Po Ducati , Aprilii to přiznávají i Rakušáci
Ani se nechce věřit, že u Bremba jsou taková vemena a kvůli pětikoruně udělají pístek z PPS namísto z duralu, a dají to do výroby, aniž by to pořádně odzkoušeli.
Jinak PPS se skleněným vláknem má tuhost a pevnost na úrovni duralu, odolává glykolu, takže není problém při použití třeba ve ventilech na radiátoru topení. Problém je samozřejmě při opakovaném namáhání blízko meze pevnosti a způsobu porušení materálu. Tam, kde se dural omačká, PPS se začne drtit. A to může snadno nastat při nějakém panickém brzdění se zásahem modulátoru ABS.
Naposledy editováno 22.02.2018 09:09:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svolávačka pumpy Brembo PR16
Ještě jsi mohl nafasovat do třmenů bakelitové brzdicí pístky, jeden můj dodavatel je na jejich výrobu specialista . Dává se to teď do aut do zadních brzd, kde jsou nižší tlaky a teploty. Je to levnější a hlavně to na těch zadkách nerezne. Problém může nastat, když se udělá manažerské rozhodnutí a zkrátí se doba vytvrzování bakelitu ve formě, třeba z minuty dvacet na jednu minutu. Nevytvrzený bakelit je porézní a časem se rozpadne.
Chyby při výrobě a hledání novejch komponentů se stávají, ale upřímě zase na druhou stranu to ukazuje, že tohleto nechutný honění se za každým halířem už přišlo i do Bremba, což absolutně nechápu! Vždyť už mají skoro celej trh! Už i Japonci i BMW přišli na to, že když chtějí, aby to brzdilo, tak tam musejí dát Brembo.
Ale holt asi to samý jako u VW-Audi...
Ty lidi v představenstvu těch automobilek a s nima spojených značek se topěj v milionech Euro a velcí akcionáři ještě víc!!!
A pořád jim to je málo!!!
To Ti prostě hlava nebere. A pak udělají takovou botu!
PS. No pokud vím, tak ten pístek selhává právě proto, že je plastovej.
Ale jako samozřejmě plasty jdou dopředu a když se udělají poctivě, tak super.
Jenže jak jsi řekl: "Halíře dělají talíře!" a pak to odsere my. A to, že už jsem četl na US foru od týpka, že díky tomu na podzim vyválel na okruhu svou 1299 Panigale a naštěstí se mu nic nestalo, tak je hezký, že prostě zanedbali testování a zareagovali až když pár lidem ty brzdy selhaly.
Naposledy editováno 20.02.2018 20:28:34
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Navigace -KTM MY RIDE [1, 2] KTM 1290 Super Duke R | malčus77 | 35 | 23.2.2024 v 13:35 Koudy01 |
KTM - výmena/oprava TPMS snímača KTM 1290 Super Duke R | Babettastián | 13 | 3.2.2024 v 19:28 Toser |
KTM 1290 SuperDuke R 2022 - servisn... KTM 1290 Super Duke R | Babettastián | 5 | 5.1.2024 v 20:06 RRRR8888 |
Doporučené pneu výrobcem (KTM 1290 ... [1, 2] KTM 1290 Super Duke R | Versysák__ | 48 | 5.1.2024 v 12:26 ramlik |
Sedadlo KTM 690R enduro -náhlada za... KTM Duke 690 R, KTM 690 Enduro R, KTM 690 SMC R | Majkee | 2 | 22.9.2023 v 18:10 MedWed |