Po Ducati , Aprilii to přiznávají i Rakušáci
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/08/431093_979f70903b72d622d0cd834dfc73d2e4.jpg)
Ani se nechce věřit, že u Bremba jsou taková vemena a kvůli pětikoruně udělají pístek z PPS namísto z duralu, a dají to do výroby, aniž by to pořádně odzkoušeli.
Jinak PPS se skleněným vláknem má tuhost a pevnost na úrovni duralu, odolává glykolu, takže není problém při použití třeba ve ventilech na radiátoru topení. Problém je samozřejmě při opakovaném namáhání blízko meze pevnosti a způsobu porušení materálu. Tam, kde se dural omačká, PPS se začne drtit. A to může snadno nastat při nějakém panickém brzdění se zásahem modulátoru ABS.
Naposledy editováno 22.02.2018 09:09:54
2 reakcí na tento příspěvek Svolávačka pumpy Brembo PR16
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
puffybodie píše: Neni mozna, znacky prece dbaji o kvalitu narozdil od Ciny (bejvavalo pravda v dobach, kdy se jeste delalo z naddimenzovanych materialu)
No on hlinik/hlinik taky neni uplne idealni materialove reseni, plastovej pist je podle me dobra volba, jen tady udelali nejakou chybu...
puffybodie píše: Neni mozna, znacky prece dbaji o kvalitu narozdil od Ciny (bejvavalo pravda v dobach, kdy se jeste delalo z naddimenzovanych materialu)
Tak jak to ma znacka zjistit, znacka koupi brzdu od Bremba a da ji na motorku.
A znacka to ted taky dost mastne zaplati, narozdil od ty ciny, ktera se na to vysere nebo zmeni nalepku
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek Svolávačka pumpy Brembo PR16
Když na svém Ducati účtu kliknu na svolávací akce u svého motocyklu, tak mi to nenapíše vůbec nic, ale když manuálně zadám VIN, tak už mi to vyskočí!
Viz. zde:
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/08/430865_6438ae02b8c138b5f9c0ade9295e31b8.jpg)
Kdybych neměl známýho mechanika v Ducati, tak nevím, kdybych se o tom dozvěděl...
Asi až bych za to někde v serpentýnách nebo po dlouhé rovince vzal a ono nic!
A to o tom v Ducati vědí už od 8.1.2018 (viz. vyjádření firmy Brembo) a sami to oznámili už 15.1.2018 (zajímalo by mě teda komu) s tím, že akce začne od 15.2.2018, tak jsem dost nasr...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/10.gif)
Napsal jsem do Ducati do Itálie a odepsali jen, že je jim to líto a ať se spojím se svým prodejcem, že svolávačka teprve začíná, atd... No pecka, dík za nic!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
Naposledy editováno 20.02.2018 15:05:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svolávačka pumpy Brembo PR16
Ještě jsi mohl nafasovat do třmenů bakelitové brzdicí pístky, jeden můj dodavatel je na jejich výrobu specialista . Dává se to teď do aut do zadních brzd, kde jsou nižší tlaky a teploty. Je to levnější a hlavně to na těch zadkách nerezne. Problém může nastat, když se udělá manažerské rozhodnutí a zkrátí se doba vytvrzování bakelitu ve formě, třeba z minuty dvacet na jednu minutu. Nevytvrzený bakelit je porézní a časem se rozpadne.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Chyby při výrobě a hledání novejch komponentů se stávají, ale upřímě zase na druhou stranu to ukazuje, že tohleto nechutný honění se za každým halířem už přišlo i do Bremba, což absolutně nechápu! Vždyť už mají skoro celej trh! Už i Japonci i BMW přišli na to, že když chtějí, aby to brzdilo, tak tam musejí dát Brembo.
Ale holt asi to samý jako u VW-Audi...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
Ty lidi v představenstvu těch automobilek a s nima spojených značek se topěj v milionech Euro a velcí akcionáři ještě víc!!!
A pořád jim to je málo!!!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/10.gif)
To Ti prostě hlava nebere. A pak udělají takovou botu!
PS. No pokud vím, tak ten pístek selhává právě proto, že je plastovej.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Ale jako samozřejmě plasty jdou dopředu a když se udělají poctivě, tak super.
Jenže jak jsi řekl: "Halíře dělají talíře!" a pak to odsere my. A to, že už jsem četl na US foru od týpka, že díky tomu na podzim vyválel na okruhu svou 1299 Panigale a naštěstí se mu nic nestalo, tak je hezký, že prostě zanedbali testování a zareagovali až když pár lidem ty brzdy selhaly.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/hmm.png)
Naposledy editováno 20.02.2018 20:28:34
1 reakcí na tento příspěvek Svolávačka pumpy Brembo PR16
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
Teď už jen NISSIN.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Mik164 píše: Špageťácký mrdky.
Koupil jsem Brembo desky a po 3tis.km kotouče na vyhození. Už nikdy tyto jebky. Prej to nechávají vyrábět v Polsku.
Teď už jen NISSIN.
Hele ten samej problém, desky brembo za né málo peněz, akorát jim to trvalo o 2tis km dýl....
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM Super Duke - špony v oleji KTM 1290 Super Duke R, KTM 1290 Super Duke GT | riderr3 | 30 | 8.6.2024 v 12:03 Rolda89 |
motorový OLEJ, Norma JASO MA vs MA2 KTM 1290 Super Duke R | Versysák__ | 22 | 3.6.2024 v 08:23 Sidonius78 |
Super duke vs Tuono v4 [1, 2] KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Chuck... | 36 | 31.5.2024 v 19:54 Kubák |
Super duke vs Tuono v4 KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Chuck... | 0 | 27.5.2024 v 11:49 Chuck... |
KTM - výmena/oprava TPMS snímača KTM 1290 Super Duke R | Babettastián | 15 | 26.5.2024 v 09:54 Johny_Servis |