Téma: V-Strom, DL1000 zvýšení výměnou kostí
8.5.2018 v 17:22
Zdravím, je tu někdo, kdo si na staré Suzuki DL 1000 měnil kosti za kratší?
Když motorku nabalím, vcelku si sedne (břicho nízko nad zemí, pokrčené nohy). Předpětí je na max a tak jsem zvažoval kratší kosti. Předpokládám, že standardní rozteč je 140 mm a chci se zeptat, o kolik se to reálně zvedne s kostmi 125mm. Pokud jste to někdo dělal, vznikl nějaký problém, třeba s hlavním stojanem, nebo bude stačit prodélit bočák ? Můžete přihodit své zkušenosti? Díky
Když motorku nabalím, vcelku si sedne (břicho nízko nad zemí, pokrčené nohy). Předpětí je na max a tak jsem zvažoval kratší kosti. Předpokládám, že standardní rozteč je 140 mm a chci se zeptat, o kolik se to reálně zvedne s kostmi 125mm. Pokud jste to někdo dělal, vznikl nějaký problém, třeba s hlavním stojanem, nebo bude stačit prodélit bočák ? Můžete přihodit své zkušenosti? Díky
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom, DL1000 zvýšení výměnou kostí
Nazdar borci
Díky všem za příspěvky - je fajn, že jste otevřeli různé pohledy na věc.
Je mi jasné, že ideál je měnit péro, nebo celý tlumič, ale přiznám se, že se mi do toho zase nchce až tolik rvát peněz.
Myslel jsem, že za 500 kč (kosti) to krapet zvednu, a bude potřeba pak pouze upravit bočák.
Proto ten dotaz o kolik se to reálně zvedne.
Takže pokud to opravdu někdo zvedal pouze na zadku, tato informace by mi bodla.
Díka a Nazdar
Díky všem za příspěvky - je fajn, že jste otevřeli různé pohledy na věc.
Je mi jasné, že ideál je měnit péro, nebo celý tlumič, ale přiznám se, že se mi do toho zase nchce až tolik rvát peněz.
Myslel jsem, že za 500 kč (kosti) to krapet zvednu, a bude potřeba pak pouze upravit bočák.
Proto ten dotaz o kolik se to reálně zvedne.
Takže pokud to opravdu někdo zvedal pouze na zadku, tato informace by mi bodla.
Díka a Nazdar
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom, DL1000 zvýšení výměnou kostí
Krleš70> Kratšíma kostmi mám upravenou už druhou motorku (TDM 900 a Vstrom 650 ) pokaždé se zvedl zadek asi o 2.5 -3 cm na jízdních vlastnostech sem nikdy nic nepoznal , díky kratším kosti se to malinko přitvrdí a zbytek doladíš na tlumiči , je to levnější úprava než měnit tlumič nebo pružinu ,potom musíš nastavit oba stojánky jak boční cc 3 cm , hlavní mám nastavený o 2.5 cm takto jednoduše .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 34 | 26.3.2024 v 10:06 kokosman |
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom | Hlubas | 8 | 21.1.2024 v 15:00 jarekol |
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom | aldags | 6 | 20.1.2024 v 21:47 aldags |
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom | Mastik4 | 9 | 17.9.2023 v 21:03 dzudas |
kontrolka oleje Suzuki DL 1000 V-Strom | akimek314 | 1 | 8.9.2023 v 06:36 milor |