jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
ja sem nakouslej na tohle
a kdybych byl blazen tak jasna volba by byla tohle
www.motorkari.cz/motobazar/motorky/aprilia/aprili-tuono-v4-1100-factory/aprilia-tuono-v4-1100-factory-1313063.html
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Od r. 2016 už je to prej vyřešený, to Tuono 1100 mi málo jetý loni v říjnu o jedinej den uteklo, za 250tKč se prodalo kua!
Nakonec ale nelituju, brambora je asi zábavnější a spolehlivostí, výbavou i např. brzd. pumpou je jinde
Naposledy editováno 03.07.2018 01:15:57
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
taky jde o prachy, nejsem ochotnej vysypat za masinu 300 tam by bylo Touno factory jasna volba a neresil bych me strasne mrzi vzhled toho prvniho V4 touna, to je hrozne hnusny, ale cenove uz dostupnejsi navic ja bych i na rsv4 nacpal riditka z tuona
brambora je za jinou cenovku a to i pokud jde o R, ktery je navic proti RR az moc uhlazeny a takova to mohla bejt bestie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Všechno špatně: RRo z r. 2010 jsem měl pět a půl roku, přes 22tkm, a krom jedinýho sváru (v záruce) nemělo JEDINEJ problém! A teď co drandím Rko nechápu, jak jim ve fabrice mohla z RRa vyjít tak uřvaná divoká motorka s talentem po předním po zadním a kde chybí těch 30 koní nevím, páč letí taky jako prase a pod plynem navíc furt jebe řidítkama -?
... Tuono 1100 má reálně stejnej krouťák a jen o 2,5 koně víc, je navíc těžší a mnohem míň hravý. A co tempomat, vyhřívaný hefty a dynamickej podvozek, atd.. ?
Proto jsem s tím Tuňákem váhal - a dnes nelituju, že tehdy prováhal
Naposledy editováno 03.07.2018 18:11:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
koukej se dat dohromady a az bude nejakej masakr ride priste, tak ti to na par km sluknu... i kdyz nevim jestli je to dobrej napad
a o ty sosnovy, tam to asi nebude o motorce, ale o tom kdo na tom sedi vis jak... mimochodem jel bych taky, ale koukal sem ze to ma shark hned obsazeny, vetri me tam nekam k sobe
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: nepujcil byste mi nekdo pls auto s taznym na 2.5tuny ? na nedeli ...
Vezeš tchýni, jo?
Kouknu kolik má ta moje mrdka na kouli
E.: tak jenom 1900 vlastně... takový velký auto a má tak málo
Naposledy editováno 03.07.2018 23:24:10
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Co to kurva muze bejt?
dark-demon píše: Mam takovou zvlastni zahadu-zavadu na svym masakru. Kdyz stojim na miste tak mi nejde vyradit neutral, radicka se hejbe volne ale proste tam "neni" kvalt. To samy kdyz jedu treba z kopce nebo bez plynu, jak neni v zatahu tak proste nahoru nezaradim. Lehce pridam a jde to. Jinak spojka spojkuje, razeni nahoru i dolu potom krasny, zadny rany nic.
Co to kurva muze bejt?
a kdyz se rozjizdis, tak kde ti zacne zabirat spojka na pacce ?
Ono jde podradit, kdyz tam necham dvojku tak ji vycvaknu. Ale proste nejde radit nahoru, proste jako by tam nebyla dalsi rychlost. A stejny pri jizde, dolu to klepnu jak nic, ale o kvalt vejs musim lehce pridat
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Zobacek o kterej se opira ta pruzinka byl ulomenej -> na jednu stranu se to vracelo samospadem, na druhou se to nevracelo a tudiz neslo zaradit. Budes mit nejakou podobnou zavadu na tom radicim mechanismu .. neco stipnuteho, ohnuteho atd ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dark-demon píše: Ozzy_> zda se ze budes mit pravdu ted sem prolez zahranicni fora a u 08 je to klasicka zavada. Nejak spatne udelana osicka razeni, ktera rada praska. 09 uz mela udelanou jinak. Takze to budu muset vymenit a melo by to bejt fajn. Jen kvuli tomu musi dolu spojka
No... jsou i motorky, u kterých musíš půlit motor
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Je to vazne pohodlnej cestak se spotrebou pod 6 litranku, a to se jelo pres alpy a tak
Takze rsv4 asi zase na chvili odkladam a zustanu porad vernej masarku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dark-demon píše: Toz tak sem s masakrem doma za tejden cca 2500km a krome toho razeni cajk
Je to vazne pohodlnej cestak se spotrebou pod 6 litranku, a to se jelo pres alpy a tak
Takze rsv4 asi zase na chvili odkladam a zustanu porad vernej masarku
Jo, mě se hrozně dobře na masakru cestuje. opřu si pupek o nádrž a můžu jet kamkoliv furt. prostě má to nějakou super geometrii i na cestování. A i na všechno ostatní. Hrozně nedoceněná motorka.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |