K mé motorce jsem našel toto:
Cagiva Mito SP 525info
Podvozek
Použití: Supersport
Rok: 2008
Hmotnost (kg): 129
palivové nádrže 14
Přední brzdy: Double kotouč
zadní brzda : Single kotouč
Přední pneumatika: 110/70 - ZR17
Zadní pneumatika: 150 šedesátiny R 17
Performance
Power (hp @ rpm): 34 @ 12000
Moment (nm @ rpm): 23 @ 11000
EngineNum. Cylinder: 1
Rozložení: L
Princip: Dvoutaktní
Startér: Elektrický převodový stupeň
: 6
První převodový poměr: 2.7273
Druhý převodový poměr: 1.8571
Třetí převodový poměr: 1.3529
Čtvrtý převodový poměr: 1.0952
Pátý převodový poměr: 0.9565
Šestý převodový poměr: 0.8636
Primární převodové
kolo Ozubené kolo: 11
Spojkové ozubené kolo: 36
Sekundární převodPředkové ozubené kolo: 14 Ozubené kolo: 43
Konečné snížení: 3.0714
Druh pohonu: Řetěz
Aerodynamické údaje Hodnota Cx: 0.4Frontová plocha (m2): 0.4717
Předpokládám, že jsou to údaje samotného motocyklu bez jezdce, i tak zajímavé.
Naposledy editováno 28.03.2018 14:19:52
1 reakcí na tento příspěvek Aerodynamika motorek
Pak určitě nesedí hodnota krouťáku, protože 23Nm/11.000 odpovídá 36k. A ani 23Nm/10.000 nesedí, to odpovídá 33k a takhle plochou výkonovou špičku dvoutakt rozhodně mít nebude...
Osobně mám dost pochybnosti i o tom udávaném výkonu, podle mě je 525 ve fabrickým nastavení slabší (EURO III).
Dál si myslím, že je uvedený špatný počet zubů na primáru, správně je IMHO dvojnásobek, tj. 22/72
Jednoválec do L jsem taky ještě neviděl...
JohnnyS08 píše: Dejme tomu, že budeme věřit max. výkonu 34k/12.000.
Pak určitě nesedí hodnota krouťáku, protože 23Nm/11.000 odpovídá 36k. A ani 23Nm/10.000 nesedí, to odpovídá 33k a takhle plochou výkonovou špičku dvoutakt rozhodně mít nebude...
Osobně mám dost pochybnosti i o tom udávaném výkonu, podle mě je 525 ve fabrickým nastavení slabší (EURO III).
Dál si myslím, že je uvedený špatný počet zubů na primáru, správně je IMHO dvojnásobek, tj. 22/72
Jednoválec do L jsem taky ještě neviděl...
Máš pravdu, toho jsem si nevšiml - ten primární převod je 22/72. Tahle verze je samozřejmě otevřená a tím neplní EURO III. Katalyzátory a ostatní eko fičuy jsou vyhozeny a výfuk je laděný. Jinak ještě nemám zprovozněnou 525, ale EVO se krásně točí až do 12 500 a pocitový zátah je od 9000, takže ta špička je docela plochá.
1 reakcí na tento příspěvek Aerodynamika motorek
http://books.google....20values&f=false
http://www.motorkari...il&gallery=14445
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cagiva mito sp525 přívěra Cagiva Mito SP525 | Admm | 5 | 1.6.2024 v 12:27 Kohlstein |
Vibrace motoru Cagiva mito sp525 Cagiva Mito SP525 | Kamy_m | 4 | 17.3.2024 v 21:41 Kohlstein |
Jaká "nejlepivější" guma na silničk... [1, 2, 3] Cagiva Mito SP525 | mito7 | 65 | 29.7.2022 v 22:57 mito7 |
Chetel wanted zavodni mito sp nebo ... Aprilia RS 125, Cagiva Mito 125 SP, Cagiva Mito 125 ... | wanzap1 | 8 | 4.5.2020 v 21:19 strakon |
Náhradní díly - elektro Cagiva Mito SP525 | mito7 | 6 | 24.4.2020 v 14:36 gugo |