Už dva roky mám problémy se zády a ještě pár dalších věcí, už sem prakticky přestal jezdit (aktuální sezóna 110 km) a tak po dlouhé době už začínám uvažovat o něčem "pohodlnějším" momentálně mám kawasaki zx9r 2000 a jako jediná lepší možnost mi připadá nějaký naháč, (líbí se mi z1000 2007+) problém je ale v tom, že si nejsem úplně jistý zda je ten rozdíl v pohodlnosti nějak razantní a nebo jestli to sotva poznám, než bych to kupoval určitě bych si na to někde aspoň sedl, já jen jestli má vůbec cenu nad tím uvažovat
Předem díky za rady, na naháči sem ještě neseděl tak si opravdu nejsem jistý, ale logicky by řídítka měla udělat docela velký rozdíl
Dělal jsem to nedávno na Fireblade a spokojenost. Sedíš vzpřímeně jak pán, nohy nejsou vpředu a nenutí tě, aby jsi se hrbil, zalehnout lze. Mašina je lehoučká, krátká a s tuhým rámem, takže mrštná a díky vzpřímenější poloze máš pocit větší jistoty, všechno je najednou daleko víc pod kontrolou.
3 reakcí na tento příspěvek Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007
Ale i tak díky za nějaký info o posezu a ovládání
Ještě víc mě láká tuono 1000r ale já nikdy Itala ani 2V neměl tak nvm nvm :D
Naposledy editováno 08.09.2018 09:56:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007
1 reakcí na tento příspěvek Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007
Naposledy editováno 08.09.2018 12:09:33
Jinak mozna mimo misu, ale za me, zkus si litrovýho Fazera - klasiku FZSko, ne FZ1ku - hodne pohodlnej a výkonnej bike, super brzdy, spotreba a jednoduchá udržba...:)
Všechny tři biky jsem měl, nejpohodlnější byl Fazer, pak Tuono a poslední Zed - ale to je jen můj názor, ostatní nemusí souhlasit
přijde, že oproti zx9r by to muselo být znát a i mě napadlo tam popripade dát malinko vyšší řídítka, jinak mě ještě napadlo, je někde možnost si půjčit takhle starou motorku jakože to druhé tuono? Vím že nové motorky se půjčují běžné, třeba rok 2007 to Teda nevím :D
1 reakcí na tento příspěvek Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007
To dvojkový Tuono mi příjde, že jsou nohy víc vzadu, celkově ztvrdlo, ale to by šlo teoreticky vyřešit přepákováním...Sebral bych peníze, zajel si k nějakýmu ověřenýmu prodejci, vybral si dvě motorky který se ti fakt libí a projel je, která sedne víc, tak bych vzal..
Jen tak mimo misu, říkáš že máš problémy se zádama, nepíšeš co konkrétně nebo jak moc je to vážný, ale aby tady na těch motorkách netrpěl uplně stejně - ono posez může být na oko jinak, ale jak bude ta mašina moc tvrdá, tak abys nedostával kapky tak jako tak...ale čistě jen teoretická otázka, rozhodně tě nechci odhánět od původní myšlenky peace
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007
RAMIR píše: Beranidlo> ještě nad tím budu přemýšlet, ale radši bych měl dvě různé motorky a pak bych si vybíral podle situace na čem pojedu :D
Když budeš mít dvě na stejnou věc, svižnou jízdu pro radost, tak nakonec budeš používat stejně jenom jednu, na které se ti líp pojede. Byl by rozdíl mít jednu na tohle a druhou třeba nějaký parník na dálkové jízdy. Já jsem svoje dilema vyřešil zvednutím řidítek, jinak bych se na svou vytouženou mohl akorát tak dívat, protože po dvou hodinách jízdy tlamou napřed jsem si týden srovnával krční obratle.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007
RAMIR píše: honzaVTR> no ve spodní části mám zničenou plotnu a na hrudní páteří mám strašně velké svalové disbalance až mi to zkroutilo záda takže nic moc :D jet někam daleko už vůbec neplánuju, takže se jen tak občas povozim :D nárazy od zadního kola mi na motorce až tak moc nevadí, spíše jak sem prostě dlouho v té poloze, ale třeba na kole v terénu jet nemůžu tam mi ty rány opravdu vadí
Zkus zavolat na čísla z této stranky, např. Louny máš docela blízko. Nejde o masáž, ale o manipulaci. Sice to stojí pár kaček, ale jsou schopní tě dát do kupy. Neradil bych, kdybych si tím neprošel. Kontakt na svoji napravitelku ti dávat nebudu, měl bys to přes celou republiku.
http://www.dornova-m...erapeute.htm#ustecky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007
Naposledy editováno 09.09.2018 19:10:22
Byt tebou, vyhlidnul si fakt bike co se ti libi, sbalil prachy a domluvim se s prodejcem jestli bude ochotny ti ji pujcit na nejakou vzdalenost a uvidis - bude bolest, nebude bolest..Mozna mekci sedlo treba a jine prepakovani by pomohlo u konkretni motorky, ale to uz je dost teorie, kluci treba reknou vic
1 reakcí na tento příspěvek Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007
Objednal sedlo gelove, přepákování - stupačky nastavitelný a to hlavní je set naked od Spieglera,LSL,ABM .
Ten set obsahuje- vrchní brýle s držáky říditek v jednom vylisku,řídítka, brzdove hadice apod.Set je homologován.A TO NEJDŮLEŽITĚJŠÍ vše je vypočítane, aby kapota zůstala bez poškození.Takže hledej...Nové 12000,- jety brýle 3-4tis lze to i vyrobit...
1 reakcí na tento příspěvek Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007
Edit : je tam i typ přímo na můj rok jen by mě zajímalo jestli by to opravdu pasovalo do kapot jak to není český moc se v to nevyznám :D
Naposledy editováno 10.09.2018 07:12:21
Úprava horních brejlí spočívá v navrtání dvou otvorů průměr 8mm pro tzv. klemy (název beru z dirtbike shopu). Otvory lze snadno zamaskovat přelepením, na pevnost dílu to nemá vliv.
Klemy pro začátek např. tyto (sohoo.cz):
Řidítka lze opět z dirtshopu. Když budou pasovat, tak finální verze může být něco lepšího. Na aliexpressu jsou za 20 dolarů. Do řidítek navrtáš dva otvory pro aretaci krabiček přepínačů.
Lanko spojky bude v levém rejdu hodně našponované, prodává se delší sada na dodělání, asi za 500Kč
Koupíš čtyři nerez banja, dva metry opletené pancéřové hadice a šroub pro dvě banja do brzdové pumpy. Délky vyrobíš sám na míru. Cena 1500Kč, vedou to MX obchody.
Originál zrcátka by měly jít posunout na kapotě dopředu, v místě uchycení je potřeba vyztužit. MRA plexi je za dva tisíce, musí se seříznout.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výměna oleje po roce Kawasaki Z 1000 | Boban37 | 30 | 29.1.2024 v 11:22 puffybodie |
Pozor neferovy prodejce Kawasaki Z 1000 | VladiZ | 14 | 1.12.2023 v 09:40 neznamyScooterD |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
neutrál Kawasaki Z 1000 | marfajz | 14 | 23.4.2023 v 21:40 JobboSK |
Neválí se někomu doma guma k blinkr... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... | enusim2 | 11 | 22.4.2023 v 21:04 Lech |