na podzim jsem si večer všiml, že je úplně do ruda rozžhavený začátek výfuku a až teď jsem se konečně dostal k většímu laborování. Kouknu na svíčky a jsou světle šedé (OBRÁZEK) = chudá směs (málo benzínu) to by vysvětlovalo, proč je ten výfuk tak rozžhavený, je tam vyšší teplota, než normálně, starty za studena/tepla a akcelerace je v pohodě, neni to nijak líný, jen při ubrání plynu z kopečka to střílí trochu.
Dneska jsem rozebral celý karburátor a pořádně ho pročistil a seřídil jsem plováky podle návodu zde
Všiml jsem si, že je jehla lehce vybroušená na jedné straně, asi od vibrací OBRÁZEK. to by nemělo mít na to vliv předpokládám, funkční plocha to neni myslím...
U toho jsem si všiml dost zásadní věci... Jehla se skládá ze 4 částí (jehla) - na ní je navlečená kovová podložka, potom uměla podložka, ségrovka, která zajišťuje umělou podložku. Tady na OBRÁZKU to jde vidět pěkně.
Jenže já měl tu kovovou podložku na druhé straně, nad ségrovkou nahoře, tudíž jehla byla níž, takže jsem si říkal, že díky tomu se do směsi dostává i míň benzínu a je chudá.
Na fotce níž jde vidět, že ta bílá podložka v tom šoupátku dřela o takovou hranku a boky má vybroušené, tu bilou podložku jsem otočil, aby jehla byla výš + ještě jde vidět z fotky, že jde posunout ségrovku o jeden zářez níž, tedy zvednout ještě jehlu, ale nechal jsem to tak.OBRÁZEK
Vše jsem to takto složil, ale motorka se chová úplně stejně, vůbec žádný rozdíl jsem nepocítil, když na neutrál přidám plyn na 10 sec, tak výfuk zčervená, při jízdě by určitě taky zčervenal, divím se, zvednul jsem plováky o cca 1 - 2 mm a jehlu posunul o cca 1 - 2 milimetry výš a motorka se chová úplně stejně, nechápu to.
Co by jste dělali vy? a jak má být ta kovová podložka? nemám jehlu posunout ještě výš? co větší hlavní tryska? je tam teď 137,5.... tak že bych tam dal 140 třeba...
Díky za rady :)
Naposledy editováno 29.12.2017 00:44:33
1 reakcí na tento příspěvek Špatně složený karburátor od předchozího majitele? nějak v t...
zdeno255: šroub bohatosti volnoběhu mám povolenej o jednu otáčku a čtvrt. Vrátil jsem ho zase zpátky, když to má být jen k volnoběhu, ale můžu to zkusit přitáhnout o půl otáčky třeba.
Naposledy editováno 29.12.2017 09:25:01
(reakce na) Špatně složený karburátor od předchozího majitele? nějak v t...
skorpa píše: Anty: Jsou i při jízdě rudý.
zdeno255: šroub bohatosti volnoběhu mám povolenej o jednu otáčku a čtvrt. Vrátil jsem ho zase zpátky, když to má být jen k volnoběhu, ale můžu to zkusit přitáhnout o půl otáčky třeba.
Píšu se z měkkým a šroub bohatosti bývá o jeden a půl stabilně.S tou volnoběžnou tryskou se počítá a i ona má vliv v celém spektru.
2stroke: podle svíček to musí být chudé, když jsou do bíla :) asi jo, prostě nastavovat a zkoušet, jednou se třeba zadaří... mám na to ještě necelý 3 měsíce že :D
PMS sroubky povol o pul az jednu otacku a nemelo by to strilet pri ubrani plynu, co se tyka smesy tak ta je chuda jak krava jukni na trysky zda nejsou zasrane popripade jestli ti to nekde neprisava falesny vzduch - priruby a pod.
Mej se
Pajas
1 reakcí na tento příspěvek Špatně složený karburátor od předchozího majitele? nějak v t...
Naposledy editováno 30.12.2017 21:03:23
Zkoušel jsem zvedat jehlu a nepomohlo to, výfuk furt rudý, schválně jsem ji pak dal níž a při přidání plynu se motor dusil, což je logický teda no...
Každopádně koupím sadu těsnění. Ještě dneska zkusím zavřít víc vzdušník a uvidím no.
Rooks: trysky jsou pruchozí, nikde si to nepřisává, alespoň jsem nenašel nikde žádnou prasklinu...
To čemu ty říkáš vzdušník je prostě šroub bohatosti,v angličtině pilot air srew nebo idle mixture screw což je přesnější protože nereguluje vzduch,ale už směs,alespoň u toho nejběžnějšího systému kam patří i tvůj Mikuni.
Takže si toho smajlíka umázni,nebo si raď sám.
Naposledy editováno 01.01.2018 15:09:07
Konečně jsem se dostal k ladění a zkoušel jsem seřídit karburátor pomocí té volnoběžné trysky. místo 1 otáčky a něco jsem to nastavil na 3, když jsem pak ubral, nebo přidal otáčku, tak to mělo snahu chcípat, ale i tak žádná změna, praskání do výfuku je možná trošičku míň při zavření plynu z kopěčka, ale furt střilí a výfuk je rudý při běžné jízdě, jediný co je lepší (rychlejší) je přechod na volnoběžné otáčky z vyšších.
Zkusím koupit více druhů trysek a budu zkoušet. Snad to pomůže... jinak nevím, asi do servisu
Děkuji vám všem kdo přispěli do diskuse a snažili se mi pomoct.
Naposledy editováno 09.01.2018 22:36:09
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
wössner montáž pístních kroužků Suzuki DR 650 | frool | 16 | 29.12.2023 v 17:04 Kohlstein |
Převodová kola DR650 Suzuki DR 650, Suzuki DR 650 SE | Smrči-GSX-F | 5 | 25.12.2023 v 23:51 2stroke |
uzavŔENO - Lehké, ale funkční vybav... [1 ... 4, 5] Suzuki DR 650, Yamaha XT 660 R, KTM 690 Enduro, Husq... | ZdendaZB | 135 | 10.11.2022 v 08:49 Gahan37 |
Suzuki DR650 R Spojka Suzuki DR 650, Suzuki DR 650 SE | FerryUltra | 13 | 28.10.2022 v 16:12 Drakl |
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... | Perkz | 2 | 24.10.2022 v 14:02 Eddie83 |