. Mě se to vyhýbá, protože ten chromovaný (tak nerez opravdu není) asi bude odolnější proti korozi.


Vůbec, žádná koroze. Špatně nabodováno a slabý materiál.

(reakce na) Utahovanie olejoveho filtra

16.10.2018 v 15:55 | Nahoru | #37

assassin píše: ja odpovidal na tohle :

a rekl bych, ze spravne...

kazdopadne pokud ma filtr na obvodu ten "mnohohran" a ctyrhran na golu je na klici na filtry... nevidim moc duvod k tomu vozit navic na filtru sestihran - zatez navic :D


Je to kvůli "jednoduššímu" povolení... Ale hlavní důvod je ten, že matka má v sobě dírku na drátek - racing

Naposledy editováno 16.10.2018 16:17:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Utahovanie olejoveho filtra

16.10.2018 v 15:58 | Nahoru | #38
assassin> no já původně vybral tenhle filtr právě kvůli tomu šestihranu - klíčem se mezi svody dostanu snáz než s nějakým velkým nástrojem. No a zátěž navíc já zas až tak moc neřeším
Nevím, jestli jsou nějaký jiný filtry stejně malý, který by se snadno demontovaly, zatím jsem po žádných nepátral

(reakce na) Utahovanie olejoveho filtra

16.10.2018 v 16:07 | Nahoru | #39

BlackSabbath píše: Vůbec, žádná koroze. Špatně nabodováno a slabý materiál.


bylo by fakt zajímavý vidět pod ten odchlíplý klobouček. jinak jsou to všechno jen dohady

Utahovanie olejoveho filtra

16.10.2018 v 16:23 | Nahoru | #40

(reakce na) Utahovanie olejoveho filtra

16.10.2018 v 16:40 | Nahoru | #41

se-se píše: assassin> no já původně vybral tenhle filtr právě kvůli tomu šestihranu - klíčem se mezi svody dostanu snáz než s nějakým velkým nástrojem. No a zátěž navíc já zas až tak moc neřeším
Nevím, jestli jsou nějaký jiný filtry stejně malý, který by se snadno demontovaly, zatím jsem po žádných nepátral



takovejhle klic se ti tam nevejde?

Utahovanie olejoveho filtra

16.10.2018 v 17:59 | Nahoru | #42
jestli by se vešel, tak určitě hodně natěsno
a určitě tam nenacpu ráčnu,

Naposledy editováno 16.10.2018 18:00:40

Utahovanie olejoveho filtra

16.10.2018 v 22:54 | Nahoru | #43
Se-Se> jo, muze bejt jak koroze tak slabe nabodovani, navic nezapominej ze varenim(tudiz i bodovanim) se material metalurgicky meni, jsou prvci co to nedavaj tak v pohode jako zbytek materialu, pri bodovani neni zadna ochrana svaru od obalu elektrody, atd.. je to na tenouckem plechu... vono tech pricin muze byt urcite vic..

co se tyka obvodovyho klice(lze na ebay za par dolaru - vime.. mame..) vs sestihranu - ja ho tam taky nedostanu(obvodovy klic), ..neni tam misto kolem svodu (samozrejme nedotyka se, ale je asi 1mm od izolacni pasky tluste cca 2mm..).. ono bezne (v polnich podminkach) se da utahnout fakt rukou(vono na tech cca <20Nm to ma prumer na chyceni rukou docela dostatecnej) a ven pouzit sroubovak (jako skrz), no neni to asi nic proti nicemu, ale to bych zasral krome sebe i vsechno okolo resp. ten svod s tou paskou hlavne..

(reakce na) Utahovanie olejoveho filtra

17.10.2018 v 09:16 | Nahoru | #44

1100Virago píše: Souhlasím, ale Soky95 má pravdu v tom, že v originálním návodu je to opravdu popsáno tak blbě:



Opravdu předepisují celé dvě otáčky a opravdu klíčem. Osobně bych to raději nedodržel, utáhnul bych to rukou a na hodnotu "přiměřeně"

To hlavní jim tam chybí, proto používám raději anglický

Utahovanie olejoveho filtra

19.10.2018 v 21:55 | Nahoru | #45
Teď jsem měnil a souhlasím s použitím "selského rozumu " a rukou. Dotáhnu bez klíče, rukou, no a pokud by to náhodou kapalo, tak to není žádná tragédie a víc dotáhnout se to dá vždycky. Ne vždy je potřeba doslova číst pochybné překlady návodů z cizích jazyků.

1 reakcí na tento příspěvek Utahovanie olejoveho filtra

20.10.2018 v 19:53 | Nahoru | #46
jako že google translator zmršil ty obrázky jo?

(reakce na) Utahovanie olejoveho filtra

20.10.2018 v 22:04 | Nahoru | #47
se-se>20Nm tam máš tak max.do půl otáčky, nějak jsem z obrazku nepobral že to stačí(oficiálně) rvát to o dvě je blbost(neoficiálně).

Utahovanie olejoveho filtra

20.10.2018 v 23:06 | Nahoru | #48
tak já ten českej návod mám správně. Moment tam je a zásadně záleží na tom jak se těsnění namaże a jak je teplý. Mě to jde do 1 otáčky zcela lehce a utahuju tak mezi 1,5 a 2 .
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
garáž Suzuki GSR 600 Jankosaro 4 1.12.2023 v 16:13 Juraj22
Řetěz [1, 2] Suzuki GSR 600 Ebčak 31 15.10.2023 v 23:32 assassin
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N ERINN 4 31.7.2023 v 08:57 Animals21
Řešení pro cukání plynu , kolísání ... Suzuki GSR 600 Blackaligator 2 7.6.2023 v 10:01 Blackaligator
Vybita baterie po týdnu stání Suzuki GSR 600 Hunterkill 16 15.5.2023 v 11:29 Hunterkill

TOPlist