Poradite co a proč?
Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor vs Stříkačka
dave-lister píše: assassin> To není pláč, ale tak jsem se o tom učil ve škole a lze se o tom dočíst v odborné literatuře.
Ty TOP motorky z konce devadesátých let měli vstřikování hlavně z důvodu aby si výrobce odzkoušel v praxi výrobu, poruchovost atd. Později když už emise přitvrdili museli nasadit vstřikování do všech motorek. Ale samozřejmě třeba Blackbird se vstřikováním má čistší emise a menší spotřebu než karbecová verze. Beze změny to pak přežilo nástup Euro 1 nebo 2.
Jen tak mimochodem, nejstarší auto o kterém vím že mělo vstřikování je starý Mercedes Gullwing z padesátých let. Ale tam bylo čistě mechanicky regulované vstřikování K-Jetronic. (tak nějak se zařízení od Bosche jmenovalo)
Nebylo by lepsi testovat nove technologie na levny, bezny motorce nez si posrat reputaci top modelu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor vs Stříkačka
kerut píše: Kratzmar1> Hele jo, ale to je v meritku provozovani spalovacich motoru fakt jehla v kupce sena (viz ty maly elektrocentraly, jen tohle v trosku vetsim), resp. porovnej vykon kterej po ty dalnici za den projede s tema 0,5MW, vime
O tom přesně píšu, a teď když si rozumíme, mě napiš jak chceš celou tu dálnici dostat na elektřinu, když je problém řešit operativně i pár kW?1 reakcí na tento příspěvek Karburátor vs Stříkačka
DRN. píše: Nebylo by lepsi testovat nove technologie na levny, bezny motorce nez si posrat reputaci top modelu?
To těžko, TOP model znamená, že má high tech. Pokud bys tam nedal to nejmodernější, co lze. Tak už by to nebyl TOP model ale propadák.A zas tak nová technologie to v tu dobu nebyla,protože v době, kdy vsřikování začalo u mašin, tak už dávno fungovalo u automobilů, takže to bylo dostatečně odzkoušené .....
Naposledy editováno 27.07.2018 19:05:51
Aby byl nejvyšší výkon musí být směs lehce bohatá, to znamená že se spálí veškerý kyslík a část paliva odejde do výfuku. Ale pro správnou funkci katalyzátoru je potřeba směšovací poměr 1:14.7(lambda 1) kdy se spálí veškeré palivo a kyslík......ale v praxi se to drží spíš lehce chudé aby zbyl kyslík pro správnou funkci katalyzátoru.
2 reakcí na tento příspěvek Karburátor vs Stříkačka
KubaLC8 píše: Pokud silnice tak stříkačka
Rozhodne nesuhlasim , nic lepsie v terene neni ako vstrekovanie.Mam WR , ide to stale na 100% ci zima ci leto a s takou mapou aku prave potrebujem
podla charakteru trate a s vyrazne lepsou spotrebou. Vstrekovenie sa zaviedlo aj u 2taktov a prave preto sa k 2 taktom
chcem vratit. Ziadbe nastavovanie karburatora podla teploty,nadmorskej vysky a podobne..zamiesa si to motorka sama.
Este dodam, ze u takej 450 je uprava mapou fantasticka vec. Mozes ju mat jemnu a mozes ju mat kladivo ze to ledva ustoji
top jazdec. S karburatorom neurobis nic.
Naposledy editováno 27.07.2018 22:49:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor vs Stříkačka
Redguy píše: Borci, co rikate na tyhle svicky? Menil jsem jehly a trysky (za original velikost) a zda se mi, ze to nejak malo zere, tak bych nerad, aby to bylo moc chudy. Diky
Podle mě by svíčky byly dobré, až výborné před tím i potom.
....Ale já jsem znám jako odmitac diagnostiky POUZE podle svíček. Podle mě se na svíčkách projevuje příliš mnoho vlivů aby mohly sloužit k dalkovemu a přitom serióznímu posouzení pokusu přímo nezúčastněných expertů.
Podle mě je svíčka spotrebak, nikdy nemontují použitou svíčku zpátky.
A to platí i o diagnostice podle spotřeby. Co komu brání přidělat si na šikovně vybrané místo termistor a ten měřit, když už tedy mám zen pocit... .
Nejpitomejsi bylo, že ta rozborka nebyla vůbec nutná, jenom myšlenka, asi mi těžkne plovák, na sluníčku to vyschne a pak to zapalovačem zkusím zatavit... .
Nejpitomejsi bylo, že ta rozborka nebyla vůbec nutná, jenom myšlenka, asi mi těžkne plovák, na sluníčku to vyschne a pak to zapalovačem zkusím zatavit... .
Julip píše: Podle mě by svíčky byly dobré, až výborné před tím i potom.
....Ale já jsem znám jako odmitac diagnostiky POUZE podle svíček. Podle mě se na svíčkách projevuje příliš mnoho vlivů aby mohly sloužit k dalkovemu a přitom serióznímu posouzení pokusu přímo nezúčastněných expertů.
Podle mě je svíčka spotrebak, nikdy nemontují použitou svíčku zpátky.
A to platí i o diagnostice podle spotřeby. Co komu brání přidělat si na šikovně vybrané místo termistor a ten měřit, když už tedy mám zen pocit... .
To neni predtim a potom, ale stejny svicky foceny z druhy strany, byly novy, je na nich asi 1.000 km. Ta leva by IMHO mohla byt trochu bohatsi, zkusim postelovat volnobeznou smes a kdyz to nepomuze, tak pro jistotu zvednu jehlu, prece jen je to vzduchac a je vedro jak kurva.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor vs Stříkačka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor vs Stříkačka
Naposledy editováno 21.09.2018 10:45:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor vs Stříkačka
Redguy píše: Borci, co rikate na tyhle svicky? Menil jsem jehly a trysky (za original velikost) a zda se mi, ze to nejak malo zere, tak bych nerad, aby to bylo moc chudy. Diky
Podle mě si to trefil, jsi lehce na hranici chudoby, není to cihla, ale úplně vybělený taky ne. A jeden válec ti podle mě trosku maže do spalováku. Ale je to odjad od boku. Možná bych ji maličko smesi přidal, než to nechat příliš hřát...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor vs Stříkačka
Zkusim asi obohatit volnobeznej mix a pokud to furt nebude ono, tak zvednout jehlu, ale je mi to divny, protoze velikosti jehly, trysek, vseho jsou original a jehla je na prostredni pozici podle manualu.
Volnoběh je jedna věc, která pro kondici motoru není až tak podstatná, jakkoli se na ní lidi hodně zaměřují. Podstatný je, aby to nebylo chudý když je to v zapřahu.
Zvednu teda jehly a uvidime.
Podle manualu by to melo zrat kolem 6,3. Sice jezdim pomalu a plynule, ale 5 je i tak malo. Nejak destrukcni to asi neni, kolena nejsou rozhaveny, ani se nijak nezabarvujou, ale bohatsi smes tomu neublizi.
Diky za rady a nazory
Naposledy editováno 03.08.2018 12:27:20
1 reakcí na tento příspěvek Karburátor vs Stříkačka
mvmoto píše: Gufera na ventilech byli jen u malejch guzzi a u velkejch to začli dávat až kolem roku 2007.... Některý Grisa 1100 to mají, některý ne atp. To že jsi to vyměnil může být příčina. Trysky by se teda měli časem smršťovat a zanášet, tudíž zmenšovat, ale jehla a komínek se určitě dost zvětšují, takže výměnou za nové to mohlo dost ochudit.
To jo, zaklad zmeny je urcite nova jehla a kominek, ale velikost i pozice jehly jsou original podle manualu, takze jsem mel za to, ze to bude nastaveny jako z fabriky.