Já bych začal dotazem. Má někdo český manuál? Na 1100 mám, ale je tam dost odlišností.
Nyní by mne zajímaly utahovací momenty.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
dva_hrnce píše: Castrol TWS davaji v Susici, ale protoze za nej chtej nesmyslny penize, presel jsem na Agip.
Oboje je 10w60 dle manualu.
Jeste doplnim, ze je krom viskozity dulezite dodrzet i parametry JASO a API.
Doufam ze to pisu dobre, bulharsky pivo a bulharsky slunicko mi dela dobrej gulas v makovici..
API ano, ale dneska snad všechny oleje mají alespoň SM, tak je to v pohodě. Jaso je nám u koudele kdyz nemáme spojku v oleji...Castrol TWS taky Jaso nemá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
kubacech píše: Kawa75> asi chyba. 10W50 se dává do V11
čoveče asi to nebude chyba, i Motul na svém webu nabízí buď 15W50, nebo 10W60...
Ta 60 má smysl jen kvůli extrémní teplotě, asi aby to mazalo na 150%, i když to někdo bude trápit v Římě při 40°C ve stínu...
Pro Čr bude možná ta 50 lepší...nevýhoda 60 je, že je film tak tlustej, až zvyšuje tření motoru.
A problém u 60 je taky trvanlivost, tyhle závodní oleje vyladěný do extrémů prd vydrží. Proto je interval výměny jen 5tis km...
Na jich na dovču raději 60, a kolem komína, či na sever 50. Tož dedukce kawy no...
Naposledy editováno 22.08.2017 07:19:58
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
A na tech 8tis.km doleju tak 4 decky, kdyz to zrovna netrapim na okruhu do mrtva, to si pak vezme o fous vic..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Ok, budu měnit 1x ročně, pokud najedu pod 10tis...
Kawa75 píše: dva_hrnce> v manuálu je napsána výměna po 10tis km, možná mi dali Kozáci interval jen 5tis, protože měnili vačky...
Ok, budu měnit 1x ročně, pokud najedu pod 10tis...
U Sportu mají v manuálu 10 000. V případě že jdeš na okruh snížit na 5000.
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
dnes jsem našel pod stelviem loužičku oleje velikosti mince 50Kč. Kouknul jsem na motor a vypadá to, že olej prosakuje mezi blokem a hlavou levého válce.
Dá se s tím doma něco dělat nebo řešit servisem?
Díky
Naposledy editováno 08.05.2018 18:16:29
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Očistím, projedu a případně nafotím.
Jinak jsem předtím nic nemontoval, jen před cca 500 km lehké odložení v kopci viz předposlední zápis (video) v deníku. Tak mam obavu, aby se to neprojevilo až teď..
Naposledy editováno 08.05.2018 21:05:12
2 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Naposledy editováno 11.05.2018 17:02:53
riešil niekto výmenu ventilčekov na bezdušové vypletané kolesá pre Griso 1200 8V SE?
Pri výmene pneumatík som chcel dať vymeniť ventilčeky za zahnuté (pravouhlé) a nič tam nepasovalo.
Neviete poradiť kde by som zohnal pravouhlé ventily, ktoré by tam pasovali?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
K čemu toto slouží Moto Guzzi Sport 1200 8V | Waldaufin | 9 | Včera v 19:52 Kohlstein |
Výška sedla Moto Guzzi V7 vs Moto G... Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | SPAX | 4 | 27.12.2023 v 07:15 Podas |
Pneuservis Bratislava Moto Guzzi Sport 1200 8V | micindev | 3 | 3.9.2023 v 07:17 Jan_Zver |
Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rad... [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | dannj | 57 | 16.7.2023 v 12:32 kvjeta |
Výfuk s certifikatom bez homologizacie Moto Guzzi Sport 1200 8V | micindev | 30 | 16.6.2023 v 07:28 puffybodie |