1 reakcí na tento příspěvek cafe race Honda cx 500
2 reakcí na tento příspěvek cafe race Honda cx 500
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cafe race Honda cx 500
1 reakcí na tento příspěvek cafe race Honda cx 500
U CX - ka bych tak ještě tuto věc pochopil u "modernyzované" verze Euro.
Ale pěkného Customa rozbourat bych považoval za hrubou chybu.
Začnu odzadu. Dejme tomu, že už motorku máš přestavěnou a dejme tomu, že je to do podoby plus mínus té, které jsi tu pověsil. Někdo Tě sestřelí,udělá Ti škodu a jeho pojišťovna zjistí stavbu. Když to zjistí, vyváže se z povinnosti cokoliv platit, i kdyby Tě naboural někdo pod vlivem drog či alkoholu. Jestli chceš toto riskovat, uprav si café racera dle libosti.
To, co jsi zde pověsil, nemá původní systém odpérování zadního kola, tedy teleskopy po stranách zadní stavby, má to nově centrální tlumicí jednotku. Znám zadní vidlici u Hondy CX 500 (původní model či model Custom) s postranními teleskopy i pozdější modely s centrální pružící jednotkou. Ten pozdější model mi přijde na takto radikální přestavbu vhodnější, ta zadní vidlice má u novějších modelů (Eurosport a Silverwing) trubky obdélníkového průřezu a snese více. No a přední vidlice je u těch strojů výše taky jiná. Kdo by tomuto udělal STK, riskuje přinejmenším ztrátu zaměstnání. Řekněme, že tuto variantu zvolíš. Bude to stát hodně peněz ( z původní motorky zůstává motor, zadní stavba (po radikální přestavbě), rám a kola, bez ohledu na to, zda s původními paprsky a ráfky či s novými ráfky a vypletená. Fakt to bude ranec. Pokud Tě to bere za srdce a máš na to technicky a taky peníze, udělej to. Najít někoho, kdo tomu udělá technickou bude oříšek.
Nejjednodušší variantou je přestavbová sada, vzhled motocyklu se změní radikálně, ale hlavní konstrukční prvky motocyklu zůstávají. Umíš-li anglicky či německy, tu přestavbovou sadu najdeš na netu. Zde by měla být možnost získat technickou nejsnažší.
Pokud má ta motorka, která se Ti nabízí, německý techničák, tak to na české či slovenské doklady dostaneš v originál stavu. Pak dle stupně přestavby bude méně složité či složitější udělat technickou.
No a nakonec malá poznámka k tomu, co výše píše CroWack: "Nechci te teda nejak urazit, ale neni to skoda takhle likvidovat veterana? Nakonec nezbyde ani jedno originalni cx a vse budou "cafe" zbastleniny... ". Zde bych podotknul, že spousta strojů CX 500, končí v Německu díky špatnému ustájení, zacházení, zanedbané údržbě. Na trhu bývají za pár peněz. Podaří-li se nějaký stroj zachránit, vyžaduje to často potřebu sehnat náhradu za ztracené či poškozené plastové nebo jiné díly a zde je alespoň malé ospravedlnění přestaveb, pokud jsou demontované díly nabídnuty těm, co rádi originální stav, který taky upřednostňuji.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vhodný servis na větší údržbu MZ ETZ 150, Honda GL1200 GoldWing, Honda CX 500, Hon... | Apo-Rider | 9 | 1.5.2024 v 12:34 Dodo1976 |
cx 500 pumpa Honda CX 500 | peracek1 | 6 | 26.4.2024 v 18:32 combust |
CX 500 přední brzda Honda CX 500 | V-tec4 | 4 | 7.4.2024 v 10:09 combust |
Pískání brzd Honda CX 500 | Toretak1050 | 7 | 2.4.2024 v 17:11 xbedla |
Zkřípání Honda CX 500 | Toretak1050 | 0 | 3.3.2024 v 16:43 Toretak1050 |