Podla partsdepot je rozmer ložisiek 30x52x16....Pozeral som teda na nejaké moto obchody a vcelku ma prekvapila cena 50-60€ za sadu... Vybehol som teda do bežného obchodu s ložiskami a tam mi povedali že rozmer 30x52x16 nikto nevyrába a jediná varianta je 30x55x17...Myslíte si že sa bude jednať rozmerovo o rovnaké ložiská ? Alebo sa schválne robia ATYP rozmery aby človek musel kupiť 10x predražené ložisko ?
Vopred diky.
1 reakcí na tento příspěvek DR-Z 400sm ložisko krku
https://www.ebay.de/...6:g:iVMAAOSwmfhX7MfL
1 reakcí na tento příspěvek DR-Z 400sm ložisko krku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DR-Z 400sm ložisko krku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DR-Z 400sm ložisko krku
Tak ti takto odpoviem ... vyser sa ty na také obchody , kde nevedia , že ložisko v tom rozmere má v prevedení guličkové číslo 51206 a v prevedení valčekové číslo 81206 .
Príklady (nájdeš na nete milión iných firiem) : guličkové 51206 a valčekové 81206
Stačí ?
Naposledy editováno 06.08.2018 14:26:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DR-Z 400sm ložisko krku
Zvlášť pokud se hodlá jezdit v těžkém terénu.
Protože nahoře tohle těsnění netěsní až tak úplně dokonale, stává se, že vrchem do uložení nateče sajrajt, který, je-li dole smíchaný s mazivem, tak dokonaleji utěsní odtok a spodní ložisko vyrezne...teda pokud nemá tento motocykl olejovou nádrž jako Honda - tam je teplo a případná vlhkost vyschne...
1 reakcí na tento příspěvek DR-Z 400sm ložisko krku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DR-Z 400sm ložisko krku
Tača píše: Zdenda: co prosím? A co bordel který lítá do ložiska zespodu, nebo prach?
To, co sem napsal, je ověřený fakt.
Nicméně nikomu nenařizuju, aby tam to těsnění nedal, jen přispívám malinkým dílem nejenom mých zkušeností.
Spodní těsnění dokonale zachytí všecko, co se tam shora dostane...a spodní ložisko se zničí.
Když tam těsnění není, bordel pokračuje dál - teorie žebřiňáku .
To, co by se tam dostalo zespod je úplný prd...například ložiska krku na soutěžní Jawě nejsou krytá vůbec (shora jen plechová krytka přes krk rámu) - a třeba horní ložisko je normální kuličkové a spodní dvouřadové s kosoúhlým stykem...takže se nemusí nic náročně seřizovat a funguje to...
Právě na Hondě CR ta těsnění byla a to spodní sem vyhodil na základě doporučení svého "dvorního" mechanika.
Kamoš měl též Hondu, půllitra a temu řídítka nešla dobře - spodní ložisko bylo vyrezlé...
Tak sme těsnění po opravě uložení vyhodili a od té doby byl pokoj.
Největším nebezpečím je možnost vniknutí a nevytečení vody.
Pokud teda není v rámu olej (jako u Hondy XR, třeba). Tam to teplem uschne.
Zdenalbenal píše: To, co sem napsal, je ověřený fakt.
Nicméně nikomu nenařizuju, aby tam to těsnění nedal, jen přispívám malinkým dílem nejenom mých zkušeností.
Spodní těsnění dokonale zachytí všecko, co se tam shora dostane...a spodní ložisko se zničí.
Když tam těsnění není, bordel pokračuje dál - teorie žebřiňáku .
To, co by se tam dostalo zespod je úplný prd...například ložiska krku na soutěžní Jawě nejsou krytá vůbec (shora jen plechová krytka přes krk rámu) - a třeba horní ložisko je normální kuličkové a spodní dvouřadové s kosoúhlým stykem...takže se nemusí nic náročně seřizovat a funguje to...
Právě na Hondě CR ta těsnění byla a to spodní sem vyhodil na základě doporučení svého "dvorního" mechanika.
Kamoš měl též Hondu, půllitra a temu řídítka nešla dobře - spodní ložisko bylo vyrezlé...
Tak sme těsnění po opravě uložení vyhodili a od té doby byl pokoj.
Největším nebezpečím je možnost vniknutí a nevytečení vody.
Pokud teda není v rámu olej (jako u Hondy XR, třeba). Tam to teplem uschne.
Na soutezni motorce tu kratsi zivotnost prekousnes. Na civilni ne. Navic je rec o sm. Tam asi moc blata a tak nebude co?
Kazdej ma svuj pohled na vec, ale prvne to chce kouknout komu ho cpes
Hlavně to pořádně nababli vazelínů...
Co se týče mého příspěvku a některých reakcí - nikomu nevnucuju to, co není pořádně vyzkoušené.
Motorka se nemusí topit ve sračkách, stačí ju párkrát pořádně umýt a je to (řešili sme ložiska v krku u motorky, kerá nemá olej v rámu).
Ať si tam namontuje každý, co chce, mě je to uhlák kovový (=putna), ale ať potom nebečí, že mu cukajů lenkry .
Jo a na tý Jáwě - ta má za sebů tři sezóny mistráků (to sme byli eště Československo), jednu 6D v Považské a ložiska v krku (a nejenom tam) sů furt v cajku...opravdu mizerná životnost .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prosba o porovnání DR-Z400SM, Beta ... Suzuki DR-Z400 SM, Yamaha XT 660 X, Beta M4 | MotoJaryn | 27 | 13.9.2023 v 10:04 Bludevil |
Výpustný šroub protíká Suzuki DR-Z400 SM | gros11 | 13 | 10.7.2023 v 14:26 Jenik789 |
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... | Perkz | 2 | 24.10.2022 v 14:02 Eddie83 |
Suzuki drz 400 sm výfuk Suzuki DR-Z400 SM | Stepan23 | 10 | 11.7.2022 v 20:41 Karel33 |
Problém s volnobehem Suzuki DR-Z400 SM | Stepan23 | 1 | 1.7.2022 v 10:02 Pedl |