Naposledy editováno 23.03.2023 20:02:25
1 reakcí na tento příspěvek zkoušky na řidičák A2 s vlasní moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkoušky na řidičák A2 s vlasní moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkoušky na řidičák A2 s vlasní moto
ellie88 píše: Moto68> protoze ta na A je vetsi a tezsi, a asi bych na ni nedosahla na zem Takže zatím jen A2 a koupim si yamahu mt03 a až se vyjezdím, tak možná pak časem rozšířim na A
. A není to škoda peněz ? Udělej si hned velké "A" a jestli to máš v hlavě pořádně srovnané a chceš začít na slabší , klidně začni, ale nebude tě omezovat výkon kvůli řidičáku. Ten výkon je hlavně v hlavě a v rukách. Neboj se toho, budeš v pohodě.A k té motoškole - necháš si za 1000,- kč udělat ze své motorky autoškoláckou , známá měla na viragu 535 dokonce rám kvůli pádu na cvičišti a po absolvování motoškoly za dalších 1000,- kč převedeš zpět na civilní motorku.
Takze drz se puvodniho planu na A2, autoskoly co treba maji i MT-03 uz a tak se daji najit. Ale jinak to budou vzdy nejake Suzuki GS500, Honda CB500 nebo Kawasaki ER-5, cili stroje, ktere prave zeny, holky nejcasteji kupuji. Pak par let pojezdis, ziskas praxi a treba i zjistis, ze ani vice nechces. A kdyz jo, tak uz pak jen rozsireni za par tisic. To v celkovych nakladech na moto a jezdeni je stejne houby.
1 reakcí na tento příspěvek zkoušky na řidičák A2 s vlasní moto
Dál bych se vyjádřil k tomu A2. Jako instruktor ti plně schvaluji tvoje rozhodnutí to dělat postupně. Tady je plno mistrů světa co ti to budou do krve tlačit, jaká je to blbost to dělat zvlášť, když nemusíš, ale jedinej, kdo ti to fundovaně řekne je tvůj instruktor v autoškole. Když budeš mít slušnou autoškolu, tak ten instruktor během prvních dvou jízd pozná jak na tom si. Je to 13 třičtvrtě hodinovek, to je 6 jízd po hodině a půl a jedna třičtvrtěhodinovka věnovaná technice na motorce. V minulém roce jsem měl v autoškole 21 motorek z toho bylo 6 jen rozšíření na neomezené A. Takže 15 začátečníků. Nikdo z nich to nebyl schopen zajet v řádném kurzu. Všichni museli doplácet jízdy. Z toho bylo 7 holek, všechny na neomezené A. Dodělali to dvě a to ta lepší odjela 11 jízd po hodině a půl a ta horší 16. Těch zbylých 5 to vzdalo a šlo o kategorii níž na A2 a nevěřila bys, jak se jim najednou ulevilo, jak těch pitomejch pár kilo tý motorky je znát.
Proti tomu předloni jsem měl dvě holky co si dělali A2 a už mohli na A a sám sem je přemlouval, aby do toho šli, protože si s tou motorkou hráli jako s hračkou a obě dali neomezený A s prstem v nose.
Nenech se tu nikým zviklat. Vyber si dobrou autoškolu a nech to zhodnotit instruktora a hlavně taky jak ty se v tom budeš cítit.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkoušky na řidičák A2 s vlasní moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkoušky na řidičák A2 s vlasní moto
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkoušky na řidičák A2 s vlasní moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkoušky na řidičák A2 s vlasní moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkoušky na řidičák A2 s vlasní moto
ellie88 píše: Gal> V autoškole, kam bych chtěla jít, mi řekl, ať to dělám postupně, ať prý začnu A1, aleto mi přijde uplně zbytečný když jezdím na skůtru 125ccm. Tam to stojí 8000,- + případné další jízdy 500,-, rozšíření pak 3000,-
Protože z tebe lámou prachy.
Chces si koupit novou motorku co stoji cca 130 tis. (pominu to, ze nova moto jako prvni motorka neni vetsinou dobry napad). Vzhledem k vetsi slozitosti zkousek autoskoly neni dobre usetrit par tisic na autoskole kde te nic nenauci a budes mit jen nervy. Lepe dat trochu vice kde te to fakt nauci a pripravi a o to vetsi sance je, ze tu novou moto hned neroztriskas.
Dale chces si koupit novou moto na kterou nepotrebujes plne A, tak proc se tim vubec zabyvas? Pridelas si jen nervy a starosti s o mnoho tezsim strojem na ktery tech par hodin v autoskole nestaci. A ne, skutr ti prakticky vubec nepomuze jako priprava na takovou velkou moto. Za bezne jizdy ti to trochu ulehci, ze uz zhruba vis jak projet zatacku. Ale budes k tomu mit navic razeni a koordinace tohoto ukonu je narocnejsi nez v aute a na skutru to nemas vubec (navic jeste hrozi ze skutru zvyk na zadni brzdu levou rukou kde najednou na motorce je to spojka) a co ti bude delat nejvetsi problemy at ti kazdy bulikuje jakekoliv jine pohadky, tak to bude manipulace a ukony na cvicaku nebo ve meste v pomale rychlosti. Tam si hodne rychle uvedomis, proc bylo dobre zacit jen A2.