Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.
Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.
Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.
Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.
Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?
Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
tomasd. píše: Předevčírem jsem viděl zajímavý spojení - Honda NC a Yoshiroura, což je min. 12 litrů v nerezu. Chápu to, co se zvuku týká, ale z pohledu svatý trojice NC komunity (účelnost, spotřeba, náklady) to je zcela nepochopitelný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Zlesa píše:
woe co se tlemíš, já mám na skůtru origo Akrapa
tomasd. píše: Předevčírem jsem viděl zajímavý spojení - Honda NC a Yoshiroura, což je min. 12 litrů v nerezu. Chápu to, co se zvuku týká, ale z pohledu svatý trojice NC komunity (účelnost, spotřeba, náklady) to je zcela nepochopitelný.
Tak NC s laďáky už mají běžně na prodejně....koukal jsem že Akrapa můžeš mít za 18500,-v podstatě když nová stojí 200t pokud se chceš dostat na cenu dražšího modelů musíš tam naházet všechno příplatkový co tam mají....
Naposledy editováno 10.04.2018 15:47:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Naposledy editováno 11.04.2018 11:39:51
titus píše: Zlesa> V pohodě, já jen když koupím moto tak vždycky je lauf první co jde do prdele. Ale nikdy jsem to nedělal kvůli koním atd. ale jen z estetiky a váze
já bych dal na 1. místo zvuk (což možná je i případ Yoshimůry na NC - pak ale nechápu, proč pylot zezvolil třeba SV, kde je to s laďákem kolosální zvouček V2, nebo i ta MT07 zní parádně)
Včera pod řevnickým kopcem jsem si byl odskočit a prošuměl kolem nějakej naháč, to znělo pomalu jak elektrika...
tomasd.> Je fakt že malý SV s laďákem jsem měl a byl to hezkej randál. Zvuk je určitě na prvním místě, proto tam teď mám zkrácenej micron jinak když jsem jel nedávno na bratránkový XJR s origo laufama, tak mi na 50km 2x nedali přednost, na to nejsem zvyklej.... Prostě o mě nevěděli takže ať si říká kdo chce co chce smysl to má. Na mý moto mi auta uhejbaj už z dálky i když třeba předjíždět nechci
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
2 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
nemako píše: když vidím,kolik lidí to dokáže nasrat,tak si tu věc snad budu muset koupit
Nestačilo by ti jen předstárat že to vlastníš?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
kubacech píše: Nestačilo by ti jen předstárat že to vlastníš?
nee at si to koupi, ja se natom pak konecne poradne projedu az me to pujci.
4 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Jinak jen pro zamysleni:
Kufr misto nadrze je proste bomba, nerikam, ze to ma jen NCecko, ale je to v podstate vyhoda kterou maj skutry oproti motorkam. Na cesty po meste po uradech a pro drobny nakup k nezaplaceni.
Spotrebu resit u motorek, bezte nekam. Mam toho doma vic a kazdej kdo jezdil chape, ze s motorkou se da jezdit za 3,5l ale taky za 8 na 100km.
Pokud se bavime jen o NC, tak jedina rozumna z teto rady je prave 750X. Zbytek nema logiku. 700 rada byl asi jen pokus jestli se to chytne a design ble
750S mi prijde zbytecna, kdyz mate nastupce Horneta v 500 i 650 ccm verzich.
Dale na nase silnice, cestu obcas k rybniku a po poli k chate - jedine to Xko. Kdo jezdi na Hornetu, skutru nebo i RnineT vam to potvrdi.
Vahu motorky bych neresil, jde i o teziste atd. Kdyz projedete vsechny specifikace masin, tak motorky posledni doby se motaj vsechny kolem 200kg a stejne tam pak vrazite drzaky kufru a vseho moznyho, kryty motoru, padaky, .... ono to naskace raz dva a pak srovnavejte finalni hmotnost stejne vybaveneho kusu.
DCT je super vec (proto to Honda dnes dava i na jiny moto), ale ja to nechtel. Mam vic motorek a nekdy i za den dve vystridam a bud bych byl nastvanej, ze ho nemam vsude a nebo zapomnel radit kde DCT nemam
Co se tyka pohodli, tak jezdim v ruznych motojeans, textilu, adventure odevu a uz sem na tom musel jet kousek i v normalnim obleceni. Pohodlny to fakt je, nechapu proc nekdo tvrdi ze ne. A to i na dalnici.
Co se tyka ochrany proti vetru, tak (bavim se jen o 750X) i na dalnici do 160 km/hod je to uplne na pohodu. Na Hornetu ani RnineT Scrambleru to tak prijemny neni ani omylem. Kdo rika, ze Scrambler je silnejsi (1200ccm... 81kW ...) a jede rychleji a bla bla bla ... jdete mi s tim k sipku. Na nem se proste pres 120 km/hod jet realne dlouho neda, ta masina na dlanici proste nema co delat. Hornet ma plexi od Puigu a je to lepsi, ale i ten moc na dalnici a delsi cesty neni. A kdyz se posunu dal ve svym vozovym parku, tak ani BMW F800GS neni staveny v zakladu na to frcet 160km/hod po dalnici, byt nemecke. Se samodomo dodelanym plexi z Adventure verze a drzakama na nej je to lepsi, plexi od Puiga na F800GS se na dalnici zacne strasne prohybat a mam o nej strach, tak slo dolu.
Ve dvou ta motorka stale jeste jede a dokaze i predjizdet. Ma to 40kW, takze necekejte zazraky, ale je to stale pouzitelny i na dalnici. Jel sem s tim asi 200km ve dvou a nebyl problem to drzet kolem 170km/hod. Samozrejme to bylo spis ze zvedavosti, normalne asi clovek takto rychle jezdit delsi trasu nebude.
Maximalka kolem 190 km/hod je realna (dle GPS to bude asi o chlup min), pak uz zacina omezovac neprijemne a nebezpecna cukat - asi druha takova vytka k tyhle masine. Je potreba casteji radit akorat v tomto pripade to uz nema sedmicku
Jenze to je jak se rika vlastnost a ne chyba. Ta motorka je proste stavena nejak, ma nejak namyslene prevody a otacky a .... zase diky tomu se chova ve meste tak jak se chova.
Co se tyka terenu, tak cest, ktere by dalo KTM 1190 S a nedalo NC 750X asi moc neni. A pokud chtece enduro, tak si kupte krosku nebo tak. Ani ta F800GS neni uplne stavena na blbnuti v terenu. Jsou to spis cestovni stroje, ktere zvladnou kousky cest, kde chybi asfalt apod.
Kdyz se vratim k tematu, Honda se pokusila o jakysi hybrid mezi skutrem, nahacem a endurem a snazila se vymyslet univerzalni motorku. Vsichni vime, ze to nejde. Ale klobouk dolu, myslim, ze se jim povedlo skutecne dat dohromady dost neslucitelne pozadavky.
Moto nema ambice zavodit na semaforu s BMW i8 ani jezdit za stejny naklady jako PCX125. Stejne tak to neni dakarovej special ani to nema 150 koni a nastavitelnej podvozek jako KTM. Ale svoje misto proste ma a najde si ho. Ja ho beru do mesta a kratky cesty na chalupu apod. Helmu supnu do kufru, nebo dam do kufru(vlastne nadrze notebook a jedu na urad, do kanclu, stavim se na nakup ... nemusim se otravovat s tim sundavanim batohu nebo tankvaku, kterej stejne promokne nebo se aspon zamlzi a navlhne, i kdyz by nemel. Natankuju aniz bych ho musel sundat a zase nandat. Krasne se vejdu za skutry na krizovatce. Netankuju kazdej druhej den. Proste takova pohodova jizda s minimem starosti. Proste ma to dost pozitivnich vlatnosti a tech negativ neni zase tolik. A ty dva lidi se na ni taky vlezou lip jak na Scrambler (to fakt je pro batuzek nouzovka) a pohodlneji nez na Horneta.
Jak ja rikam, prijde mi to smyslupnejsi reseni nez maxiskutr. Takovej hybrid mezi moto a skutrem a tak je to taky potreba brat
P.S. perlicka ze zivota, v nasi tlupe nakonec soutez o nejvic enduro moto behem naseho tripu po Rumunsku vyhralo kamaradovo NC 750S (oproti V-Stromu, KTM 1190 R, KTM 1190 S, BMW F800GS), dobre mozna to bylo druhe misto, ale tesne o chlup za povozem tazenym dvema voly. Proste mistni cesty, no cesty, ja bych to spis videl, ze se cestou vysypal nakladak s sutrama z kamenolomu, se staly pro nase "ENDURA" nesjizdne a on to diky tezisti, vysce, vaze ... proste zvladl. A navic nas celou dobu stval poznamkama, ze jeste nechce tankovat, ze ma dost benzinu a mi koukali nervozne na budiky.
Naposledy editováno 03.08.2018 12:45:54
2 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
NIKDY A NIC neodislo z krizovatky skor ako - a na mestskych 50-60 sa NIKDY A NIC neodstalo skor. Takze to je ten 'krutak odspodku', v tomto pripade 105 Nm od 1 rpm.
NC ma automobilovy motor - je to derivat agregatu z Hondy Jazz - co je jeden z najspolahlivejsich automobilovych motorov. Vysledok - motorka ma nizkootackovy motor so slusnym krutakom pri nizkych otackach, motor, ktory bude jazdit naveky a bude jazdit za 3.5 litra. Inymi slovami, majitel bude jazdit a uzivat si to a nebude riesit nic ine, len udrzbu.
NC a derivaty su urcene pre uplne inu kategoriu ludi, nez aki sa spravidla zdruzuju na motorkarskych forach - dospeli ludia, ktori davno vyrastli z puberty a nepotrebuju nikomu nic, ani sebe, dokazovat. Ti ostatni su vymierajuci druh, koniec koncov, polovica su 'bychari'.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Kitko píše: Vysledok - motorka ma nizkootackovy motor so slusnym krutakom pri nizkych otackach, motor, ktory bude jazdit naveky a bude jazdit za 3.5 litra. Inymi slovami, majitel bude jazdit a uzivat si to a nebude riesit nic ine, len udrzbu.
Myslíš, že všichni touží po tom jezdit za 3,5 litru a řešit jen údržbu bez požadavk na něco "navíc"? An takových lidí je hodně, baj voko čtvrtina, polovina??? ale rozhodně ne všichni.
Kitko píše: NC a derivaty su urcene pre uplne inu kategoriu ludi, nez aki sa spravidla zdruzuju na motorkarskych forach - dospeli ludia, ktori davno vyrastli z puberty a nepotrebuju nikomu nic, ani sebe, dokazovat. Ti ostatni su vymierajuci druh, koniec koncov, polovica su 'bychari'.
Zajdi na nc700 fórum a pak raději edituj ten blábol, že se zpravidla na netu nesdružují a že vyrostli z puberty..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Kitko píše: ... ludia, ktori davno vyrastli z puberty a nepotrebuju nikomu nic, ani sebe, dokazovat. Ti ostatni su vymierajuci druh, koniec koncov, polovica su 'bychari'.
Tohle je vždycky tak bezvadný, když se člověk dozví, co je vlastně zač... Kde se vydávají ty licence na posuzování lidí, že bych si taky zašel s košíčkem pro dvacet deka moudra?
Co tak pozoruju vlastniky NC, tak az na male vyjimky jsou to srdcari
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Jura_Penta píše:
P.S. perlicka ze zivota, v nasi tlupe nakonec soutez o nejvic enduro moto behem naseho tripu po Rumunsku vyhralo kamaradovo NC 750S (oproti V-Stromu, KTM 1190 R, KTM 1190 S, BMW F800GS), dobre mozna to bylo druhe misto, ale tesne o chlup za povozem tazenym dvema voly. Proste mistni cesty, no cesty, ja bych to spis videl, ze se cestou vysypal nakladak s sutrama z kamenolomu, se staly pro nase "ENDURA" nesjizdne a on to diky tezisti, vysce, vaze ... proste zvladl. A navic nas celou dobu stval poznamkama, ze jeste nechce tankovat, ze ma dost benzinu a mi koukali nervozne na budiky.
tak určitě...za řídítky minimálně KTM a BMW museli sedět neumětelové...co předvádí jiní na těhle strojích, o tom si slavné NCčko může nechat zdát...
zas jen další z milionů obhajob, proč je NC nejlepší na celém světě...a stejně k smíchu jako všechny ostatní...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Tedy v diskuzich ....
Naposledy editováno 13.08.2018 16:10:06
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X | Suskin | 1 | 11.6.2024 v 14:58 _pat_ |
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 16 | 9.6.2024 v 20:05 Malp |
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 10 | 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR |
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 32 | 6.5.2024 v 14:08 Radek_S |
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X | stafler | 11 | 19.4.2024 v 20:44 stafler |