Zváni jsou všichni majitelé Bonnevillů, Street Twinů, Street Cupů, Scramblerů, Thruxtonů, Thunderbirdů, Bobberů a Speedmasterů, ale i ti, kterým se uvedené stroje líbí, uvažují o nich, či jen vyznávají tento styl.
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Classics
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Classics
Uvazuji o nejakem "retro" stroji - neco spis pro radost (mam KTM 1190 Adventure - toz cestovani a vyssi rychlosti mam poreseno )
Chtel bych spis neco:
- mensiho (co clovek vytahne na to kaficko - KTM-ka je velika krava)
- retro (na co obliknu krivak a nazuju kanady, sednu a nic neresim, protoze neni co resit, zadne palivove mapy, kontrola trakce, USB nabijecka na mobil, proste nic... jenom motor a spaleny benzin)
- "klasicke konstrukce" - klidne karburator a nakopavacka - abych mohl na tom servis delat doma (pro to poteseni z manualni prace )
Osobne se mi Bonnevile velice libi... Kousky zo 70-tych let (T140) jedou za ceny pomaly vyssi nez nove T100, ale prijdou mi jako zajimava volba (ovladani na rozdil od predch.generace je uz "evropske", kotoucova brzda vepredu...
Prochazim forum, obecne panuje takovej konsenzus, ze motory Triumph-u (resp. na Bonnevile) jsou drzak.
Ale nenasel jsem nikde zatim tema, kde by se resili nejake zkusenosti do ceho jit, pokud by clovek shanel "klasiku" s tim, ze je to uz spis jako investice, nez primarni masina na kazdodenni jezdeni a snad jeste i cestovani.
Jestli nekdo ma rady, kde nastudovat vic, budu vdecny
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Classics
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Classics
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Classics
2 roky bez príspevku a tak pre oživenie.
Jazdím na TB 900 4 sezonu a aj keď často brúzdam po netu, čítam testy a aj by som skusil niečo iné, ostávam stále verny svojmu trojhrnku. Ako raz jeden napísal: motorky (ak si spokojný s tým čo máš) sa nepredávajú, ale prikupujú...Občas niečo upravím, teraz čerstvo nahodené volné filtre, pretryskovanie (bez meráku AFR a testovacích jázd si to neviem predstaviť). Netušíl som ak veľký potenciál sa v tom 900ccm motore ešte skríva, predsa len už z továrne jazdí parádne.Každopádne (aj keď sa blíži polovica sezony), možem povedať, že ma motorka aj tuto sezonu stále baví-jak na ceste, tak i v dielni (upravy ). Okrem známeho slabého bodu (oprava prvů sezonu -šroub hnacieho hriadeľa alternátoru sa zvykne ulomiť, nová sada už tým netrpí-je silnejší) som za 10 tis. km čo som najazdil žiadne iné veci neriešil.
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Classics
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
triumph thunderbird 1700 nedrží otá... Triumph Thunderbird 1600 | Berry20 | 2 | 25.7.2024 v 15:53 Petak76 |
Jak moc dovolí pneu klopit [1, 2, 3] Triumph Street Scrambler | Drakcolita | 62 | 3.5.2024 v 15:59 dva_hrnce |
Obracene razeni Thruxton 1200R [1, 2, 3] Triumph Thruxton R | Animals21 | 71 | 28.4.2024 v 07:57 papiboy |
Ukazatel rychlosti gipro Triumph Thunderbird Storm, Triumph Thunderbird Commander | Rachus | 0 | 6.1.2024 v 19:44 Rachus |
Manual Triumph Bonneville SE | Susu550 | 1 | 5.1.2024 v 15:33 vk0002 |