1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: Veverčák> To ja se taky boojiim,
ale byla by to pohoda, kdyby to tak fungovalo.
nn, byla by to nuda .. hezky je ten proces zlepsovani se, ne ze ti nekdo strci techniku a pet radu lepsi a ty zrychlis jen diky tomu ...
(nenapadne okecavam to, ze na novou nemam )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Na druhou stranu faros je dobra okruhova motorka. Jak vime, Kolda s tim jezdil moooc dobre.
To taky nechapu, jak muze jezdit vyjezdy s tim, ze zadek ma neustale tendenci jit na highsidera. Nojo, super podvozek, novy gumy a nebat se.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
baiker píše: SLEEPER> chtel bych si vyzkouset jen okruh takze klidne bych bral hotovou okruhovku. A nejcastej koukam faros a r1 takze koukam dobre .
jedno co koupíš, hlavně aby tomu odpovídal stav, já sem ani na jedné kawě nemusel nic upravovat a jezdil jsem na okruhu, nejezdíme časy, na kterých by to šlo znát :)Takže se spíš soustřeď na stav a značka jde mimo..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
matt píše: jedno co koupíš, hlavně aby tomu odpovídal stav, já sem ani na jedné kawě nemusel nic upravovat a jezdil jsem na okruhu, nejezdíme časy, na kterých by to šlo znát :)
Takže se spíš soustřeď na stav a značka jde mimo..
Je to pravda, jen ja mam nejakej dementni styl, ze vzdycky uvarim brzdy a to i v Dymokurach na te gxr400 (vidle + brzdy ze zx10r 04). Brzdy r1 a ted po oprave na desine 08 v poho.
Jak se nebojim zamknuti predku na ostrych brzdach, tak o to vic jsem posranej tomu poradne nalozit na vyjezdu.
Z highsideru mam fakt strach, jednak to uz boli a za druhe motorka jde vetsinou panna orel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: Je to pravda, jen ja mam nejakej dementni styl, ze vzdycky uvarim brzdy a to i v Dymokurach na te gxr400 (vidle + brzdy ze zx10r 04). Brzdy r1 a ted po oprave na desine 08 v poho.
Jak se nebojim zamknuti predku na ostrych brzdach, tak o to vic jsem posranej tomu poradne nalozit na vyjezdu.
Z highsideru mam fakt strach, jednak to uz boli a za druhe motorka jde vetsinou panna orel.
jj na zx10r 04 se brzdová páčka propadala, ale myslím siže by se to zlepšilo jinýma destičkama (měl jsem tam goldrfeny), ale bohužel už jsem to nevyzkoušel.na 08 problém nemám, páčka se trošku propadne, ale pak se drží na stejné urovni (už se nepropadá). myslím si, že tobě pomohla změna destiček...
já se zas bojím jít tvrdě na brzdy (ujede mi předek a je konec - když ujede zadek dá se stím ještě nečo dělat) a nemám problém na výjezdu za to vzít (plynule)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Rovinku klasicky hulit co to jde a na brzdem bode razantne na brzdy, aby se vidle na hned ponorily, pac je tak pry motorka stabilnejsi, nez kdyz se potapi pomaleji. A ze kdyz se zamkne predni kolo, nic se nedeje. Motorka jede porad rovne a po chvilce se predek roztoci...
Na Lausitzu jeste na okruhove K6 jsem mel stary nahrivaky, ktere predni D211 zahraly na teplotu 120°, coz fakt klouzalo. Kazdopadne jsem hned od vyjezdu rovinky hulil, co to jde (v zatackach vibroval predek, jak to nedrzelo) a na cilovce jsem jel prej snad i pres 10m se za zablokovanym predkem a to 3x po sobe. V boxovy ulicce me pozorovali kluci i HKT racing (Kolda) a nechapali... Ja jsem normalne nic nepoznal a prislo mi to uplne v pohode. Takze od tebe doby beru za brzdu fakt vsi silou, ale tim padem jim davam dost zabrat.
Naposledy editováno 15.01.2018 18:51:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
nemyslím si, že bych na brzdách ztrácel nějak moc, ale chci mít jistotu. já se snažím spíš ty techniocké zatáčky projíždět plynule a co nejmín brzdit..
hele taky by mi mohli radit, ale nevím jeslti bych to dokázal zrealizovat, už mám nějaké návyky a některé se mi nedaří odbourat (přeučit).
PS: už si našel to video (z okruhu jak si jel sám) ty jo škoda, že sem tam tenkrát nebyl??
Ale nejdůležitější je se ztoho neposrat . Třeba jako já naposled.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
To byste se posrali, kdybyste vedeli, co zensky vsechno dokazou.... Ale to tu nebudeme resit...
baiker> Tak naposled jsi nechtel rozbit pujcenej stroj.
Ja teda nemam problem sednout na cizi, neosahanej stroj a rovnou jet, jenze moc posunu zkusenostma uz neudelam.
Naposledy editováno 15.01.2018 18:54:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Vlastne i o babach.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
baiker píše: matt> S mou řidickou dovedností mi udělá radost každá motorka. Takže v mím případě je to putna co si koupím.
právě, taky si myslím, že to je jedno a druhá věč, každýmu sedí něco jiného ... já se moc dobře necítil na R1 2007 2008 - nejsem zvyklej, že je tak bachratá. GSXR-a se mi nelíbí vzhledově to samé honda..prostě jsem zatíženej na kawy.. ještě mi vrtá v hlavě to RSV V4 (škoda že je tak malé)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: matt> To vis, ze to nekde mam, ale posledni mesice mam jiny starosti a kolikrat se nedostanu ani k svojemu desktopu...
To byste se posrali, kdybyste vedeli, co zensky vsechno dokazou.... Ale to tu nebudeme resit...
no tak šup pohledej to máš za 5 minut najíté zkouknu tvůj jezdecký styl a zas se něco přiučit dokud je zima
tys nechával štelovat podvozek na 10ce viď? nevíš ják moc mají být popuštěné vidle od horní hrany brýlí (v základním nastavení) Já blbec jsem si to zapomněl napsat..
už tam mám vidle a teď už jen drobnosti zkontrolovat a je hotovo...bílá bude ready..
co dokážou to všichni víme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Nastaveni:
Přední vidlice by měly koukat o 4mm nad horní brýle.
Předpětí vpředu: 3 viditelné čáry
Odskok vpředu: povolit o 8 kliknutí z úplně utaženého
Komprese vpředu: povolit o 15 kliknutí z úplně utaženého
Předpětí vzadu: 25mm závitu nad matkou
Odskok vzadu: povolit o 1 a 1/4 otáčky z úplně utaženého
Rychlá komprese vzadu: povolit o 2 a 3/4 otáčky z úplně utaženého
Pomalá komprese vzadu: povolit o 3 otáčky z úplně utaženého
Na Brno budeš muset možná celkově přitvrdit zadek, protože je tam více výjezdů z nižší rychlosti, ale to prostě musíš vyzkoušet, jak Ti to bude vyhovovat...
Delali jsme to se Psenou.
Predek je fakt stabilni, ale za me bych ho klidne i lehce popustil vic a zadadek jsem si dal vic natrvrdo, ale ja jsem zvyklej mit podvozek jak prkno, abych lepsi citil odezvu. Rikam si pak, ze se mi zadek sice driv sklouzne, ale za to citelneji.
Zbytek posilam na FB...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: matt> Zadnej pekne styl to nebyl, proste jsem to tam na hulvata poustel a kdyz uz jsem videl, ze to zataci moc, daval jsem tam plyn a vysel mi i provoz na trati, zadny skupinka zatackach a tak.
Nastaveni:
Delali jsme to se Psenou.
Predek je fakt stabilni, ale za me bych ho klidne i lehce popustil vic a zadadek jsem si dal vic natrvrdo, ale ja jsem zvyklej mit podvozek jak prkno, abych lepsi citil odezvu. Rikam si pak, ze se mi zadek sice driv sklouzne, ale za to citelneji.
Zbytek posilam na FB...
4mm nad horní brýle je z výroby..
nastavení tam mám tovární, a vyhovu jemi - dokonce i ten zadek, nezdá se mi měkej.
jinak přední vidle jsou skoro totožné jako na modelu 04...nevím, ale třeba ty drobné změny dělají takový rozdíl... stejně si myslím, že ten cit od předního kola na 08ce dělá rozložení váhy a geometrie rámu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Taky je to nastaveni pro uplne nove vidle, tohle jsme brali spis jako orientacne. Resp. ja to mam vic podle teto predlohy a Psena se spis drzel defaultu..
2 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Ja se vuuubec nechytam...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Kolik stoji ucast na Dakaru
,
SLEEPER píše: matt> S temi brylemi jsme urcite hybali, vim, ze to mam o neco popusteny, nez treba Psena....
Taky je to nastaveni pro uplne nove vidle, tohle jsme brali spis jako orientacne. Resp. ja to mam vic podle teto predlohy a Psena se spis drzel defaultu..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Hančaa píše: Kuciiii, a kolik vam to jede na jedničku?
Ja se vuuubec nechytam...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1199, 1200] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35974 | Dnes v 07:01 Kubik19 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |