1 reakcí na tento příspěvek Praklina v bloku motoru
1 reakcí na tento příspěvek Praklina v bloku motoru
Pokud totiž blok motoru dostane impakt (vnější nebo vnitřní, to je fuk), tak se taky sám zdeformuje a pozná se to v takových místech, jako je uložení klikovky, vývrt pro válec a podobně. Například u Jaw 350, když dostal motor ránu odpředu od rámu, tak se prohla přední část karteru od uchycovacího nálitku a zkroutil se vývrt pro usazení čela klikovky... Jako mladej kluk jsem pár těchto karterů opravoval převrtáním a výrobou nového čela s větším vnějším průměrem ... ach to mládí .
Jawu jsem uvedl jako příklad, protože tam je ten odlitek dost měkkej, ale běžně se toto děje i u ostatních motorů... nu a když už to dostane takovou prdu, že blok praskne, tak pochybuji, že bude v podstatných místech rovný (v trhlině materiál chybí, ale někde asi bude přebývat).
Howgh.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praklina v bloku motoru
1 reakcí na tento příspěvek Praklina v bloku motoru
Naposledy editováno 15.02.2018 13:41:01
CB600 píše: Opravdu je ten motor u FB nosnej? A co nese? Dyť je jen pověšen na rámu, ne?
On je nosnej nejen u FB, ale u většiny sportovních motorek za posledních cca 25 let Není jenom pověšenej, je to v podstatě součást rámu, výztuha, říkej tomu jak chceš. Koukni na nějaký obrázky
1 reakcí na tento příspěvek Praklina v bloku motoru
1 reakcí na tento příspěvek Praklina v bloku motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praklina v bloku motoru
Jencek81 píše: Uz je to svareny, ale proste blbe, a nekde to prolina, pouze jsem chtel zevnitr poradne prejet tu prasklinu, nic vic. Kdyz jsem se ptal u svarece, tak mi bylo receno ze svaret svarene stoji za hovno, ze dnes lepidlo na tohle je az az postacujici. V zadnem pridade se nejedna o to, ze budu k sobe lepit dva dily. pouze chci prejet tu prasklinu zevnitr.
Vždyť jsi říkal, že je to 2mm rozšklebený a jedna strana o mm vejš než druhá. To je teda hodně blbě svařený
Většina běžně dostupných dvousložkových "tekutých kovů" nebude mít dostatečnou tepelnou odolnost, navíc to budeš patlat na pórovitej mastnotou nacucanej povrch.
Svářeč má pravdu, ale stejně se zkus zeptat ještě jinde.
1 reakcí na tento příspěvek Praklina v bloku motoru
Kolíčkování je o tom, že od kraje trhlny vyvrtáš díru a vyřízneš do ní závit (přiměřené velikosti), zašroubuješ červík (např. MS), zaklepneš aby se nepovoloval a dotěsnil a pokračuješ vrtáním a červíkováním dále. Důležité je, aby se červíky protínaly, protože tím se vzájemně zajišťují. Musí se to správně zaklepat a někdy se to i cínovalo kvůli utěsnění...
... je to metoda pravěká (z dob, kdy svařování bylo složité) a asi se nehodí na malé stroje, ale v nouzi nejvyšší se nechá použít (ověřeno ).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praklina v bloku motoru
Janecek> ono 0kdyby to byla 600F nebo FB929 tak jeste budiz, ale u 1000RR bych proste neimprovizoval, to je furt dost slusnej stroj aby si zaslouzil skutecnou opravu..
Přiznám se že to je jen nápad...
Nebo nějakým Loctitem? Dělají těsnění na hliníkové příruby do 180st. Bývá tekutější než silikon a taky vydrží. Já jej použil místo těsnění na krytu altíku na Ducati a funguje.
2 reakcí na tento příspěvek Praklina v bloku motoru
k vyplňování povrchových prasklin a spár do 3 mm nebo pro výrobní či opravárenské aplikace, kde je vyžadováno spojování, opravy a zacelování hliníku:
·opravy poškozených hliníkových dílů,
·lepení a opravy bloků motorů, krytů převodovek,
·rekonstrukce zkorodovaných hliníkových odlitků,
·opravy opotřebených závitů v litých kovových dílech,
·spojování součástí hnacího ústrojí a olejových van z lehkých slitin apod.
Naposledy editováno 15.02.2018 22:48:40
https://www.hfservis...sokoteplotni-lepidla
http://www.slovcem.sk/seria-1000/
drahe ale velmi ucinne
len tak mimochodom Belzona je pramama všetkých tekutých kovov, len tie deti a vnúčence sú tak nejak zbastardené. A tie rádovo za stokorunáčky jej nesiahajú ani po členky
pozor na moznost aby sa lepidlo neuvolnilo a nezapricinilo skodu poriadne pozri ci po pripadnom uvolneni nehrozi skoda
znamemu pred vela rokmi po zatesneni motora sa cast tmelu uvolnila a upchala mazaci kanal a motor sa pridrel
kupil druhy lebo oprava by bola draha
Naposledy editováno 18.02.2018 02:39:38
Jencek81 píše: FiZzeR> to mam rozsklebeny ale zevnitr motoru, zvenku je to svareny, ale to sterbinou to protiko pres vrsek, ktery je o 1mm niz a tudiz nedoleha uplne tesneni pod hlavou
Nedoleha uplne tesneni pod hlavou?Co si mam pod tim predstavit?Jako ze ti to tesneni podfukuje, tlakuje se to do vody? ...jooooo, ten motor bude uplne zdravy ....prosimte, s debilem svarecem se uz nebav a odvez to na zavareni nekam, kde to umi...na lepidlo se vykasli....az to budes prodavat, tak ti to lepidlo leda tak nekdo omlati o hlavu...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |
CBR 1000 rr 08-09/10-11 "technical ... Honda CBR 1000RR Fireblade | meti | 2 | 28.7.2024 v 18:31 SLEEPER |
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade | octy | 0 | 19.5.2024 v 20:20 octy |