Když jedu vyšší rychlostí bez zátěže, po chvíli masivní chladiče celkem drasticky ochladí zahřátou vodu vracející se k válci. Za mě mi přijde špatně, aby se k válci valila voda co má + - 40 *C, když vezmu v úvahu rozdíl teplot dole u kráterů a u hlavy, odkud vychází kolem + - 100 *C. Narazil jsem pak na produkt jménem Thermo bob, určený pro klr650, kde se hadicí se spojkami vřelá voda částečně přepouští před vodní pumpu, tim se zvyšuje teplota vody hnané k válci, jsou tam popsané i výhody instalace produktu, ovšem na e-bayi je za 140$ a to se mi vážně nechce dávat.
Máte někdo zkušenost, nebo nějaké názory, zkuste si najít na googlu: watt-man.com. díky za názory a reakce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Thermo bob, neboli bipass termostatu
Beranidlo píše: VFR400 má stejné olejové hospodářství s VFR750F, z manuálu 750 jsem vzal schema. Olejové čerpadlo má dvě sekce. Paralelně s motorem je větev do chladiče oleje (který kerut nahradil výměníkem voda/olej ).
..bohuzel jsi ale, jako obvykle, vygooglil spatne schema, protoze japonske verze NC30 zadny olejovy chladic nemaji a nikdy nemely, v HRC verzi tez neni, a mam takovy pocit (100% ti to nepovim) ze ani NC35 jej nema.. A ne neni to zadna dodatecna uprava, ony nemaji ani provrtane nalitky na bloku a umerne tomu zapojene cerpadlo
hele, beranidlo, uprime mezi nama,... tys nekde na tom VUT studoval, ucis(chran priropda studenty..), nebo jenom chodis kolem, delas chytryho a procitas DP o ladeni 4T svodu (vetsinou bohuzel presne v brnenskem duchu "prani otcem myslenky" resp. "hovno jsme tam namerili, ale my uz to nejak odprezentujem" )
Naposledy editováno 22.09.2018 20:01:17
Beranidlo píše: RC 30 alias VFR750R vychází z efka, se spoustou změn.
...a e-R-ka (RC30, RC45, NC30 a NC35) vychazeji ze snahy hondy postavit special na vytrvalostni zavody, (jediny co tam nekde z neceho vychazi, jje ze ctyrkila vychazi ze sedmsetpadesatek..), s e-F-ky maji spolecnej akorat obsah.. jinak uplne jinej ram, uplne motor.. zejmena maji jmenovane stroje bigbangovou 360° kliku a jiny casovani, sedmsetpade ma pak polovinu hlavy z titanu( v ostre HRC verzi snad i ojnice, proto taky dnes nestoji padesat ale minimalne pet set tisic ) atd..
1 reakcí na tento příspěvek Thermo bob, neboli bipass termostatu
jinak pro debily (a brnaky) Ti rad zopakuju ze chladic oleje meli ze vsech vyrobenejch NC30 jen M-kovy verze dovazeny do evropy, cti si tu vetu porad dokola a treba ji pochopis
1 reakcí na tento příspěvek Thermo bob, neboli bipass termostatu
Při normální jízdě se mi ani ventilátor nesepne a kolikrát jsem si myslel, že nefunguje . Naopak v komplikovaném terénu, kdy půl času člověk čeká na kolegy a polovinu času se drápe do všelijakých výjezdů, to jede ventilátor snad nonstop a to i chvilku potom, co vypnu motor.
Jinak já osobně účinnost chlazení jako problém nevidím. Problém jsem viděl u vzduchem chlazené číny, která při jízdě do prudkých a táhlých horských kopců postupně ztrácela na výkonu zřejmě kvůli přehřátí.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
cestovani Kawasaki KLX 650 | Janlai | 5 | 9.8.2024 v 14:06 docent |
Výměna zadního tlumiče KLR 650 (+vi... Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 6 | 9.5.2024 v 15:19 Anti |
Zpřevodování KLR 650c Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 6 | 19.2.2024 v 21:27 KubAiS |
Montáž blastrů - plná, zaslepená ří... Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 8 | 19.2.2024 v 20:44 Slávek-TDM |
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 | Husa123 | 24 | 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein |