Už delší dobu se zajímám o motocross, jezdím na závody, výstavy a tak celkově mě to nějak chytlo. Jak už to tak bývá, tak postupem času jsem si řekla že si pořídim taky motorku. Našetřila jsem si peníze a začala se dívat po nějakých nejlépe Kawach a Hondach 125ccm, nebo 85ccm. Přítel si před pár týdny pořídil Hondu 2T 250ccm a já se strašně moc těšila az se svezu. Nutno podotknout, že jsem 100% nemotorkář, v životě jsem nejela ani na fichtlu. Tenhle víkend jsme teda jeli na takovou lehkou enduro trať a já se zkusila svézt. Po téhle jízdě, mi opravdu došlo, že tady na tom se učit jezdit nemůžu. Přítel tam má nějak blbou rozetu nebo co a motorka se při každém ťuknutí do plynu zvedá na zadní. Bála jsem se zařadit i dvojku, protože ta motorka je peklostroj. Po příjezdu domů jsme se trošku neshodli, protože přítel mi začal tvrdit, že pokud si pořídim 125, tak je to úplně to samé a že bych si měla koupit fichtla, jenže já si myslím, že ta 125 by byla pro mě lepší než 250. Takže teď opravdu nevím, jako motorku si mám do začátku pořídit. Podle mě je jasné že pokud posadite někoho poprvé v životě na 250 2T, tak z toho bude mít strach. Mohli byste mi prosím poradit nějakou vaši radu, jaká motorka by byla podle vás do začátku nejlepší ? Učil jste někdo jezdit přítelkyni na 125, nebo 85? Měřim 179cm, tak prosím žádné pitbiky. Předem mockrát děkuju za odpověď :)
1 reakcí na tento příspěvek Vhodná crosska do začátku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vhodná crosska do začátku
1 reakcí na tento příspěvek Vhodná crosska do začátku
Můj názor
1 reakcí na tento příspěvek Vhodná crosska do začátku
e: sakra proč jsem si doteďka myslel že je Yamaha DT 125 čtyřtakt? každopádně i jakožto dvoutakt by to měla bejt hodná a pro začátek vhodná motorka
Naposledy editováno 07.03.2018 14:07:43
1 reakcí na tento příspěvek Vhodná crosska do začátku
85 s velkýma kolama je samozřejmě ještě hodnější,ale příjde mi to +- obě na stejno-tím chci říct na hovno,bude to dřina i tak,ale pokud se toho nebojíš a máš trochu talent,tak proč ne.pořád je to rozumnější,než peníze prochlastat,prokouřit,případně profetovat.
základ ve tvém případě bude dobrý učitel,což bude tuším trošku problém.....
1 reakcí na tento příspěvek Vhodná crosska do začátku
Nebo jestli se opravdu cítíš tak 85 2T bude ukrutně lehká, ovladatelná a výkonná ( poletí jak píchlá svinje ) nebo tu 125 2T ( poletí jak dvě píchlé svinje ) Na všem se dá naučit to né že né, ale někdy to víc bolí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vhodná crosska do začátku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vhodná crosska do začátku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vhodná crosska do začátku
https://www.motoinze...995575-dt-125-r.html
trochu přes no, ale ono se něco najde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vhodná crosska do začátku
1 reakcí na tento příspěvek Vhodná crosska do začátku
e: ještě provokuj ty jo
tady nějakej bastl, nutno sehnat cross kola...
https://www.motoinze.../995137-kdx-125.html
a máš to štreku
Naposledy editováno 07.03.2018 14:45:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vhodná crosska do začátku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vhodná crosska do začátku
Kuchy19 píše: Dolph-cz> já jsem viděla ve vysoký peci jezdit takhle kluka na 85, jako jelo to, ale zase oproti tomu 250, mi to příjde mírnější. Jestli mám talent to ti neřeknu, ale strach nemám a to že to bude bolet s tím počítám. Vím že motocross není sranda, ale pokud člověk chce všechno se dá naučit. Před rokem jsem nevěděla kde je u auta plyn a dneska ti pojedu klidně přes půlku republiky. Chce to jenom jezdit jezdit jezdit a zase jezdit :)
Děvčico, tady musím poznamenat, že za 25-30t, budeš hlavně šroubovat a zase šroubovat.... a to podstatně víc než jezdit
Pokud měříš 179 a trochu úměrně vážíš, ta určitě NE 85ku ta motorka i na "velkých kolech" je ergonomií a pružením tak do 150 a 45-máx50 kg.., v sezóně se to neustále řeší u kluků 12-13 let, kteří věkem na 85 patří, ale prostě rostou a nepolámou se na to, sedí(stojí) nad motorkou, ne na motorce, chytají strašné návyky a je to extra nestabilní...
Potřebuješ co nejlehčí moto "dospělé" velikosti a to je MX125ka.. kup KTM SX125 ta má ze 125tek relativně spodek, přitáhneš pružinu přívěry, popř. pro začátek uděláš doraz do karbecu, nech poladit soft pérování, úměrně k tvé váze a jezdi a jezdi .. ale za uváděné peníze, to je těžko realizovatelné...
1 reakcí na tento příspěvek Vhodná crosska do začátku
Je bolet a bolet. Neznám nikoho, kdo jezdí enduro nebo mx (znám tak 20lidí, ne 1000) a VŠICHNI včetně mě mají z toho něco zlomeného a to tak, že mají v sobě šrouby, tyče, destičky, apod. Odřeniny se nepočítají. Taky jsem byl chytrej hrdina, neboj...
2T pro někoho, kdo nikdy na ničem neseděl je ... zbytečně frustrující, dle mého názoru. Hledej 125 4T a neomezuj se jen na Kawu a Hondu. 4T roste výkon s otackami a bude pro Tebe značně jednodušší to mít pod kontrolou. Navíc brzdí motorem.
Jdi do toho, je to super koníček, ale rozhodně potřebuje mít značný finanční rezervy a nebo začínat na něčem tupém a ne závodním náčiní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vhodná crosska do začátku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vhodná crosska do začátku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vhodná crosska do začátku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vhodná crosska do začátku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vhodná crosska do začátku
A pokud jsem ti radil KTM125 tak proto že jako jediná 125ka má náznak "spodku" a stavitelnou přívěru ... a HONDA 125 je přesný opak, tam spodek není ani náznakem
Jak ti píše Animals, je to úžasná zábavka , ale drahá, vydrž, šetři a až bude na nákup 40-45 tak hledej a přebírej a stejně musíš počítat třeba desítku s další "startovací" investicí...
V Lounech mas skvele misto na trenovani, kup si nejake fajn endurko a zacni se ucit techniku na necem, co ma normalni prevody a neni to treba tocit do bezvedomi. Cross je nesmysl.
Zase je tu možnost si jí nechat postupně oservisovat, udělat to nejduležitější - motor, brzdy - tlumení,pérování - ložiska a znát její skutečný stav, ale to se zase rovná prachy, prachy..........podívej se kolík stojí třeba pístní sada. Pročti si co a jak se má měnit podle manuálu,pak prozkoumej ceny materiálu ať máš nějakou představu + samožřejme cenu za práci, zavoláš servis kolik si učtují a už to jede. Od toho bych se odpíchnul.
E:pismeno
Naposledy editováno 07.03.2018 17:05:37
1 reakcí na tento příspěvek Vhodná crosska do začátku
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Olej z výfuku!!! Kawasaki KX 125 | Rreno2007 | 24 | 3.6.2024 v 09:00 PetrL3 |
Co říkate na píst a válec Kawasaki KX 125 | Vojtech193 | 4 | 28.5.2024 v 23:53 ja1 |
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | DrevoKocurik | 9 | 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein |
Kawasaki KX 1998 spojka Kawasaki KX 250 | Wrabis | 19 | 19.4.2023 v 13:49 sirr |
Kawasaki kx 250 1986 prevodovka Kawasaki KX 250 | Jogo | 1 | 25.3.2023 v 11:59 krokoš |