bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
4.6.2018 v 04:53
Motorka mi včera upadla ze stojanku, koukam na to a nevím čím ani začít. Nezná někdo nějakého odborníka, co mi to za hubičku vyklepe,povaří plasty, abych mohl za týden zas jezdit a dokončit aspoň plánovaně sezonu.





Naposledy editováno 12.06.2018 21:06:51

(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

12.6.2018 v 15:10 | Nahoru | #331
kubacech> Nikdy neříkej nikdy, na rozsekane silnici připomínající oranici ti ukáže záda i fichtlař začátečník a můžeš klidně vlastnit i tuplovanou h2r.

2 reakcí na tento příspěvek Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

12.6.2018 v 21:55 | Nahoru | #332
Neví někdo, kdo je ta holka v zeleným tílku z první fotky?

(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

12.6.2018 v 22:07 | Nahoru | #333
strabonits> Screenshot, zapoměl jsem, že jsem měl po nehodě zaplou kameru na telefonu a oběvil to až dnes. Tu čočku jsem tam dostal hned na místě , takže tady žádný překvapko

Jenom ty lidi netušili, že jsem to moto poslal už čtvrt kilaku před zatačkou, to by mě tam na místě asi ukamenovali.

Bez urážky ta sranda půjde jen na fb pro přátele. Děkuji za pochopení.

PS. Byla tam s tou kočkou Roudy, tak se zeptej .

1 reakcí na tento příspěvek Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

12.6.2018 v 22:24 | Nahoru | #334
O nic nejde, mluvili jsme spolu u pumpy a chtěl jsem se svézt za nima, ale moc dlouho tam kecali, tak jsem odjel. Jestli to bylo to stejné odpoledne, měla právě to tílko. Jestli jsem tě nepředjel a nerozmáznul jsi se za mnou a nevím o tom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

13.6.2018 v 00:22 | Nahoru | #335
strabonits> Neboj, mě nepředjel při tom stylu kamikadze nikdo. Příště se na to vysrat a tolik netahat, ale na běžne asistenty byl ten krám fakt hrozně jalovej + se zvedal při 11tis nečekaně v točkach jak mam potom v plnym naklonu tahat, když se mi furt roluje zadni a přizvedava předni.

Ti okruhaři tady mají plnou pusu keců a přitom potom, co tam rostřelili moto a sebe utekli s plnými gatěmi jezdit jen okruh, kde maji 15m širokou silnici bez aut se zárukou bezpečného pádu. Sám jich par znám.

Vy jste hrozný kafíčkáři, rideři si to kafe daj za odměnu uplně chciply a vyklepany po 2 nádržích a 3h v sedle :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

13.6.2018 v 08:06 | Nahoru | #336

KapitanMasakr píše:

Ti okruhaři tady mají plnou pusu keců a přitom potom, co tam rostřelili moto a sebe utekli s plnými gatěmi jezdit jen okruh, kde maji 15m širokou silnici bez aut se zárukou bezpečného pádu. Sám jich par znám.



a treba maj jenom o krapet vetsi rozum, hele.

Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

13.6.2018 v 10:11 | Nahoru | #337
Jasné Proč riskovat své zdraví a hledat limity relativně bezpečně na okruhu, když mohu jízdou na hraně ohrožovat ostatní na silnici?

Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

13.6.2018 v 10:32 | Nahoru | #338
Aneb jak z nezvladnuti motorky s poserpruhy udelat hrdinsky cin
Tvoje ego si te vodi jak loutku na niti. A ty jdes jak ovce a jeste si radostne zamecis.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

13.6.2018 v 16:44 | Nahoru | #339
dejf.> Spiš rodinu atd. vědí, že ani nemusiš riskovat aby to tam ani tvým zaviněním bylo .

Ktěm kecum o poserpruzich..... Za prve ty gumy sem dojížděl a mohu říct, že u mne to šlo už do polovic.

Za druhe ty poserpruhy mi tam zanechal top závodník co to dokázal vytáhnout z 52 místa na post 1.

Za třetí když nechceš přesahovat plnou před a jezdit, jako mentos dostaneš se na ně už dost těžko. Takže bych byl s tím ohrožovanim ostatních v provozu vopatrnej.

Za čtvrté pojem poserpruh jsem do tohoto vlákna neznal a budu se na něj v budoucnu více zaměřovat, abych si u slečen "profesionálek" neutrhl takovou ostudu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

14.6.2018 v 13:59 | Nahoru | #340

KapitanMasakr píše: dejf.> Spiš rodinu atd. vědí, že ani nemusiš riskovat aby to tam ani tvým zaviněním bylo .

Ktěm kecum o poserpruzich..... Za prve ty gumy sem dojížděl a mohu říct, že u mne to šlo už do polovic.

Za druhe ty poserpruhy mi tam zanechal top závodník co to dokázal vytáhnout z 52 místa na post 1.

Za třetí když nechceš přesahovat plnou před a jezdit, jako mentos dostaneš se na ně už dost těžko. Takže bych byl s tím ohrožovanim ostatních v provozu vopatrnej.

Za čtvrté pojem poserpruh jsem do tohoto vlákna neznal a budu se na něj v budoucnu více zaměřovat, abych si u slečen "profesionálek" neutrhl takovou ostudu.


měl jsem tu čest stebou jednou jednat a i si to tady čtu...

do teď ses vyjadřoval normálně a hlavně slušně, za to máš můj obdiv. Pár jedincu do tebe šlo dost sprostě a tys byl v klidu . máš tendencí¨trošku přehánět, ale kdo ne... budiš...

ale poslední dva příspěvky jsou teda dost mimo..

ty gumy na kterých si to koupil on tam určitě neměl... a kdyby jo, tak aspoň viš, že chyba není v gumě, ale v tobě - ty motorky jsou na úplně jiné jízdní nasazení....

opravdu si vem motorku a jeď na okruh - poté zjistíš, že na silnici z té motorky dostáváš sotva 60% z toho co umí a z téhle motorky (cos měl RR) sotva 50%... také zjistíš, že náklony v zatáčce na okruhu jsou úpe někde jinde a dost se naučíst posed- jak se přesouvat, kam koukat - pač na tom okruhu tě to donutí..a 25 min fakt v plném nasazení, tak budeš ko

a hlavně můžeš motorce pořádně zatopit (plyn a brzdy). ne na rovinkách, na výjezdech a pak poznáš co ta motorka umí - brzdit pozdějí a pozdějí a pak terve poznáš, jak ta motorka brzdí....

1 reakcí na tento příspěvek Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

14.6.2018 v 14:18 | Nahoru | #341
Takovýho pacienta bych na okruhu vážně potkat nechtěl.

(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

14.6.2018 v 14:28 | Nahoru | #342

red77 píše: Takovýho pacienta bych na okruhu vážně potkat nechtěl.

ono to v tom množství zanikne a nebude nebezpečný, když si bude držet stopu a nebude koukat do zrcátek.... ani ho nepoznáš - leda, že se tě bude předjíždet v zatáčcce a to venkem s předním kolem v luftu - ale takhle přejíždím taky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

14.6.2018 v 17:52 | Nahoru | #343
matt> Jestli bude čas, někde ty poserpruhy setřást musím, abych moch potom machrovat on road.

Z ska je beztak zatím dost reálný udělat okruhovku, návrhu bylo dost, zatím holka hraničí mezi tímhle a na díly.

Výměna za šrot jinej - pojizdnej r1 07 nema moc smysl.
Nej varianta v garaži silnice + okruhovka ze zbourané silnice jako odstrašující příklad, když tam přetáhneš 50% její power .

Hele, na jakym moto teda těch 100% na silnici využiješ. Mě by se třeba líbila ta stará gsxr 400 nebo 250 málo se to vidí.

1 reakcí na tento příspěvek Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

15.6.2018 v 18:58 | Nahoru | #344
Na to aby si na pneu neměl,, poserprouzek,,nemusíš jezdit ani jako mental ani na okruhu.Daji se smazat při normální jízdě.Jen to chce skills.

(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

15.6.2018 v 20:55 | Nahoru | #345
andrewsb> U mne ty pokusy o maximální náklon na kolinko a tudiš gumovani poserpruhu nebyly moc normální. Moto buďto začlo padat, nebo se utrhl zadek. Před přes motor, nebo na brzdy, nechávat na 2 nebo dávat i 1 a víc točit.

Za mne určitě téměř vždy nechat 2, před si najet co nejvíc, co nejvíc na brzdy a potom to tam střelit co to dá, záklon, kolinko, tlačit rukou, závěs, čumět kam si to pomažu v blízké milisekundové budoucnosti a co nejvíc.

Nějaká chyba ?

Já totiž při normálním projíždění nemám ani potřebu vysedavat, takže si nedokážu představit, že bych se na pruh mimo řezanou pneu dostával a hlavně proč, když si na projíždění beru triko, sandale a koupací kraťasy.

Naposledy editováno 15.06.2018 20:56:19

(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

19.6.2018 v 08:12 | Nahoru | #346

strabonits píše: Neví někdo, kdo je ta holka v zeleným tílku z první fotky?


Všechno víme... Kdyžtak SZ... ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

25.6.2018 v 13:22 | Nahoru | #347

KapitanMasakr píše: matt> Jestli bude čas, někde ty poserpruhy setřást musím, abych moch potom machrovat on road.

Z ska je beztak zatím dost reálný udělat okruhovku, návrhu bylo dost, zatím holka hraničí mezi tímhle a na díly.

Výměna za šrot jinej - pojizdnej r1 07 nema moc smysl.
Nej varianta v garaži silnice + okruhovka ze zbourané silnice jako odstrašující příklad, když tam přetáhneš 50% její power .

Hele, na jakym moto teda těch 100% na silnici využiješ. Mě by se třeba líbila ta stará gsxr 400 nebo 250 málo se to vidí.



tak co už z ní je okruhovka, nebo jak to pokračuje...

100% to nevím, dost blízko sem to měl na MZ 251 - ale třeba někdo byl lepší..

myslím si, že na Isle of Man TT - jsou někteří i za

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

25.6.2018 v 23:58 | Nahoru | #348
matt> Nepokračuje krčni pateř stale K.O

Na vrak se nešahlo, zatim je nejlepši varianta kupec, co za to vysoli nějake realne penize.

Okruhovku bych z toho viděl moc rád, ale to by došlo spiš na Most a jen vykendy a s tou jejich novou oteviraci dobou si to tam mohou nechat - Brno je už pro mne štreka.

Pochybuju, že někdo ty voserpruhy na Dubské bez totalniho nadjižděni do protisměru vubec setřese. Vždy se zmatlaj jen na okruhu nebo cvičišti. U mě to šlo max do pulky poserpruhu a že sem se sakra snažil.

Mně nějak nejde do hlavy jizda u Báwa na maximum v zatačkach na slick nejde točit nad 12tis hrozně se to zveda jak mam jet na 100% plynu, kord na 015.
Řešil jsem to častnym přeřazenim, ale na vyjezdu hrozně ztracel tah. Vyřešit by to šlo častnym podřazenim v rovnani motocyklu na to bude bombovej ten spodni shifter.

Ja jezdim všude na plnej na Hero Vouge Puch, tak ty zkušenosti z něj postupně přenašim.

Na TT jim to jezdi moc pěkně, škoda že se tam nejde projet jako u nas - policie ti ihned sebere nenavratně motorku.

Naposledy editováno 26.06.2018 00:00:43

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

27.6.2018 v 10:43 | Nahoru | #349
KapitanMasakr> Nechci nic říkat, ale ani já na S1000R ani mladá se Street Triple 765RS nejezdíme protisměrem a poserpruhy nemáme. Neděláme teda něco špatně?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

27.6.2018 v 11:55 | Nahoru | #350
kizdnoH> tak samozrejme, ze delate. Podivej jak jezdej na Manu. Tam sou pres voba pruhy furt!

(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

27.6.2018 v 12:36 | Nahoru | #351

dejf. píše: kizdnoH> tak samozrejme, ze delate. Podivej jak jezdej na Manu. Tam sou pres voba pruhy furt!


týýjo... dík za upozornění... Nakoukám videa a půjdem to hned natrénovat!

1 reakcí na tento příspěvek Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

27.6.2018 v 13:00 | Nahoru | #352
Bez vyuziti cele silnice uz rovnou muzu jet autem a bude to rychlejsi :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

27.6.2018 v 13:18 | Nahoru | #353

assassin píše: Bez vyuziti cele silnice uz rovnou muzu jet autem a bude to rychlejsi :D

záleží co máš za auto a co za motorku

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

27.6.2018 v 13:25 | Nahoru | #354
kizdnoH> Asi tam doma máte nějaky jiny zatáčky To se nějak podá, chce to jen nebejt linej a přijit na tu specialni taktiku .

Mam vuči tomuhle takovej dotaz, když se takhle při jizde zabývám hlavně poserpruhy, kolinkem atd.
nejsem potom odost pomalejši, než když jedu normalně možna i bez vysedavani.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

27.6.2018 v 13:25 | Nahoru | #355

matt píše: záleží co máš za auto a co za motorku



Na zatackovity trati je to celkem fuk, tam ta akcelerece motorky zadna zvlastni vyhoda neni - cela sirka silnice + moznost jet blize "ke hrane" u auta je obrovska vyhoda. Stejne tak na brzdach dostanes i uplne obyc autem i supesportovni motorky. Pokud se k tomu prida horsi povrch tak nejlepsi supersport smaznu i s linym naftovym kombikem

Samo to neplati pro vsechny podminky - neprehledna cesta kde se vyuzivat cela plocha neda, velkej provoz kde auto hur predjizdi, velkej rozdil v urovni ridicu atd...

Ono motorrkari maji prilis vysoke sebevedomi, dokud nepotkaji auto ktere opravdu chce zavodit a ma treba jen aspon trosku srovnatelne pneu s tim co se obou na moto :)

(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

27.6.2018 v 13:27 | Nahoru | #356

KapitanMasakr píše: kizdnoH> Asi tam doma máte nějaky jiny zatáčky To se nějak podá, chce to jen nebejt linej a přijit na tu specialni taktiku .

Mam vuči tomuhle takovej dotaz, když se takhle při jizde zabývám hlavně poserpruhy, kolinkem atd.
nejsem potom odost pomalejši, než když jedu normalně možna i bez vysedavani.



V klidu, ty uz pomalejsi bejt nemuzes :) hodne by ti pomohlo kdyby ses smiril s tim, ze jsi mrdal :) minimalne by ti to usetrilo dost penez :)

Naposledy editováno 27.06.2018 13:27:50

(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

27.6.2018 v 13:33 | Nahoru | #357

KapitanMasakr píše: matt>
Pochybuju, že někdo ty voserpruhy na Dubské bez totalniho nadjižděni do protisměru vubec setřese. Vždy se zmatlaj jen na okruhu nebo cvičišti. U mě to šlo max do pulky poserpruhu a že sem se sakra snažil.

Mně nějak nejde do hlavy jizda u Báwa na maximum v zatačkach na slick nejde točit nad 12tis hrozně se to zveda jak mam jet na 100% plynu, kord na 015.
Řešil jsem to častnym přeřazenim, ale na vyjezdu hrozně ztracel tah. Vyřešit by to šlo častnym podřazenim v rovnani motocyklu na to bude bombovej ten spodni shifter

na dubé jsem byl jednou a už tam nikdy nepojedu... nic moc - zatáčky do kterých nejde vidět - znám mnohem lepší cesty a byl tam dost velkej provoz a lidi na kolech ... už je to cca tak 4 roky

co na to říct, asi musíš koupit něco slabšího, když nevíš co stím, nebo jezdit na "rain" - stejně tyhle sracky módy - člověk si stím pohraje když motorku koupí a pak už to akorát otravuje.

ztrácel tah? cos tam měl za kvalt, tak to zpřevoduj třeba - 2 zuby vepředu a +4 vzadu .. ta bude kopat

1 reakcí na tento příspěvek Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

27.6.2018 v 13:37 | Nahoru | #358
tady je veselo

1 reakcí na tento příspěvek Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

27.6.2018 v 13:44 | Nahoru | #359
matt: jsi to necetl co? kdyz mel o kvalt min tak se mu to zvedalo na zada, tak preradil a pak zas vyjel ze zatacky s podtocenym motorem :D na tohle rada neexistuje... a nebo at zacne trenovat na MX a pak bude na vyjezdu pekne spojkovat

(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

27.6.2018 v 13:48 | Nahoru | #360

assassin píše: Na zatackovity trati je to celkem fuk, tam ta akcelerece motorky zadna zvlastni vyhoda neni - cela sirka silnice + moznost jet blize "ke hrane" u auta je obrovska vyhoda. Stejne tak na brzdach dostanes i uplne obyc autem i supesportovni motorky. Pokud se k tomu prida horsi povrch tak nejlepsi supersport smaznu i s linym naftovym kombikem

Samo to neplati pro vsechny podminky - neprehledna cesta kde se vyuzivat cela plocha neda, velkej provoz kde auto hur predjizdi, velkej rozdil v urovni ridicu atd...

Ono motorkari maji prilis vysoke sebevedomi, dokud nepotkaji auto ktere opravdu chce zavodit a ma treba jen aspon trosku srovnatelne pneu s tim co se obou na moto :)

hlavně záleží na tom kdo to řídí, pak jasně na podmínkách (kvalita asfaltu, zatáčkovitý terén, když jsou zatáčky utažený motorka se nechytá) na motorce mušíš umět mnohem víc než v autě a i tak je dost lidí v autě, kteří májí jak ty píšeš velké sebevědomí (platí to pro obě strany)..

co myslíš tím línej naftovej kombík
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 587 Včera v 19:08 IvanDvoutakťák
Diagnostika ramu Vychodni Cechy BMW S 1000 RR JosephBonanno 7 3.7.2023 v 08:59 JosephBonanno
Zvedák na motorku BMW S 1000 RR ElRoyRoy 21 27.1.2022 v 09:58 Gahan37
BMW S 1000 RR, BMW S 1000 R bajker2 11 18.8.2020 v 22:56 HMS
Tak je tady bmw S1000rr [1, 2] BMW S 1000 RR Driffter 57 2.7.2020 v 16:51 Páprda


TOPlist