1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jeste ze jsem zadluzenej a mam sluzebniho naftaka...:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Stev píše: SPIJKER> potřebuješ e46 compact 325 do kterýho ještě narveš aftermarket samosvor. A k tomu nějakej rodinnej povoz :)
Když ty vole to je hnusný..
Ale možná jo Člověk by mohl mít cytráka na teh hydrodynamických měchách..
Ale víš co já si pořídil 2 veterány dvojkolí teď a tak mám vlastně na léto asi vystaráno Teď jsem vlastně dlouho žádnou motorku na silnici neměl protože Kawasaki se furt spravuje No a na zimu ještě stále mám pětku do toho servisu teda něco dám nebo něco udělám a zimu si s tím užiji a na jaře se uvidí Když už teď mám zase motorky na silnici tak možná budu moct mít něco normálního na čtyřech kolech Případně ještě jednou na rok uživit pětku nevím jak to píše Assassin já vlastně asi opravdu nevím co bych tak nevadí aspoň člověk když tráví čas na inzerátech se může utěšovat tím že to má nějaký smysl že něco jako opravdu hledá
assassin píše: Asi ne kazda pětka ... 8valec manual jo, ale ani ted uz jsem nenasel slušnou. Je to proste stary auto a tim padem obtížné použitelné jako každodenní pracant. Po svezeni jsem zjistil, ze to neni co hledam. V8 ma pro me smysl uz jen v aute pro zabavu. (Stev i Londoner mi to rikali, ale musel jsem si na to prijit sam :) )
Jinak ma urcite smysl i v autech ala sedma, Ale to (zatim) neni pro me.
Spijker hleda neco co proste neexistuje...
Gratuluji k procitnuti, to te vyslo sakra levne kdyz ti stacilo svezeni se
Jo jo V8 v lehkym sportaku, ci se tvari jak GT z 60tejch.....ja jsem vic a vic presvedcenej ze zadna jina varianta ani neexistuje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SPIJKER píše: Když ty vole to je hnusný..
jo je, ale taky silný, rychlý, sportovní a levný, takže když vymeteš škarpu nebude to žádná velká tragédie. Lepší než hledat u elegantního sedanu něco co tam není a topit do toho majlant :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Asi ne kazda pětka ... 8valec manual jo, ale ani ted uz jsem nenasel slušnou. Je to proste stary auto a tim padem obtížné použitelné jako každodenní pracant. Po svezeni jsem zjistil, ze to neni co hledam. V8 ma pro me smysl uz jen v aute pro zabavu. (Stev i Londoner mi to rikali, ale musel jsem si na to prijit sam :) )
Jinak ma urcite smysl i v autech ala sedma, Ale to (zatim) neni pro me.
Spijker hleda neco co proste neexistuje...
Slusnou obcas najdes, i kdyz otazka je co je pro koho slusna. Ale i ted uz to startuje na cene cca 200+ a spis vic. A prevazne uz budou lepsi kousky za hranicema.
I ja musim uznat ze V8 po 2 mesicich presouvam z daily na auto pro zabavu. Ne ze by se to nedalo utahnout, ale je mi toho auta proste lito a je ho skoda
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Denní provoz je to pravé ořechové.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrXX píše: v8 musí jezdit, čím častěji tím lépe :) ten motor je poměrně komplikovaný a moje zkušenost je že delší stání mu nedělá dobře.
Denní provoz je to pravé ořechové.
... 2km tam a 2km zpet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
dark-demon píše: Slusnou obcas najdes, i kdyz otazka je co je pro koho slusna. Ale i ted uz to startuje na cene cca 200+ a spis vic. A prevazne uz budou lepsi kousky za hranicema.
I ja musim uznat ze V8 po 2 mesicich presouvam z daily na auto pro zabavu. Ne ze by se to nedalo utahnout, ale je mi toho auta proste lito a je ho skoda
Byl jsem se podivat i na jednu za 300, v motoru bylo pres 100, v celým aute cca 200 za poslednich par let. Ale sem tam puchejrek na kastli, repas svetel a přesto malinko mlzily, gumy kolem oken uz nebyly jako nove - tzn sem tam zpuchrele. Atd atd - jo nejspis to byla jedna z tech lepších u nas(msport edice, bylo docela malo kusu a ma prvky jako mko, treba podvozek)
Nema to vychytávky ani spolehlivost dnešního auta. Moderni silnej diesel bude pro reálnou prepravu podobne rychlej - a ani bych si nepripadal, ze udrzuju nejakej skvost, jako u nějakého toho sportaku.
Stev píše: jo je, ale taky silný, rychlý, sportovní a levný, takže když vymeteš škarpu nebude to žádná velká tragédie. Lepší než hledat u elegantního sedanu něco co tam není a topit do toho majlant :)
no ja s tim vetsinou jezdim jen z A do B...takze to pouzivam predevsim k tomu na co to bylo..no ale samozrejme... obcas se nekde objevis na horach a lezi snih..nebo voda..a pak by si clovek hral rad...na to mam prece zadek..jinak muzu mit oktavku nebo mondeo...
..ale druhy auto zase jeste... kampak bych ho dal...
..zatim budu asi fakt proste drzet hubu a krok a dam svoji petku oservisovat a nazdar..ona bude mit v lete zase o dalasi pade vic..a uvidime podle situace..ten plyn stejnak potrebuju..a ty tlumice a pera taky..no a zase kdyz chci aby byla i trochu hezka..tak i tu plecharinu
Naposledy editováno 05.09.2018 14:56:07
assassin píše: Byl jsem se podivat i na jednu za 300, v motoru bylo pres 100, v celým aute cca 200 za poslednich par let. Ale sem tam puchejrek na kastli, repas svetel a přesto malinko mlzily, gumy kolem oken uz nebyly jako nove - tzn sem tam zpuchrele. Atd atd - jo nejspis to byla jedna z tech lepších u nas(msport edice, bylo docela malo kusu a ma prvky jako mko, treba podvozek)
Nema to vychytávky ani spolehlivost dnešního auta. Moderni silnej diesel bude pro reálnou prepravu podobne rychlej - a ani bych si nepripadal, ze udrzuju nejakej skvost, jako u nějakého toho sportaku.
No za 300 uz je randal teda, to uz bych cekal auto ktery je hotovson i kdyz ja za tu svoji dal 240 a lakovat a resit par drobnosti musim taky.
Jinak brzdy a podvozek (pokud to byl mpaket) je myslim stejnej jako ma m5
Repase svetel asi nebyla udelana tak jak mela, kdyz se to mlzilo. Mam prestaveny svetla na bixenon a nemlzi se nic
To ze to nema dnesni techniku beru spis jako + a to proto ze i kdyz uz je tam elektriky po kokot, tak motor jako takovej je porad pomerne jednouchej
Jasny jenze sportak to neni a nebude, takze nejaky coupe bude asi pri jizde zabavnejsi. No i tak kdyz se pokusis dostat to auto na limit, tak zjistis ze dokaze opravdu dost
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 05.09.2018 21:34:56
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
xm-milan píše: MedWed> C6 opravdu utrhneš jen když vypneš elektroniku a ta se opět zapne v 50km a víc se s tebou nebaví a nejde nijak vypnout vše zajištuje blbá elektronika.Super limuzina pokud se staráš krváciš za díly a servis který ho se každý bojí a v autorizáku nevědí ,která bije.Mám 2kousky 2,2 a2,7 druhá žere jak prase výkonově rozdíl nic moc .Naložíš hrábne a pak už jen omezovače.Když ji miluješ není co řešit.C6+vlek+enduro+900 Ukrajina vylezeš z křesla a je to jak má být.
nestras.. me prijde ta 2.2 nedustojna toho auta.. i kdyz jsem uz slysel podobny poplasny zpravy ze to jede skoro stejne jako 2.7... ale zatr velkej citrák preci musi mit sestivalec a automat... dyt ten 2.2 ma naprosto nevkusnej zvuk prece...ale zase ho asi budou kdekdo znat ze...? A co ten 3.0 ..a jak ten 2.7 krom ze zere..a co znamena zere?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ps.2,7 načipovaná by šla líp,ale neunese to automat je poddimenzovaný a i tak když neměníš olej tak je životnost cca 250000 a víme jak v automatech lidi olej často mění,že.
Naposledy editováno 06.09.2018 13:26:08
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Stev píše: SPIJKER> potřebuješ e46 compact 325 do kterýho ještě narveš aftermarket samosvor. A k tomu nějakej rodinnej povoz :)
325 compact má samosvor ,ale divnej.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
nemako píše: 325 compact má samosvor ,ale divnej.
Piču šišky, to už jsme řešili. Je to ta elektronická simulace špéry, že to přes ABS přibrzďuje rychlejc se protáčející kolo.
xm-milan píše: SPIJKER>vál zvuk nic moc.ale ve vniřku ho neslyšíš. 2,2/7l/100km 2,7/12/100km poří stejném zp. ježděni.Pří nájezdu 15000/měsíc to je znát a pohodlí vyjde na stejno.A když jí hodně nakládáš tak 9 druhá 15,5 ale to se týká města a plyn-*brzda.3,0D je úsporný bere jak 2,2, ale motor se poněkud navydařil-poruchovost-neustále tě posílá palubní počítač do servisu.Vykon by byl supe nebýt to předokolka,bud zadek nebo 4x4.Jinak ta 2,2 má 199k na brzdě.,do 2500ot je to vlažný a pak kopanec teprv řádně zatahuje.
Ps.2,7 načipovaná by šla líp,ale neunese to automat je poddimenzovaný a i tak když neměníš olej tak je životnost cca 250000 a víme jak v automatech lidi olej často mění,že.
Fuck... Sounds Like and Nightmare
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Londoner píše: xm-milan> 15000/mesic najezd? Co delas prosim te?
asi preklep, vim ze kolega v osobaku najede 100 tkm . rocne a uz to me prislo moc...v prumeru kazdej den se mrcasit 200 km v aute je pakarna...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Piču šišky, to už jsme řešili. Je to ta elektronická simulace špéry, že to přes ABS přibrzďuje rychlejc se protáčející kolo.
asi jo,ale říkaj tomu samosvor a má to jen 3252 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
kokonhead píše: asi preklep, vim ze kolega v osobaku najede 100 tkm . rocne a uz to me prislo moc...v prumeru kazdej den se mrcasit 200 km v aute je pakarna...
dvě stě dennně je 73k. i to je hodně,ale tomu už se dá věřit.