GSpetr píše: Jak tu bylo napsáno je to kompromis a v mokruna trávě a blátě to není ideální. Jinak na asvaltu drží pěkně i za mokra. Nájez kolem 6 tisíc v rozměru 120/19 a 170/17. Co se výdrže týče tak udajně Pirelli Scorpion Rally něco kolem 10 tisíc.
Prosímtě ten nájezd cca 5tis u Wild je myšlen i u předku? Budu kupovat přední v rozměru 110/80 r19 a právě se rozhoduju mezi TKC80, WILD a Pirelli Scorpoin Rally, vzadu je 09.
Edit: písmenka
Naposledy editováno 15.11.2017 12:49:43
Mann píše: Na litrovém 2 válci snad nikdo nemůže očekávat nájezd nad 10.000 km
Tak podle toho na jakym a s jakou gumou. Ale on mluvi o tom ruskym klumpru , prodaval jsem mu na to spesl sajdovy gumy.
Edit: nojo pozde
Naposledy editováno 15.11.2017 12:57:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin anakee WILD
Naposledy editováno 15.11.2017 13:08:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin anakee WILD
Mann píše: Ježíší s odpuštěním, ty jsi vůl Ani ve snu mě nenapadlo, že máš na mysli hnané kolo na sajdě
Jsem přece psal že mám někdy o kolečko víc.
vilemx píše: Mann> Pokud je pneumatika typu M+S, tak když máš v zorném poli řidiče nálepku, kde je napsáno M+S, max. xxx km/h, tak rychlostní index této M+S gumy může být nižší, než je rychlostní index gumy zapsaný v TP. Je to zcela legální cesta uvedená v zákoně, jak jezdit na zimních, resp. v případě motorek špuntových gumách, které nemívají tak vysoké rychlostní indexy. Proto tě z TK nevyhodí, pojišťovna ti nebude krátit plění, policie ti nedá pokutu za nevyhovující tech, stav..
Aha tak to jsem vůbec netušil
http://www.cenduro.c...407&rowstart=200 Příspěvek 203
Detail samolepky
http://www.rousol.cz/foto/IMG_8647.JPG
Trocha čtení o Wildech
http://www.bmwgs.cz/...=wild&rowstart=0
Naposledy editováno 15.11.2017 14:54:51
2 reakcí na tento příspěvek Michelin anakee WILD
1 reakcí na tento příspěvek Michelin anakee WILD
Když si koupíš gumy M+S, které mají index menší, než máš předepsáno v TP, tak si tam prostě prdneš tu samolepku a je to legální a nikdo na tebe nemůže, že jsi nedodržel předepsaný rychlostní limit gum.
Naposledy editováno 15.11.2017 22:36:02
1 reakcí na tento příspěvek Michelin anakee WILD
Torquis píše: Čau, tak to mě taky zajímá - především jak se smeká v trávě a bahně vzhledem k TKC80 a výdrž, ale zatím na tom asi moc lidí nejezdí. Ta kombinace E09 vzadu a TKC80 vpředu je zatím nejlepší so jsem měl na Tigroj (vpředu 19), dal jsem na tom i toho Krocana. E10 hrůza - nebrat. Na TA600 jsem jednou nazul Pirelli MT 21 Rallycross a s tou jsem byl spokojenej, jak v terénu (lepší než TKC) tak na asfaltu (podobná TKC). Špunty docela pomalu trojúhelníkovaly, ale kolik vydržela už nevím.
to Seikos - co ruka?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin anakee WILD
bazin. píše: Tuhle Anakee Wild a Bridgestone Trai Wing TW42 mam v hledacku take. Kdyby jste mel nekdo zkusenost pripadne srovnani tak napiste. Spalky TKC80, E09 nechci.
trali wing jsem měl, silniční guma, výdrž dobrá, grip průměrný, spíš tvrdší směs, do terénu to moc neni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin anakee WILD
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin anakee WILD
bazin. píše: Humusus> Následně jsi přezul na jaké? Byly lepší/horší?
už jsem nějakou touhu po kompromisu vzdal, jezdím na silničních gumách, dříve Metzeler Tourance 1. generace - naprostá spokojenost, teď Heidenau K76 - také naprostá spokojenost, plně srovnatelná guma za nižší cenu
Holt když si chci zajezdit v terénu, tak to třeba na víkend přezuju na drapáky, zase tolik práce to neni, už mám grif, a jízdně je to nesrovnatelný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin anakee WILD
1 reakcí na tento příspěvek Michelin anakee WILD
To už raději pořídit dvoje kompletní kola. Uvažuji o tom na BMW650 Dakar. Na starší motorky se dají sehnat i levně použité.
...a nebo 2 motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin anakee WILD
Mam jeden zadek na dilne a jeste jsem se nedokopal k tomu na nej hodit kotouc a rozetu. Von to zase takovej rozdil prezout a sunavat neni. Tak + 10 minut na kolo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin anakee WILD
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin anakee WILD
Naposledy editováno 16.11.2017 13:53:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin anakee WILD
Mann píše: to vilemx : Nelítám s tím dvě kila, moje provozní rychlost se pohybuje do 150 km/hod. při předjíždění apod. +/- 170 km/hod., takže problém bude možná formální či psychický. Nehodlám zkoušet gumu rozstřelit
to Bafan21 : Taky jsem o Scoutech hodně přemýšlel. Pokud pojedu někam dál, mimo ČR a budu mít v plánu drandit po zpevněném povrchu /myšleno i šotoliny nebo ujetou hlínu / určitě Scouty nazuju. Právě ten středový pruh na šířce 150 vnímám jako drobný handicap. Ale nebude tan jen tak pro srandu, že?
k prvnímu...rychlostní index znamená, že v plné zátěži při správném nafouknutí vydrží hodinu v této rychlosti bez jakékoli újmy na aktuálních/budoucích vlastnostech gumy (kromě sjetí vzorku)
k druhému... v případě mokré trávy/bahna a podobných je středový pruh velký handicap...obvzlášť, když už drandíš na něm
mariano píše: k prvnímu...rychlostní index znamená, že v plné zátěži při správném nafouknutí vydrží hodinu v této rychlosti bez jakékoli újmy na aktuálních/budoucích vlastnostech gumy (kromě sjetí vzorku)
k druhému... v případě mokré trávy/bahna a podobných je středový pruh velký handicap...obvzlášť, když už drandíš na něm
add 1) rychlostní index řeším mimo jiné i proto, že mám ve velkém TP předepsanou pneumatiku s rychlostním indexem V - 240 km/hod. To nemá žádná z pneumatik tvářících se jako "enduro obutí". Čím menšho rozdílu dosáhnu tím lépe. Zbytek musím vyřešit onou kouzelnou nálepkou M+S. To co se děje posledních pár let na STK + fakt, že za každou institucí /pojišťovna, větší firmy, ale mnohdy i jednotlivci/ stojí ansámbl právníků, mě nutí se tím zabývat. Velmi výstižně to popsal vilemx . Radost z toho ovšem nemám .
add 2) když vyrazím s čistým záměrem se plácat někde v bahně, určitě to nebude na pneu se středovým pruhem
Naposledy editováno 17.11.2017 09:57:44
1 reakcí na tento příspěvek Michelin anakee WILD
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM 950 Adventure KTM LC8 950 Adventure S | brožík. | 0 | 10.5.2022 v 21:48 brožík. |
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... | KubaLC8 | 47 | 1.9.2021 v 09:06 zboto |
Reklamace přední gumy Pirelli Scorp... KTM LC8 950 Adventure S | Doubi8 | 17 | 13.7.2021 v 17:47 nevo7 |
KTM 950 - Jak odvzdušnit hydraulick... KTM LC8 950 Adventure, KTM LC8 950 Adventure S | brožík. | 9 | 30.1.2021 v 16:28 xxxx1 |
ulívání 950 adv KTM LC8 950 Adventure S | bolux | 4 | 24.11.2020 v 16:04 bolux |