Padací rámy Přidat reklamu

Téma: Svolávačka pumpy Brembo PR16
Tak už svolávají i u KTM . Jak upozornil BlackSabbath , Brembo si zadělalo na problém .
Po Ducati , Aprilii to přiznávají i Rakušáci

Ani se nechce věřit, že u Bremba jsou taková vemena a kvůli pětikoruně udělají pístek z PPS namísto z duralu, a dají to do výroby, aniž by to pořádně odzkoušeli.
Jinak PPS se skleněným vláknem má tuhost a pevnost na úrovni duralu, odolává glykolu, takže není problém při použití třeba ve ventilech na radiátoru topení. Problém je samozřejmě při opakovaném namáhání blízko meze pevnosti a způsobu porušení materálu. Tam, kde se dural omačká, PPS se začne drtit. A to může snadno nastat při nějakém panickém brzdění se zásahem modulátoru ABS.

Naposledy editováno 22.02.2018 09:09:54

1 reakcí na tento příspěvek Svolávačka pumpy Brembo PR16

20.2.2018 v 15:03 | Nahoru | #1
Já bych jen apeloval na všechny, aby si sami ověřili, jestli jejich motocykl do té akce spadá, či nikoliv, protože mě do dnešního dne z Ducati nikdo nekontaktoval oficiálně!
Když na svém Ducati účtu kliknu na svolávací akce u svého motocyklu, tak mi to nenapíše vůbec nic, ale když manuálně zadám VIN, tak už mi to vyskočí!
Viz. zde:

Kdybych neměl známýho mechanika v Ducati, tak nevím, kdybych se o tom dozvěděl...
Asi až bych za to někde v serpentýnách nebo po dlouhé rovince vzal a ono nic!

A to o tom v Ducati vědí už od 8.1.2018 (viz. vyjádření firmy Brembo) a sami to oznámili už 15.1.2018 (zajímalo by mě teda komu) s tím, že akce začne od 15.2.2018, tak jsem dost nasr...
Napsal jsem do Ducati do Itálie a odepsali jen, že je jim to líto a ať se spojím se svým prodejcem, že svolávačka teprve začíná, atd... No pecka, dík za nic!

Naposledy editováno 20.02.2018 15:05:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svolávačka pumpy Brembo PR16

20.2.2018 v 17:21 | Nahoru | #2
Werewolf> Jo, to naštve, mít novou mašinu od výroby rozbitou ...
Ještě jsi mohl nafasovat do třmenů bakelitové brzdicí pístky, jeden můj dodavatel je na jejich výrobu specialista . Dává se to teď do aut do zadních brzd, kde jsou nižší tlaky a teploty. Je to levnější a hlavně to na těch zadkách nerezne. Problém může nastat, když se udělá manažerské rozhodnutí a zkrátí se doba vytvrzování bakelitu ve formě, třeba z minuty dvacet na jednu minutu. Nevytvrzený bakelit je porézní a časem se rozpadne.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh [1 ... 11, 12] Ducati 1299 Panigale doucha 358 14.2.2019 v 14:30 doucha
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... upside 13 15.1.2019 v 21:36 Ozzy_
Tak ktoru [1 ... 5, 6] Aprilia Tuono 1000 R Factory, KTM 1290 Super Duke R,... coffeeracer 160 8.1.2019 v 08:17 Leštenka1
KTM 1290 Superduke - vůle v zadním kole KTM 1290 Super Duke R Maloch 8 2.1.2019 v 07:54 DRN.
brzdy KTM 1290 SuperDuke R KTM 1290 Super Duke R cernousekkk 9 20.11.2018 v 13:37 martinn1313

TOPlist