2 reakcí na tento příspěvek Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
Jenom ty lidi netušili, že jsem to moto poslal už čtvrt kilaku před zatačkou, to by mě tam na místě asi ukamenovali.
Bez urážky ta sranda půjde jen na fb pro přátele. Děkuji za pochopení.
PS. Byla tam s tou kočkou Roudy, tak se zeptej .
1 reakcí na tento příspěvek Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
Ti okruhaři tady mají plnou pusu keců a přitom potom, co tam rostřelili moto a sebe utekli s plnými gatěmi jezdit jen okruh, kde maji 15m širokou silnici bez aut se zárukou bezpečného pádu. Sám jich par znám.
Vy jste hrozný kafíčkáři, rideři si to kafe daj za odměnu uplně chciply a vyklepany po 2 nádržích a 3h v sedle :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
KapitanMasakr píše:
Ti okruhaři tady mají plnou pusu keců a přitom potom, co tam rostřelili moto a sebe utekli s plnými gatěmi jezdit jen okruh, kde maji 15m širokou silnici bez aut se zárukou bezpečného pádu. Sám jich par znám.
a treba maj jenom o krapet vetsi rozum, hele.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
Ktěm kecum o poserpruzich..... Za prve ty gumy sem dojížděl a mohu říct, že u mne to šlo už do polovic.
Za druhe ty poserpruhy mi tam zanechal top závodník co to dokázal vytáhnout z 52 místa na post 1.
Za třetí když nechceš přesahovat plnou před a jezdit, jako mentos dostaneš se na ně už dost těžko. Takže bych byl s tím ohrožovanim ostatních v provozu vopatrnej.
Za čtvrté pojem poserpruh jsem do tohoto vlákna neznal a budu se na něj v budoucnu více zaměřovat, abych si u slečen "profesionálek" neutrhl takovou ostudu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
KapitanMasakr píše: dejf.> Spiš rodinu atd. vědí, že ani nemusiš riskovat aby to tam ani tvým zaviněním bylo .
Ktěm kecum o poserpruzich..... Za prve ty gumy sem dojížděl a mohu říct, že u mne to šlo už do polovic.
Za druhe ty poserpruhy mi tam zanechal top závodník co to dokázal vytáhnout z 52 místa na post 1.
Za třetí když nechceš přesahovat plnou před a jezdit, jako mentos dostaneš se na ně už dost těžko. Takže bych byl s tím ohrožovanim ostatních v provozu vopatrnej.
Za čtvrté pojem poserpruh jsem do tohoto vlákna neznal a budu se na něj v budoucnu více zaměřovat, abych si u slečen "profesionálek" neutrhl takovou ostudu.
měl jsem tu čest stebou jednou jednat a i si to tady čtu...
do teď ses vyjadřoval normálně a hlavně slušně, za to máš můj obdiv. Pár jedincu do tebe šlo dost sprostě a tys byl v klidu . máš tendencí¨trošku přehánět, ale kdo ne... budiš...
ale poslední dva příspěvky jsou teda dost mimo..
ty gumy na kterých si to koupil on tam určitě neměl... a kdyby jo, tak aspoň viš, že chyba není v gumě, ale v tobě - ty motorky jsou na úplně jiné jízdní nasazení....
opravdu si vem motorku a jeď na okruh - poté zjistíš, že na silnici z té motorky dostáváš sotva 60% z toho co umí a z téhle motorky (cos měl RR) sotva 50%... také zjistíš, že náklony v zatáčce na okruhu jsou úpe někde jinde a dost se naučíst posed- jak se přesouvat, kam koukat - pač na tom okruhu tě to donutí..a 25 min fakt v plném nasazení, tak budeš ko
a hlavně můžeš motorce pořádně zatopit (plyn a brzdy). ne na rovinkách, na výjezdech a pak poznáš co ta motorka umí - brzdit pozdějí a pozdějí a pak terve poznáš, jak ta motorka brzdí....
1 reakcí na tento příspěvek Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
red77 píše: Takovýho pacienta bych na okruhu vážně potkat nechtěl.
ono to v tom množství zanikne a nebude nebezpečný, když si bude držet stopu a nebude koukat do zrcátek.... ani ho nepoznáš - leda, že se tě bude předjíždet v zatáčcce a to venkem s předním kolem v luftu - ale takhle přejíždím taky1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
Z ska je beztak zatím dost reálný udělat okruhovku, návrhu bylo dost, zatím holka hraničí mezi tímhle a na díly.
Výměna za šrot jinej - pojizdnej r1 07 nema moc smysl.
Nej varianta v garaži silnice + okruhovka ze zbourané silnice jako odstrašující příklad, když tam přetáhneš 50% její power .
Hele, na jakym moto teda těch 100% na silnici využiješ. Mě by se třeba líbila ta stará gsxr 400 nebo 250 málo se to vidí.
1 reakcí na tento příspěvek Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
Za mne určitě téměř vždy nechat 2, před si najet co nejvíc, co nejvíc na brzdy a potom to tam střelit co to dá, záklon, kolinko, tlačit rukou, závěs, čumět kam si to pomažu v blízké milisekundové budoucnosti a co nejvíc.
Nějaká chyba ?
Já totiž při normálním projíždění nemám ani potřebu vysedavat, takže si nedokážu představit, že bych se na pruh mimo řezanou pneu dostával a hlavně proč, když si na projíždění beru triko, sandale a koupací kraťasy.
Naposledy editováno 15.06.2018 20:56:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
KapitanMasakr píše: matt> Jestli bude čas, někde ty poserpruhy setřást musím, abych moch potom machrovat on road.
Z ska je beztak zatím dost reálný udělat okruhovku, návrhu bylo dost, zatím holka hraničí mezi tímhle a na díly.
Výměna za šrot jinej - pojizdnej r1 07 nema moc smysl.
Nej varianta v garaži silnice + okruhovka ze zbourané silnice jako odstrašující příklad, když tam přetáhneš 50% její power .
Hele, na jakym moto teda těch 100% na silnici využiješ. Mě by se třeba líbila ta stará gsxr 400 nebo 250 málo se to vidí.
tak co už z ní je okruhovka, nebo jak to pokračuje...
100% to nevím, dost blízko sem to měl na MZ 251 - ale třeba někdo byl lepší..
myslím si, že na Isle of Man TT - jsou někteří i za
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
Na vrak se nešahlo, zatim je nejlepši varianta kupec, co za to vysoli nějake realne penize.
Okruhovku bych z toho viděl moc rád, ale to by došlo spiš na Most a jen vykendy a s tou jejich novou oteviraci dobou si to tam mohou nechat - Brno je už pro mne štreka.
Pochybuju, že někdo ty voserpruhy na Dubské bez totalniho nadjižděni do protisměru vubec setřese. Vždy se zmatlaj jen na okruhu nebo cvičišti. U mě to šlo max do pulky poserpruhu a že sem se sakra snažil.
Mně nějak nejde do hlavy jizda u Báwa na maximum v zatačkach na slick nejde točit nad 12tis hrozně se to zveda jak mam jet na 100% plynu, kord na 015.
Řešil jsem to častnym přeřazenim, ale na vyjezdu hrozně ztracel tah. Vyřešit by to šlo častnym podřazenim v rovnani motocyklu na to bude bombovej ten spodni shifter.
Ja jezdim všude na plnej na Hero Vouge Puch, tak ty zkušenosti z něj postupně přenašim.
Na TT jim to jezdi moc pěkně, škoda že se tam nejde projet jako u nas - policie ti ihned sebere nenavratně motorku.
Naposledy editováno 26.06.2018 00:00:43
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
1 reakcí na tento příspěvek Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
assassin píše: Bez vyuziti cele silnice uz rovnou muzu jet autem a bude to rychlejsi :D
záleží co máš za auto a co za motorku3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
Mam vuči tomuhle takovej dotaz, když se takhle při jizde zabývám hlavně poserpruhy, kolinkem atd.
nejsem potom odost pomalejši, než když jedu normalně možna i bez vysedavani.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
matt píše: záleží co máš za auto a co za motorku
Na zatackovity trati je to celkem fuk, tam ta akcelerece motorky zadna zvlastni vyhoda neni - cela sirka silnice + moznost jet blize "ke hrane" u auta je obrovska vyhoda. Stejne tak na brzdach dostanes i uplne obyc autem i supesportovni motorky. Pokud se k tomu prida horsi povrch tak nejlepsi supersport smaznu i s linym naftovym kombikem
Samo to neplati pro vsechny podminky - neprehledna cesta kde se vyuzivat cela plocha neda, velkej provoz kde auto hur predjizdi, velkej rozdil v urovni ridicu atd...
Ono motorrkari maji prilis vysoke sebevedomi, dokud nepotkaji auto ktere opravdu chce zavodit a ma treba jen aspon trosku srovnatelne pneu s tim co se obou na moto :)
(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
KapitanMasakr píše: kizdnoH> Asi tam doma máte nějaky jiny zatáčky To se nějak podá, chce to jen nebejt linej a přijit na tu specialni taktiku .
Mam vuči tomuhle takovej dotaz, když se takhle při jizde zabývám hlavně poserpruhy, kolinkem atd.
nejsem potom odost pomalejši, než když jedu normalně možna i bez vysedavani.
V klidu, ty uz pomalejsi bejt nemuzes :) hodne by ti pomohlo kdyby ses smiril s tim, ze jsi mrdal :) minimalne by ti to usetrilo dost penez :)
Naposledy editováno 27.06.2018 13:27:50
(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
KapitanMasakr píše: matt>
Pochybuju, že někdo ty voserpruhy na Dubské bez totalniho nadjižděni do protisměru vubec setřese. Vždy se zmatlaj jen na okruhu nebo cvičišti. U mě to šlo max do pulky poserpruhu a že sem se sakra snažil.
Mně nějak nejde do hlavy jizda u Báwa na maximum v zatačkach na slick nejde točit nad 12tis hrozně se to zveda jak mam jet na 100% plynu, kord na 015.
Řešil jsem to častnym přeřazenim, ale na vyjezdu hrozně ztracel tah. Vyřešit by to šlo častnym podřazenim v rovnani motocyklu na to bude bombovej ten spodni shifter
co na to říct, asi musíš koupit něco slabšího, když nevíš co stím, nebo jezdit na "rain" - stejně tyhle sracky módy - člověk si stím pohraje když motorku koupí a pak už to akorát otravuje.
ztrácel tah? cos tam měl za kvalt, tak to zpřevoduj třeba - 2 zuby vepředu a +4 vzadu .. ta bude kopat
1 reakcí na tento příspěvek Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
1 reakcí na tento příspěvek Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
assassin píše: Na zatackovity trati je to celkem fuk, tam ta akcelerece motorky zadna zvlastni vyhoda neni - cela sirka silnice + moznost jet blize "ke hrane" u auta je obrovska vyhoda. Stejne tak na brzdach dostanes i uplne obyc autem i supesportovni motorky. Pokud se k tomu prida horsi povrch tak nejlepsi supersport smaznu i s linym naftovym kombikem
Samo to neplati pro vsechny podminky - neprehledna cesta kde se vyuzivat cela plocha neda, velkej provoz kde auto hur predjizdi, velkej rozdil v urovni ridicu atd...
Ono motorkari maji prilis vysoke sebevedomi, dokud nepotkaji auto ktere opravdu chce zavodit a ma treba jen aspon trosku srovnatelne pneu s tim co se obou na moto :)
co myslíš tím línej naftovej kombík
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR | karloss200 | 9 | 22.5.2024 v 13:46 SLEEPER |
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR | karloss200 | 0 | 21.5.2024 v 13:18 karloss200 |
Diagnostika ramu Vychodni Cechy BMW S 1000 RR | JosephBonanno | 7 | 3.7.2023 v 08:59 JosephBonanno |