kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Tak hoši, po prodeji Speed Tripla jsem si řekl, že po všech těch básničkách tady i jinde a od Libora potřebuju Ducati. Dokonce i Špája si koupil Dicati.
Pravda je, že Monster 1200 se mi prostě celkem líbí, je to soudobá motorka, asi to bude fungovat, pojede to. Co ale vlastně hlavně chci je neco jiného, než jsem měl doposud. Změnu.
Takže jsme se vydal zkoumat trh - ten už byl teda prozkoumanej, takže jsem se vydal do Rossomota. Super salón, nahoře mají pěkný raritky, pěkně se mě ujali, cítil jsem se tam jako zákazník. Po krátké domluvě mi připravili referenční 1200S ke zkušební jízdě, mimochodem tato konkrétní motorka je tam tuším za 359tis k prodeji, říkám si to je stravitelná cena, když se mi to bude líbit, asi se dohodneme.
Takže moto ready, vyrazím na okruh kolem MB, Bělá, nějaká zatáčky, okresky i rychlý přesun. Motorka se chová příkladně, krásně ovladatelné, motoricky dobrý, lepší než triple, dole trochu ucukané, ale co, říkám si - velkej dvouválec, ono to asi udělat jinak nejde. Ale nic, co by obtěžovalo, quickshifter funguje dobře, i když se mi zdá, že při řazení nahoru by mohl být rychlejší, taky mi pata pravé nohy naráží do výfuku nebo zadní stupačky, nevím, ale jsem nadšenej, neřeším, každá motorka má něco. Ale jinak supr, Vohlinsy tvrdší, než jsem čekal (ale jak to bylo nastavené nevím), ale stabilní a to i při vyšší rychlosti. Z módu Touring přepínám na Sport, nic zásadního se neděje, pouze při razantním přidání se trochu odlepuje přední kolo. Ale fakt slušná motorka, vracím se zpátky, řešíme detaily, Odjíždím s tím, že se podívají ještě na záruku, nějaké doplňky a pošle mi emailem nabídku.
Normálně by asi bylo vyřešeno, přece jsem chtěl Ducati a všecho je zelený. No ale když už jsem v Boleslavi, zajedu do KTM, třeba mi půjčí Superduka. Od něj mám fakt malý očekávání, je to hnusný, vypadá to velký, motor to bude zemědělskej stroj. S tím vším počítám, takže moc nečekám. Dorazím do KTM, kafe jsem nedostal, zato jsem dostal obsáhlý výklad o technice SD1290R, doplňcích, ceně, blababla. Kecy prodejců.
V každém případě měli předváděcího SD a byl volný. Takže jedem. Čekám, že mi píst zmasakruje koule - aha, nic se neděje. Vibrace jsou, ale tak na stejno s Ducati. Projíždím městem, záměrně na vyšší kvalt, motor ve spodku vůbec neprotestuje jako u Ducati, prostě jen zabere a jede. Dorazím na konec obce, začíná okreska s pár zatáčkama, motor ohřátej, mód Touring. Podřazuju za 2 (quickshifter tento kus nemá), plynuju, řidítka se vrtí, řadím 3, plynuju, řidítka se furt vrtí, brzdím, zatáčka, klopim. Na první dobrou, žádný zvykání si, úplně automaticky jede kam tam kam čumím, podvozek krásně stabilní, komfortnější než Ducati.
Vůbec to nechápu, Jak je to možný ? Vždyť to měla bejt neurvalá bestie, co tě shodí po pár metrech, protože to neumíš. Osvojuju si reakce na plyn i ostré brzdy, po chvilce tápání měním mód na Sport. Vyjíždím na 2, bez bázně plnej, šup kolo do vzduchu ale jen chvíli než zasáhne ruka elektronky, za 3, totéž, za 4, zase se řidítka kvedlají. Chechtám se jak debil a znovu řeším, jak je to možný. Pak zkusím kousek jet nějak uvolněně, úplná pohoda. Zkusím i vyšší rychlost, tam je znát, že Ducati je trošku stabilnější. Nic, co by mě vadilo, ale rozdíl tam je. Trasu projedu ještě 2x, protože můžu a protože je to prostě dobrý.
Vracím se do KTM a říkám si - kde kurva soudruzi z Ducati udělali chybu ? Proč ten Monster nejede ? Proč má ucukanej motor ? A proč nebrzdí ? Vždyť to jde udělat mnohem lépe. Evidentně.
Takže hoši, sorry jako. SD je hnusnej, souhlasím. ALE je to neskutečně potentní bike, komfortní, funkční a prostě lepší jak Monster. Tečka. Rozhodnuto ještě nemám, ale kostky jsou vrženy.
Ještě detaily k zapůjčení:
Ducati - záloha 40tis, cena za zapůjčení motorky 1000 Kč, v případě nákupu odečtou z prodejní ceny. OK, to je taková klasika, sice litr za půjčení moto na hodinu není úplně málo, ale zase by se tam lidi chodili jen vozit. Takže OK, stejně nemám nikoho známého, kdo by mi to půjčil. Jo a ještě mi říká, moto není havarijně pojištěné, takže když to zahodím, koupím si to. No, dobře no.
KTM - žádná záloha, pouze 2 doklady, tady to podepiš, takhle se přepínají módy, za 200 dotankuj a jeď do prdele. Zkus se vrátit tak do hodiny, max do dvou.
Naposledy editováno 20.07.2018 17:25:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jinak snad si nebudeš kupovat moto podle ostatních,ale podle sebe,ne??
Naposledy editováno 20.07.2018 18:03:44
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
drippera píše: Attim chápu a souhlasím. Jinak, koupil jsem jakousi hajtru rezavou, za pár švestek. Má a nebo bude to mít ňákou hodnotu? Někdy? Třeba?
Ty LUDRO Moravská! neříkej že ti to říká pane? něco takovýho jsem vždycky chtěl
Jestli jo, vítej do klubu "old crow owners" ...
Co je to? Atlas napadenej kutilem domácím?
Naposledy editováno 20.07.2018 22:09:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: Libore, furt to de nak dolu. Doporucuju neco jako jawa parez. Z toho budes uplne unesenej. Motor na picu, podvozek na picu, brzdy na picu, jizda na picu. Ale je to stary!
Ty víš piču!... NORTON je tam, kde to vše začalo... myslím závody, rámy, rychlost... Ale co bych tobě podobnejm vysvětloval... Víte hovno. Řešte si svý QS up/dowl, zatáčecí TC a jiný píčovony
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Myslím že závodní verze Manxu měla kolem 80HP, točilo to asi 8trpm a lítalo přes 250 km/h(to bylo myslím v 60')... Serie měla asi 50HP jezdila 130MpH.Ty motorky měly nejlepší tehdejší rámy na světě a byly hrozně lehký - kolem 150kg suchý - PRÁVĚ PROTO ŽE TAM NEBYLY VŠECHNY TY PÍČOVINY CO POTŘEBUJÍ TOBĚ PODOBNÍ
JAP dělal závodní 400ccm jednobuchy co točily přes 10000rpm!!! A měly cca. 47HP v 50 letech. Tohle všechno lítalo kolem dvou kil v době, kdy Japonci pili saké a Italové začínali nad montováním elektronickejch švábů přemýšlet na motorkama
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DNeska taky jezdíš ve velkým, moderním autě, protože je bezpečný, funguje atd. Taky nebudeš shánět něco z osmdesátek, protože to nemělo ty elektronický píčoviny.
Naposledy editováno 21.07.2018 07:20:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale do 90' let to velmi často umělecký díla byly. A to v celým průřezu... Honda sevenfifty-four, kawa Z 750 K1, vše starý italský Benelli, Ducati, MV Agusta... Norton, Triumph... Tohle všechno by se mělo nějak zachovat "pro příští generace"... Neb slovy klasika " národ jenž nezná minulost, nemá žádnou budoucnost"... Nevím proč a asi jako jediná motorka by mě to možná nestačilo, ale mě ty starý věci nějak dávají pocit uspokojení aniž bych na tom trhal dnešní rekordy? A není to asi stáří, protože jsem to tak cítil vždy, jen dřív nebyly prachy to pořizovat.
Naposledy editováno 21.07.2018 07:40:38
Attim píše: t_freedom> taky netvrdím, že jsem odborník na starý hiroshimy. Nejsem. Žiju ve 21. století a chci si užívat možností tohoto věku. Jestli někdy v minulém století měl někdo nejlepší rámy a jánevímco, ok, supr, ale z dnešního pohledu maximálně jako sběratelskej kousek.
DNeska taky jezdíš ve velkým, moderním autě, protože je bezpečný, funguje atd. Taky nebudeš shánět něco z osmdesátek, protože to nemělo ty elektronický píčoviny.
Podepisuju a souhlasim na 110%