pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
strakon píše: assassin> hmmm, tak to tam frknu radši tu lithiovku LP za skoro polovic, mám už jí v druhé motorce a pořád spokojenost
jj cena "klasickejch" lipol clanku VS tehle "zeleznejch" je hodne rozdilna. zivotnost, bezpecnost atd je ale jinde. uz to ze se v te levne lipol baterce clanky pouzivaji temere vybite je dost "ehm, ehm" - staci ji trochu vic vybit a ma to temer jisty...
kazdopadne, i pres tenhle zasadni designovej nedostatek v praxi docela funguji (jen nechapu kdo to homologoval) a volba te zelezne je spis jen pro dobrej pocit fetisisty
Naposledy editováno 18.10.2017 10:32:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
kdyz jde koupit SHORAI se zarukou za 4500,- tak to nema moc smysl...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin> pekna prace
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
zeptal bych se nekde kde delaj pisty i ojnice - treba Albrecht - jestli ti dokazi upravit/opravit tvoje + nove cepy, ale moc se jim do toho chtit nebude
btw kolik stoji ojnice pisty origo? stev objednaval OEM z japonska a nebylo to zas tak psycho (jasne desetitisice, ale to stejne jinak nepujde)
jinak albrecht dela pisty i ojnice na zakazku, na 4valec to je tak 40k :) treba by ti vymyslel cenu :)
kerut: jeste 3Decko, CAD i CAM :
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Assassin> jsi sikovnej a ty tiskarny jsou taky kouzelny, pred par lety by tohle znamenalo vstrikovaci formu za stovky tisic atd atd...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
kerut píše: FiZzeR> to se zeptej Gagtoye ...ale rekl bych (pise 0,2mm!) ze minimalne docela slusnym vaklem i bez mereni pri rozborce, a v provozu tomu umernejma vibracema
Assassin> jsi sikovnej a ty tiskarny jsou taky kouzelny, pred par lety by tohle znamenalo vstrikovaci formu za stovky tisic atd atd...
Jo aha, blbě koukám, měl jsem za to že to řešíš ty.
No právě od tý doby co mám ninju, tak naháním cvakání jakoby velká vůle na jednom ventilu. Objevuje se to, když je motor hodně ohřátej, třeba při popojíždění v koloně, jakmile se pak jízdou ochladí, tak to zas zmizí. A právě nevim čim to je, vršek je jak novej, misky pružin v cajku, vůle v normě, vačice zdravý, těsnění pod svodama nový... Tak jestli to není třeba čep, ale cvaká to už minimálně 20t km, tak nevim Jen mi to prostě nejde do kebule.
....pokud te to uklidni me takhle cvaka treba v kolenou, a to ve studenejch i zahratejch
Assassin> jj, vsak jsem to mel v ruce.. fakt parada takova technologie BTW jak jsi na tom se zatkama ? mel bys cas nekdy behem pristich tydnu ? +neco malyho (jehly, zatky, mam to predpripraveny) bych potreboval jeste stocit.. velky veci stejne budu muset na starou skolu, navic je tam hlavni mistr machr na svarovani, (sikovnej + mel papiry snad na uplne vsechno, mozna krome svarovani vybuchem) tak ho nechm svarit vlozku do vejfuku a privarit na brejle cep na tlumic rizeni (sem prmyslel jestli objimku, ale vychazi mi to stejne ke spodnim brejlim, jsou ocelovy, docela masivni, a je to hlavne nejtuzzsi uchyceni no, uvidim co mi na to rekne on..)
FiZzeR píše: Jo aha, blbě koukám, měl jsem za to že to řešíš ty.
No právě od tý doby co mám ninju, tak naháním cvakání jakoby velká vůle na jednom ventilu. Objevuje se to, když je motor hodně ohřátej, třeba při popojíždění v koloně, jakmile se pak jízdou ochladí, tak to zas zmizí. A právě nevim čim to je, vršek je jak novej, misky pružin v cajku, vůle v normě, vačice zdravý, těsnění pod svodama nový... Tak jestli to není třeba čep, ale cvaká to už minimálně 20t km, tak nevim Jen mi to prostě nejde do kebule.
Zkusil bych hledat volný vodítko ventilu
Mitkes píše: Dnes ráno som za tebou išiel za Berounem a tie laďáky púštaju pekné lišky
A já si říkal, že budu jedinej kdo dnes ráno, vyjede Vím, že mi to občas zabublá při ubrání plynu, ale o liškách jsem nevěděl Přes zimu si budu dělat motor tak na to mrknu1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Mitkes píše: Obidve laufy rovnomerne na modro a to si este isiel pianko, v otackach to musi zahrat este lepsie, ale co nato ventily
A sakra, no zima je za dveřmi tak to rozeberu a mrknu na to, pro samou práci na jinejch motorkách tu svou zanedbávám... e: snad to bude jen těsnění zadního válce, že si to přicucává Luft a dohořívá mi to v laufech, dík za info...Naposledy editováno 18.10.2017 21:48:52
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
FiZzeR píše: No a kdyby se vám nechtělo do Berouna....
nekecej, ty už děláš manuální práci? Nebo melouchaříš?Mitkes píše: Obidve laufy rovnomerne na modro a to si este isiel pianko, v otackach to musi zahrat este lepsie, ale co nato ventily
..vyfukovy jsou zvykly, a saci se tou "sprškou" (prej i) chladej (tedy pokud je to jen bohatosti smesi)