Nemyslím, že by měl hodně zkušeností s cendurama ale vyježděnej je, to jo..
Naposledy editováno 24.09.2018 18:10:02
JohnnyS08 píše: 69šakal> co máš na mysli pod pojmem "normální ofík". Pokud nějaký polňačky/šotoliny, tak mě osobně chybí spojka i tam. Nejhorší jsou brzdný drifty - tam je to vymáčknutí spojky podle mě nezastupitelný. Na afře jsem to zkoušel, nebyla moje a nechtěl jsem jí rozložit, tak jsem toho po pár nepodařenejch pokusech nechal. Nikdy se mi nepovedlo dosat do takovýho smyku, jak bych si představoval. Možná, že s přádným cvikem bych tomu přišel na kloub, nevím... Akcelerační smyky jsou to samý - dávkovat to jen motorem mi přijde takový moc tvrdý - asi by si na to šlo zvyknout, ale líznutí spojky funguje lépe. Ale abych jen nehaněl, na silnici podle mě DCT funguje moc hezky.
Ono je to u nás jednodušší. ATAS jsem koupil kvůli tomu, že projede tam,kde Varadero už nechtělo. Jezdíme po různých cestách s cílem ,,pouze" bezpečně projet. Na smyky a drifty bych si vzal raději lehčí motorku,třeba jako máš ty. Na otázku co smyk udělá s DCT ? Jednoduše se rozpojí spojka a zůstane zařazeno.
vilemx píše: JohnnyS08> Tohle sem vubec nepis. Tady jsi ve vlakne, kde se resi prave zejmena cesty. Nikoliv tezsi teren, kam miri (nejen) tva kritika DCT
A pritom staci domontovat elektronickou packu spojky a do programu manualniho rezimu dopsat par radku.
No máš pravdu v tom, že kdyby tam dali i spojku, byla by to suprová kombinace.
Tech> S rekluse bych to úplně nesrovnával, tam (kromě automatického vypnutí v nízkých otáčkách) zůstává možnost manuálního vypnutí kdykoliv páčkou. Jinak do terénu, jako je v tom videu, bych dobrovolně Afru vůbec netahal, tuhle zálibu projíždět s těžkýma endurama co nejtěžší terén rád přenechám jiným. Pro mě jsou stroje jako Afrika primárně o šotolinkách a tam mi spojka chybí. Nechci tenhle úhel pohledu nikomu vnucovat, píšu jen to, jak to sám cítim.
Naposledy editováno 18.09.2018 08:37:15
Vubec netvrdim, ze DCT je spatne a nema v enduru co delat, ale bez spojkove packy ma proste urcity limit.
Naposledy editováno 18.09.2018 09:40:04
1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
Kohlstein píše: assassin> Máš nějakou zkušenost s automatickou spojkou Rekluse ( https://rekluse.com/faq/ )? Připadne mi to jako vynikající řešení pro lidi, kdo s takto velkou motorkou zabloudí do terénu nebo do přeplněného města. Nezbavuje je to nutnosti řadit, nicméně se můžou pevně držet řidítek a levá ruka hned tak neochabne.
tady
máš 50 stránek o rekluse,máš do půlnoci co dělat.
Naposledy editováno 20.09.2018 12:19:32
1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM
Jinak tady máme černé na bílém ,že Honda NC je enduro
Naposledy editováno 19.09.2018 20:51:58
2 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM
Jel jsem i na Africe, myslím, že ty dvě motorky se moc srovnávat nedají každá je úplně jiná.
Pokud bych chtěl cestovat cestou necestou tak bych si z těhlech dvou vybral Afriku, pokud bych chtěl jezdit rally a dělat píčoviny tak bych si vybral KTM.
Pokud by mě šlo o spolehlivost rozhodně bych si vybral Afriku.
Včera jsem měl možnost se dvě hodiny projet na KTM 1290 Super Adventure S. Protáhnul jsem ji v lehčím terenu (pole, polňačky, lesní cesty a lesní turistické stezky), na dálnici a na okreskách. Rád bych se s Vámi podělil o dojmy a budu rád za Váš komentář, zda to chování byl jen ten testovaný kousek(měl najeto 10tisíc) nebo to dělají všechny. Ještě bych doplnil že mám 202cm a oblečený tak 118kg. Zátah motoru je pecka, táhne pořád, docela pěkně lineárně žádné záludnosti prostě super, topí jako prase kolena, stehna, zadek vše pořádně ugrilované i při cca 50-70km/h při jízdě v terené a nižších rychlostech ještě horší, spojka zabírá až na konci běhu páčky, brzdy nic extra ze začátku cca 2cm si neděje vůbec nic, pak to začíná brzdit velmi dobře, nicméně se nedá brzdit dvěma prsty protože páčky musím zmáčknout poměrně hodně a tím pádem by mě drtila prsteníček a malíček, musím tedy brzdit celou rukou pak se mě ale na páčku nevejde malíček. Na poli kde byla vysoká vrstva prachu/hlíny mě přišla méně stabilní než GSA, tlumiče bych řekl že jsou celkově tvrdší, ve vyšších rychlostech (cca 110) na hodně rozbité polňačce asi lepší než GSA protože jsem se nebál že škrtnu břichem, GSA bych ale řekl že ty nerovnosti v nižších rychlostech lépe žehlí. Na lesních stezkách do kopce/zkopce přes kameny/kmínky a kořeny OK, ale zase bych řekl že GSA je stabilnější. Jízda ve stupačkách daleko horší než GSA, špatně se vede koleny, řídítka nízko. Co se týče ovládání různých funkcí ne že by to nešlo, ale přijde mě skoro lepší zastavit než furt čumět do displeje a riskovat crash, ABS se navíc nedá nastavit za jízdy. Do cca 160 pěkně stabilní(bez kufrů v jednom, předpěti nastaveno na pilot+batuzek) při akceleraci je dobré se předklonit , od 160 začíná být lehce neklidná ve 230 to stále jde, ale nemám pocit, že by to byla rychlost ve které by se motorka cítila dobře.
2 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM
S tou neklidnosti je to hodně o rukách, jak tahas za řídítka při akceleraci
Edit :pokud bych chtěl cestovat cestou necestou tak beru verzi R nebo Afriku, ikdyz tady psali že větších nadmořských výškách nechtěla jet což je zvlášťni
Naposledy editováno 20.09.2018 12:12:34
Anti píše: Ten Enfield nemá chybu Jinak tady máme černé na bílém ,že Honda NC je enduro
Možná se Italové polepší a zavedou do statistik kategorii Crossover. Scramblery vedou pro změnu v kategorii Naked, i když jsou mnohny daleko víc enduro než ty NC, Stromy a GS.
Upravil jsem tedy tu tabulku v předešlém příspěvku, aby bylo vidět, za co se utrácí v zemi, kde je fuoristrada populární. Enduro Turismo má malá kola, Enduro Stradale má přední 19" a zbudou motorky do terénu s 21" předním kolem:
Afriky se prodá skoro stejně, jako všech ostatních v první stovce dohromady.
Tiger jsou všechny verze dohromady, malá i velká kola
Sportovních malých endur je v první stovce asi 1500
BMW F850GS se prodávala po průseru se špatně připevněnou řemenicí olejového čerpadla jenom dva týdny, a už je ve stovce (i když něco se nakumulovalo od června)
Naposledy editováno 20.09.2018 12:20:21
2 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM
To je tak když každý chce 150koní pod 210kg.
To ani neměl hard kufry. Beru kdyby prasknul jen podsedlák, ale aby takhle ulítlo uložení tlumiče ? Nic moc teda.
Naposledy editováno 20.09.2018 12:43:47
1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM
1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
foxdive píše: Mě 1190 taky topí ale jen na litka, páčku brzdy si přece můžeš nastavit, brzdím dvěma nebo jedním, ABS- za jízdy můžeš hodit mapu do režimu off tam by se to mělo samo nastavit na větší prokluz a ABS jenom předek si myslím, do terénu režim komfort ideál. Je to spíš silniční moto do terénu bude R o dost lepší
S tou neklidnosti je to hodně o rukách, jak tahas za řídítka při akceleraci
Edit :pokud bych chtěl cestovat cestou necestou tak beru verzi R nebo Afriku, ikdyz tady psali že větších nadmořských výškách nechtěla jet což je zvlášťni
1290 topila fakt strašně, páčka brzdy byla nastavená tak daleko od řidítka jak to jen šlo, ale stálo to bylo málo. Měl jsem tam režim off road na ABS se nedalo sáhnout dokud motorka nestála. Je možné že bez toho že by se to někde ukázalo se ABS nějak omezilo ... prodejce mě říkal, že ABS je bud vypnuté nebo zapnuté nic mezi ...kecal? Asi jo jenže R nepůjčují a přeci jen většinou budeš s takhle velkou a těžkou motorkou jezdit na silnici tak mě to Sko dává větší smysl.
Hodně lidí/snad všichni si stěžují na tancování motorky nad 150 km/h s kufry a nedej bože ještě s batuzkem a také často praská přední plexi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
Firecracker píše: Dovolím si sem vložit recenzi z projíždky na KTM SA1290 S
Jel jsem i na Africe, myslím, že ty dvě motorky se moc srovnávat nedají každá je úplně jiná.
Pokud bych chtěl cestovat cestou necestou tak bych si z těhlech dvou vybral Afriku, pokud bych chtěl jezdit rally a dělat píčoviny tak bych si vybral KTM.
Pokud by mě šlo o spolehlivost rozhodně bych si vybral Afriku.
Včera jsem měl možnost se dvě hodiny projet na KTM 1290 Super Adventure S. Protáhnul jsem ji v lehčím terenu (pole, polňačky, lesní cesty a lesní turistické stezky), na dálnici a na okreskách. Rád bych se s Vámi podělil o dojmy a budu rád za Váš komentář, zda to chování byl jen ten testovaný kousek(měl najeto 10tisíc) nebo to dělají všechny. Ještě bych doplnil že mám 202cm a oblečený tak 118kg. Zátah motoru je pecka, táhne pořád, docela pěkně lineárně žádné záludnosti prostě super, topí jako prase kolena, stehna, zadek vše pořádně ugrilované i při cca 50-70km/h při jízdě v terené a nižších rychlostech ještě horší, spojka zabírá až na konci běhu páčky, brzdy nic extra ze začátku cca 2cm si neděje vůbec nic, pak to začíná brzdit velmi dobře, nicméně se nedá brzdit dvěma prsty protože páčky musím zmáčknout poměrně hodně a tím pádem by mě drtila prsteníček a malíček, musím tedy brzdit celou rukou pak se mě ale na páčku nevejde malíček. Na poli kde byla vysoká vrstva prachu/hlíny mě přišla méně stabilní než GSA, tlumiče bych řekl že jsou celkově tvrdší, ve vyšších rychlostech (cca 110) na hodně rozbité polňačce asi lepší než GSA protože jsem se nebál že škrtnu břichem, GSA bych ale řekl že ty nerovnosti v nižších rychlostech lépe žehlí. Na lesních stezkách do kopce/zkopce přes kameny/kmínky a kořeny OK, ale zase bych řekl že GSA je stabilnější. Jízda ve stupačkách daleko horší než GSA, špatně se vede koleny, řídítka nízko. Co se týče ovládání různých funkcí ne že by to nešlo, ale přijde mě skoro lepší zastavit než furt čumět do displeje a riskovat crash, ABS se navíc nedá nastavit za jízdy. Do cca 160 pěkně stabilní(bez kufrů v jednom, předpěti nastaveno na pilot+batuzek) při akceleraci je dobré se předklonit , od 160 začíná být lehce neklidná ve 230 to stále jde, ale nemám pocit, že by to byla rychlost ve které by se motorka cítila dobře.
Díky za velice plodný a objektivní příspěvek! Jen bych doplnil, : Tohle téma jsem založil nikoli kvůli pomlouvání KTM, ale pro upřesnění zameření jmenovaných strojů. Ano mají společné pouze cestovatelské zaměření a v podstatě by se neměly srovnávat. Alo šlo mi o kámoše, aby NE odemne slyšel,resp.četl charaktery obou motorek. Já osobně jsem skálopevně přesvědčen že 1290 je pro vyhraněné a velmi zkušené jezdce,kteří ji dokáží využít.. PS: ne jako ty dvě okurky, co se na tom v Alpách sotva udržely (jak jsem psal). AT je univerzál a je to jen na tobě jestli jí rozdovádíš..
foxdive píše: Mě 1190 taky topí ale jen na litka, páčku brzdy si přece můžeš nastavit, brzdím dvěma nebo jedním, ABS- za jízdy můžeš hodit mapu do režimu off tam by se to mělo samo nastavit na větší prokluz a ABS jenom předek si myslím, do terénu režim komfort ideál. Je to spíš silniční moto do terénu bude R o dost lepší
S tou neklidnosti je to hodně o rukách, jak tahas za řídítka při akceleraci
Edit :pokud bych chtěl cestovat cestou necestou tak beru verzi R nebo Afriku, ikdyz tady psali že větších nadmořských výškách nechtěla jet což je zvlášťni
ATAS na La Bonnete 2700n.m .uplně v klidu, jen takovej řidší zvuk ale to maj všechny dvouvály..
Hodně lidí/snad všichni si stěžují na tancování motorky nad 150 km/h s kufry a nedej bože ještě s batuzkem a také často praská přední plexi[/quote
Praveze po osazení spolujezdcem je to klidnější, jel jsem s horním kufrem, batoh za mnou a 238 na tachometru a v pohodě, vůbec jsem z toho neměl špatný pocit, sám sem to zkoušel a přes 250 v sede už to bylo zvláštní, max tacho 268, plexi praská protože ho máme všichni ve vrchní pozici a líta se s tím občas tak rychle praská to u šroubků ale jak komu, na 1290 je to plexi ještě větší takže se není čemu divit
69šakal píše: Díky za velice plodný a objektivní příspěvek! Jen bych doplnil, : Tohle téma jsem založil nikoli kvůli pomlouvání KTM, ale pro upřesnění zameření jmenovaných strojů. Ano mají společné pouze cestovatelské zaměření a v podstatě by se neměly srovnávat. Alo šlo mi o kámoše, aby NE odemne slyšel,resp.četl charaktery obou motorek. Já osobně jsem skálopevně přesvědčen že 1290 je pro vyhraněné a velmi zkušené jezdce,kteří ji dokáží využít.. PS: ne jako ty dvě okurky, co se na tom v Alpách sotva udržely (jak jsem psal). AT je univerzál a je to jen na tobě jestli jí rozdovádíš..
Neboj to není pomlouvani jenom info a pocity uživatele, které má každý jedinec jiné
Edit :u ktm je taky jenom na tobě jestli jí rozdovádíš akorát tam už to pak je někde jinde no, pořád máš možnost volby mapy na 100PS
Naposledy editováno 20.09.2018 21:27:59
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
_zdenda_ píše: To že měl brašny nemusí nic znamenat, protože váha může být klidně dost podobná jako by jel s pevnýma kuframa. Ale ty kanystry na zadku, to bude určitě radost v terénu… Jestli jezdil často v terénu s kanystrama úplně na prdeli, tak má KTM + za kvalitní podsedlák a - za odlehčení rámu motorky
Líbí se mi, jak si tady místní KTMkaři dokáží pochválit takovej průser. Asi moc nevíš, ale brašny se chvají úplně jinak jak hard kufry, protože prostě pruží. Jo, měl na zadku dva kanystry s benzínem, ale to by jako mohla taková motorka vydržet. Ty trubičky jsou fakt extrémně slabý. Afrika by to vydržela.1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
foxdive píše: Jaký průser prosimte děláš jaký kdyby se stalo na všech spíš mě teda přijde průser že motorka nad 3tis metru nejede když už jedeš v rypani
V Evropě moc cest nad 3000 m/nm není alespoň co vím.. , Nejvyšší silnice (cesta ) ve Fr. Alpách je 2802. Tam to pořád jede! Kde teda všichni jezděj? Jel bych tam taky!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
crf 1000 2019 s ABS odvzdušnění Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | smrzak | 0 | 26.5.2024 v 18:53 smrzak |
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... | KubaLC8 | 67 | 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8 |
Výška jezdce pro KTM 1290 SAR KTM 1290 Super Adventure R | Drak-09 | 3 | 5.4.2024 v 08:11 slabak2 |
CRF1000 kódy poruchy - diagnostika Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | Mayk | 4 | 1.4.2024 v 10:30 Mayk |
Maroko - květen 2024 Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | tomas_brno | 20 | 30.1.2024 v 19:36 tomas_brno |