Když motorku nabalím, vcelku si sedne (břicho nízko nad zemí, pokrčené nohy). Předpětí je na max a tak jsem zvažoval kratší kosti. Předpokládám, že standardní rozteč je 140 mm a chci se zeptat, o kolik se to reálně zvedne s kostmi 125mm. Pokud jste to někdo dělal, vznikl nějaký problém, třeba s hlavním stojanem, nebo bude stačit prodélit bočák ? Můžete přihodit své zkušenosti? Díky
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom, DL1000 zvýšení výměnou kostí
Nespíš by to chtělo nové péro, ale tlumič stojí 10 000 kč a to se mi dávat nechce. O centrál přijít nechci a tak hledám kompromis - jak dlouhé kosti, abych to zvedl na zadku, hlavní stojan dosáhl a chtělo to pouze úpravu bočního.
Díky
Naposledy editováno 08.05.2018 20:47:07
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom, DL1000 zvýšení výměnou kostí
Proto ty Stromky zvedame na podvozku..
Naposledy editováno 09.05.2018 20:35:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom, DL1000 zvýšení výměnou kostí
Naposledy editováno 09.05.2018 22:40:21
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom, DL1000 zvýšení výměnou kostí
Někdo to řeší vyrobením nástavce přímo na z.uchycení tlumiče, takže přepákování a tím i tuhost pružení zůstanou stejné, jen si zvedneš světlou výšku.
mari píše: podle mě se při změně délky kostí změní i poměr páky na přepákování a v případě zvýšení světlé výšky podvozku díky jiné délce kostí se pérování zároveň přitvrdí(menší páka díky kratším kostem=větší síla potřebná na stejné propružení jako s origo kostma). Takže s tím že to zvedneš zároveň přitvrdíš pérování,pokud se nepletu...
Někdo to řeší vyrobením nástavce přímo na z.uchycení tlumiče, takže přepákování a tím i tuhost pružení zůstanou stejné, jen si zvedneš světlou výšku.
pomer prepakovani se meni opravdu jen malo. ciste jen diky jinemu uhlu kyvne vidlice. musel by se menit ten "trojuhelnik" na kterej je chycenej tlumic + kosti. pro jizdu ve dvou + kufry je urcite rozumnejsi reseni silnejsi pruzina.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom, DL1000 zvýšení výměnou kostí
Naposledy editováno 12.05.2018 06:19:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom, DL1000 zvýšení výměnou kostí
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom, DL1000 zvýšení výměnou kostí
Díky všem za příspěvky - je fajn, že jste otevřeli různé pohledy na věc.
Je mi jasné, že ideál je měnit péro, nebo celý tlumič, ale přiznám se, že se mi do toho zase nchce až tolik rvát peněz.
Myslel jsem, že za 500 kč (kosti) to krapet zvednu, a bude potřeba pak pouze upravit bočák.
Proto ten dotaz o kolik se to reálně zvedne.
Takže pokud to opravdu někdo zvedal pouze na zadku, tato informace by mi bodla.
Díka a Nazdar
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom, DL1000 zvýšení výměnou kostí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom, DL1000 zvýšení výměnou kostí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom, DL1000 zvýšení výměnou kostí
Naposledy editováno 12.05.2018 21:42:38
se-se píše: MILOS61> zména kostí nic nepřitvrdí. Změna převodu je zanedbatelná
úcta k tvém znalostem vím o tvých schopnostech ale já to mám ze svých zkušeností není to o moc ale je to poznat hlavní důvod je že se zadek trošku přizvedne , není to takoví břichoplaz a neškrtá se tolik hlavním stojanem který je nejníže
Naposledy editováno 12.05.2018 23:56:33
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 | Kadlina | 4 | 30.5.2024 v 11:16 milor |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom | Hlubas | 8 | 21.1.2024 v 15:00 jarekol |
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom | aldags | 6 | 20.1.2024 v 21:47 aldags |
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom | Mastik4 | 9 | 17.9.2023 v 21:03 dzudas |