tak se už i mě, bohužel něco muselo vysrat...
Motorka normálně startovala v klídku, v pohodě... před pár dny se mi ale stala nemilá věc, a to, že jsem já debil motorku uchlastal (tedy ulil svíce - nejdou to NGKčka, jsou to Densa)... no... jako standartně jsem po sundání krytů,sedla a nádrže vytáhl svíčky (1,2 a 4, třetí pod rámem jsem nemohl dostat), protočil motor aby se to vyflualo a pak zase řešil svíčky- očistil je,opálil a osušil a hodil je zpátky (i tak ale vypadali na celkem slušný stav... nikde nezasratá,upálená...).
Motorku jsem pak nahodil přes kabely což chytla - na všechny 4 válce a nechal jí tak 10 minut šlapat,vše v klidu.. potom jsem jí chcípnul a řekl jsem si, že baterka bude po tolika pokusech vyflusaná,vytáhl jí a dal jí na nabíječku.
Baterku jsem plně nabitou přidělal zpátky a zkoušel startnout... chytlo to bez problému, chvíli šlapala opět na 4 válce vše v klidu pak motorku chcípnul a v přesvědčení, že je vše v pořádku už nic dál neřešil....
Bohužel dnes, když jsem si řekl: "no... ještě to jednou zkusím jak na tom je..." se mi opět nepodařilo motorku nastartovat (baterka je v pohodě, i podle nabíječky...) a zase začaly stejné problémy jako před pár dny - pár pokusů na nastartováni,nic... a ještě, stejně jako minule začala po pár pokusech opět střílet do výfuku...
Otázkou tedy je, čím to je, motorka před ulitím šlapala jako hodiny na výbornou, po ulití a "vyřešení" problému se opět sebrala ale teď zase nic.... bojím se, že i když dám nový svíčky problém bude přetrvávat...vím, nemusí, ale je blbý řešit problém někde, kde není(i když myslím že problém ve svíčkách je... ale právě proto se zde ptám, jestli to tak skutečně je...)
Neviem, čo znamená sviečku "opáliť". Ja sviečky neopaľujem, ale vypaľujem na el. platničke cca desať minút. Musia smrdieť a musí sa z nich dymiť. Týmto rozchodím aj uliate NGK.
Ak je to karbec, tipujem na kombináciu uliatych sviečok a zasratých karburátorov.
Malá rada na záver: Keď sviečky ulejem, nevyberám sviečku 3, nechce sa mi. Tú vyberám len pri výmene.
Dával jsem tam Brisk,žádnej rozdíl.Taky jsem měl strach jak je dostanu ven,ale naprosto v klidu.
Taky jsem si sundal cívku,drží na dvou šroubech M6 a pak už to jde po másle.
Já měl 1/2 gola svíčák 16mm,redukci 1/2 na 1/4 a pak nástavec a ráčna 1/4 a no problémo.
1 reakcí na tento příspěvek H Hornet 600 nestartuje
Co dělám špatně????
motorka je ročník 2002, díky za tipy, snad by mi to i mělo ulehčit práci
no... ono bych to asi ani neulil..bohužel pro mě, mám nově motorku seškrcenou na 35 kw (o polovinu ze 70ti), vše seštelovaný a nastavený na to,aby to šlapalo...ale ulil jsem to tím, že jsem to ,,předávkoval sytičem,, a až pak jsem si uvědomil (zjistil), že po škrcení nemám dávat celý na maximum, ale najít si novou, správnou polohu (pořád nevím, kde by mohl být - pokud má někdo nějáký tip, PROSÍM hoďte ho sem).. ale chybama se člověk učí...
file... no...nic neděláš špatně :P prostě už to s tím umíš, přál bych si to taky takhle ovládat :
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vůle na spojkovém koši Honda CB 600F Hornet | SisaFree | 6 | 14.9.2024 v 01:18 Shullin |
Karburátory Honda CB 600F Hornet | Pavel0112 | 20 | 12.8.2024 v 10:51 hycomat |
repas vidlic v Českých Budějovicích Honda CB 600F Hornet | kolls | 9 | 12.8.2024 v 07:25 FJRPEPA |
Hornet 600 2005 omezený výkon Honda CB 600F Hornet | MISTRSVĚTA | 21 | 30.7.2024 v 13:18 MISTRSVĚTA |
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... | Mufiozo | 13 | 26.7.2024 v 14:19 combust |